Un Volkswagen T2 se va transforma în primul studio de radio mobil din ţară
O echipă de pasionaţi ai modelelor clasice Volkswagen va restaura un Transporter T2 vechi de 37 de ani şi îl va transforma în primul studio mobil de radio online din ţară.
Un Volkswagen Transporter T2 fabricat în 1978 va deveni primul studio de radio online mobil din România. Proiectul le aparţine celor de la Autobaza şi este sprijinit de Midocar pentru finalizarea mai rapidă a restaurării. Lucrările au început în prima parte a anului curent şi ar trebui să fie finalziare până în luna iunie. Bus-ul botezat Protocala va primi o restaurare completă, care va fi documentată complet la nivel de operaţiuni de mecanică şi tinichigerie pe blogul celor de la Autobaza, o comunitate a posesorilor şi pasionaţilor de automobile clasice Volkswagen.
La nivel tehnic, "Portocala" este un Volkswagen Transporter T2 B Panel cu uşi culisante pe ambele părţi. Vehiculul a fost importat în România în 1996 şi nu a mai circulat din anul 1998. Cei de la Autobaza au reuşit să-l cumpere din Timişoara cu tot cu actele originale şi istoricul de service complet, lucru mai rar întâlnit la un vehicul care nu a mai circulat vreme îndelungată şi este vechi de peste 35 de ani. Iniţial, vehiculul era menit să fie donator de piese pentru un alt Bus din garajul Autobaza, dar interiorul în stare intactă şi caroseria cu elemente originale i-a convins pe cei trei să-l salveze de la Remat şi să-l restaureze complet.
Autobaza este un proiect născut în 2013 din dragostea fondatorilor pentru modelele clasice Volkswagen. Cei trei oameni din spatele acestui proiect sunt Liviu Hurmuzache – membru fondator Volkswagen Classic Club, Călin Gheorghe – realizator radio şi Irina Petrovici – producător radio şi community manager Grolsch Experimentalist. În viitorul apropiat, cei de la Autobaza pregătesc un spaţiu de expoziţii, unde vor fi organizate concerte live, proiecţii şi cursuri de introducere tehnică pentru pasionaţii Volkswagen Classics.
Via Autobaza
Nu sunt fanul acestei marci mediocre. Iar cei care comenteaza aici, stie ca nu prea tin pledoaria acestei ''nereusite'' ( marca in nici un caz nu mai poate fi numita ) VW-AG . Insa T2 este una dintre masinile mele de suflet de la acest constructor, la fel ca si Kaffer ( Beetle ), si chiar am in plan cumpararea unui T2 si restaurarea lui. O bijuterie pe langa modelele de acum ale acestui constructor. Gasisem unul complet restaurat cu un pret decent, insa eu am in plan cumpararea unuia cu maxim 600 Euro dupa care va incepe restaurarea. Deocamdata astept sa termin de restaurat ''coada de randunica'' inca o bijuterie de masina. Cine e interesant , il voi vinde cu 34.600 Neg dupa restaurare, masina va fi restaurata la stadiul de ''concurs'', adica ''piesa cu piesa'' , ce inseamna asta ? Va functiona la fel ca in prima zi .