Un strop retro: The Grand Tour, noua emisiune auto a lui Jeremy Clarkson, are acum şi logo
Foştii membri Top Gear au dezvăluit logo-ul noii emisiuni auto The Grand Tour pe care o vor realiza pentru platforma de conţinut video Amazon Prime.
Încet, încet, detaliile noii emisiuni auto pregătită de Jeremy Clarkson împreună cu fosta sa echipă de la Top Gear ies la iveală. După ce în urmă cu ceva mai mult de o lună am aflat că noua emisiune se va numi The Grand Tour, iată că acum am aflat şi cum va arăta logo-ul acesteia.
Imaginea a fost dezvăluită de Clarkson pe contul său de Twitter cu un mesaj ironic adresat publicaţiilor britanice: "Întrucât în prezent se întâmplă foarte puţine lucruri, m-am gândit că aţi vrea să vedeţi noul nostru logo pentru The Grand Tour".
Newspapers. As there is very little going on at the moment, I thought you'd like to see our new Grand Tour logo. pic.twitter.com/xeePd1xsKM
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) June 28, 2016
Cel mai interesant lucru al noului logo cu nuanţe de portocaliu şi negru este aspectul retro, care sugerează că emisiunea celor trei protagonişti, Clarkson, James May şi Richard Hammond, va include şi scene cu maşini clasice.
Show-ul The Grand Tour va fi disponibil pe platforma de conţinut video la cerere Amazon Prime, iar primul episod va fi filmat în Africa de Sud începând din 17 iulie. De altfel, ideea întregului show este ca echipa să folosească în permanenţă un cort imens pe post de studio. Cele trei vedete îşi propun să schimbe mereu decorul şi, implicit, audienţa. De aici şi ideea de a numi show-ul Grand Tour şi de a-l promova ca un turneu.
Via Carscoops
e misto ca e striat