Un Porsche 911 pentru puriști: noul 911 Carrera T debutează cu transmisie manuală
Constructorul german de automobile prezintă noul 911 Carrera T (Touring). Acesta este cel mai ușor 911 din gamă și este echipat cu o transmisie manuală cu 7 rapoarte. Este disponibilă și o cutie automată.
Gama Porsche 911 tocmai a fost extinsă, odată cu lansarea noului 911 Carrera T. Un model pentru puriști, poziționat în portofoliu între 911 Carrera și 911 Carrera S. Acel T vine de la Touring, așa cum bine știi de la generația anterioară.
Noul Porsche 911 Carrera T este echipat cu un motor de 3.0 litri, twin-turbo, care dezvoltă 385 de cai putere și 450 Nm. Unitatea este alăturată unei transmisii manuale cu 7 rapoarte, caz în care repriză 0-100 km/h durează 4.5 secunde.
Clienții pot opta și pentru o cutie automată PDK, oferită fără niciun cost suplimentar.
CEL MAI UȘOR 911 DIN GAMĂ
Marele avantaj al noului 911 Carrera T este masa proprie scăzută. Vorbim, de fapt, despre cel mai ușor 911 din gamă. Pentru asta, bancheta a fost eliminată (poate fi instalată fără a plăti în plus), a fost utilizat mai puțin material insonorizant, geamurile sunt mai subțiri, iar bateria mai compactă.
Rezultatul este o masă proprie de 1.476 kilograme, cu 45 de kilograme mai puțin decât un 911 Carrera echipat cu transmisie PDK.
Pachetul Sport Chrono este standard, la fel și suspensia PASM care coboară garda la sol cu 10 milimetri. Tot aici trebuie amintit sistemul de evacuare sport și diferențialul cu alunecare limitată și sistem de vectorizare a cuplului.
Din punct de vedere estetic, constructorul din Stuttgart propune accente exterioare Gri Agate și jante împrumutate de la Carrera S (vopsite în Gri Titanium). La interior avem un volan GT Sport, scaune reglabile pe 4 direcții și o serie de accente gri.
Pachetul interior Carrera T este opțional. Include, printre altele, centuri de siguranță în culoarea Gri Slate sau Verde Lizard, cusături contrastante și logo-ul 911 brodat pe tetierele scaunelor.
În Germania, noul Porsche 911 Carrera T pornește de la 123.845 de euro.
via Porsche
Am ajuns sa o vedem si pe asta, un Porsche 911 mai usor decat un Bmw M2.