Un nou subiect de ancheta interna Toyota: directia lui Corolla
In urma celor 160 de plangeri la adresa directiei lui Toyota Corolla, japonezii vor organiza o acheta interna pentru a descoperi daca exista cu adevarat o problema si care este cauza acesteia.
Toyota va opera o ancheta interna pentru a cerceta directia lui Corolla, cel mai bine vandut model din lume, din cauza unor plangeri din SUA la nivelul directiei. Seful departementului de control al calitatii de la Toyota, Shinichi Sasaki, va cerceta plangerile care acuzau pierderea temporara a controlului volanului. Cei de la Toyota nu au identificat inca o potentiala cauza de la care au pornit aceste probleme, dar vor verifica atat sistemul de franare, cat si directia si anvelopele. Shinichi Sasaki a declarat ca este nesigur daca un recall este necesar, dar Toyota ia in considerare aceasta posibilitate.
Dupa cum stiti, Toyota a operat un recall pentru a repara franele lui Prius, pedalele de acceleratie pentru aproximativ 10 milioane de unitati si schimbarea sau fixarea presurilor pentru numeroase modele. O problema la directia lui Corolla ar lovi si mai tare in increderea consumatorilor in modelele Toyota. Americanii de la NHTSA vor anunta peste cateva zile numarul de vehicule pe care Toyota le va verifica pentru a testa daca exista vreun fel de problema cu directia lui Corolla, pentru care au existat deja circa 160 de plangeri. Primele estimari implica 500.000 de vehicule care vor fi verificate in service-urile autorizate din Statele Unite ale Americii.
Toyota Corolla a fost vandut in peste 30 de milioane de unitati la nivel global din momentul in care a fost lansat in prima versiune. Corolla a facut deja subiectul unui recall in momentul in care modelele produse intre anii 2009 si 2010 au fost rechemate pentru a repara o potentiala problema la nivelul pedalei de acceleratie. Japonezii de la Toyota au anuntat ca vor echipa toate modelele pe care le vor construi cu un sistem care va taia puterea motorului in momentul in care soferul calca si acceleratia si frana in acelasi timp. Sistemul respectiv este creat special pentru a evita accidentele cauzate de o pedala de acceleratie blocata, accidente in urma carora au murit deja circa 30 de persoane la nivel global.
Via | AFP (inreg.)
pai daca o tine tot asa Toyota da faliment