Un Mercedes-Maybach G650 Landaulet a ajuns în România: exemplarul poate fi admirat în cadrul galeriei Țiriac Collection
Un exemplar Mercedes-Maybach G650 Landaulet poate fi admirat în cadrul galeriei Țiriac Collection. Modelul contructorului german dispune de un motor V12 de 6.0 litri are produce 630 de cai putere și 1.000 Nm.
Mercedes-Maybach G650 Landaulet a fost prezentat în premieră la începutul anului trecut. Primul SUV Mercedes pe care apare inscripția Maybach face parte dintr-o ediție limitată la 99 de exemplare, iar unul dintre acestea poate fi admirat în cadrul galeriei Țiriac Collection.
Sub capotă, Mercedes-Maybach G650 Landaulet are un V12 biturbo de 6.0 litri care produce 630 de cai putere și 1.000 Nm. Exemplarul expus în cadrul galeriei este vopsit în nuanța Designo White 2 Bright și are un plafon negru, iar logo-ul Maybach, prezent în mod normal pe tetierele modelului, a fost înlocuit cu "Țiriac Collection".
Mercedes-Maybach G650 Landaulet are o lungime de 5.345 de mm, ampatamentul măsoară 2.428 de mm, iar garda la sol ajunge la 45 de centimetri. Tot în cadrul galeriei Țiriac Collection, fanii constructorului german pot admira și modelul Mercedes-Maybach S650 Cabriolet.
În cadrul conferinței de presă, Ion Țiriac a declarat că a comandat și un Mercedes-AMG Project One. Hypercarul cu tehnologie de Formula 1 va fi produs în doar 275 de exemplare. Acesta integrează un propulsor turbo V6 de peste 680 de cai putere și patru motoare electrice. În total, AMG Project One promite peste 1.000 de cai putere. Sprintul de la 0 la 200 km/h se desfășoară în mai puțin de 6 secunde, iar viteza maximă este de 350 km/h.
...L-o fi plătit în mistreți?! :-) Și cu ce discount, că D. Zetsche-i doar unul din prietenii lui daimler-iști cam prea iubitori de sînge (și exprimarea omnipotenței lor inclusiv prin lașa apăsare p-un trăgaci.) Serios acu, dincolo de frustrarea unora fiindcă prețu-i peste cel al legendarului mistreț cu colți de argint, colecțiile astea de miliardari sînt totuși utile visătorlor care n-au ocazia/norocul vizitării multor saloane auto. ...Și totuși, intrarea ar putea fi liberă - zic și eu.