Un tuner german a creat un VW Golf IV R32 de 740 CP
Germanii de la MTE au realizat un pachet de 740 CP şi 800 Nm pentru Volkswagen Golf IV R32. Acesta poate atinge 311 km/h şi costă puţin peste 25.000 de euro, pe lângă maşina pe care va fi montat.
Tunerii de la MTE au realizat o versiune de 740 CP şi 800 Nm a unui Volkswagen Golf IV R32. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 311 km/h şi cântăreşte 1.465 kilograme cu 20 de litri de benzină în rezervor. Pentru a furniza această putere, motorul VR6 al acestui model este echipat cu două turbine Garrett GT28/71, care furnizează 1.6 bari. Evacuarea este realizată integral din inox şi are diametrul de 76 de milimetri. Ambreiajul cu două discuri rezistă la 1.250 Nm şi este realizat de cei de la SachsRacing. Sistemul de tracţiune integrală 4Motion a fost păstrat de tunerii germani pentru a asigura aderenţa acestui model chiar şi în timpul celor mai violente demaraje.
Sistemul de frânare a fost şi el modernizat, fiind echipat cu discuri şi etrieri Brembo. Etrierii au şase pistonaşe, în timp ce discurile de pe faţă au un diametru de 360 milimetri. Toate cele patru anvelope au dimensiunea 225/40 ZR18 şi sunt semi-slick-uri. Aceste anvelope echipează jantele BBS RH de 8.5j cu ET52 şi o dimensiune de 18 inch. Suspensia a fost înlocuită cu kit-ul KW Varianta 3 Cupsport.
Acceleraţia 0-100 km/h nu a fost încă măsurată precis cu ajutorul GPS-ului. Viteza maximă de 311 km/h este atinsă la 7.800 rotaţii pe minut în treapta a şasea. Fireşte, pentru asemenea performanţe un client trebuie să plătească o sumă însemnată de bani. În timp ce preţul versiunii de 710 CP le este disponibil doar clienţilor care vor să facă această modificare – acesta fiind oferit la cerere, versiunea de 600 CP a acestui model costă 20.000 de euro fără vehiculul donator plus încă 3.000 de euro montajul. Tunerii germani au realizat numeroase piese la comandă pentru acest model, cum ar fi bielele speciale, pistoanele forjate şi colectorul de evacuare turnat din oţel după specificaţiile exacte ale tunerilor. Bineînţeles, injectoarele au un debit mărit în comparaţie cu cele oferite în standard, iar pompa de benzină este una de performanţă.
Via | EVO-Cars.de
OOOOOMG !!! 740 CP...Laser frate !