Un dealer Chrysler vrea masina inapoi de la o clienta dupa incheierea leasingului
O clienta Chrysler din Minnesota a fost data in judecata de dealerul de la care a cumparat o masina din cauza unei erori a acestuia, care a vandut masina cu 6.000 de dolari mai ieftin.
Oficialii unei reprezentante Chrysler din Hopkins, Minnesota, au dat in judecata o clienta pentru ca a platit valoarea de contract pentru o masina pe care o achizitionase in leasing. Problema apare la dealerul respectiv, care a scris o valoare gresita pe contractul de leasing, iar clienta a platit cu 6.000 de dolari mai putin decat valoarea actuala a masinii pe care a achizitionat-o. Acum, dealerul declara ca a avut o loc o eroare administrativa si ca doreste o direferenta de 7.000 de dolari sau returnarea masinii.
Potrivit celor de la reprezentanta Chrysler, achizitia a fost facuta in urma unui contract de tip buy-back. Astfel, reprezentantul Chrysler si clienta au semnat doua contracte, iar cei de la dealer considera ca acestea sunt complet diferite si nu au legatura intre ele. Tocmai de aceea, reprezentantii Walser Automotive Group negociaza cu Tammie Townsend pentru a rezolva amiabil aceasta problema. Oficialii acestei reprezentante nu au declarat modul pe care l-au propus ei pentru rezolvarea amiabila a problemei.
Cazul clientei Chrysler din Minnesota nu este tocmai nou in Statele Unite ale Americii si nu numai. Un american a comandat un Hyundai Genesis second-hand de pe eBay de la un dealer autorizat Hyundai, pentru care a facut o oferta de 16.125 de dolari. Oferta acestuia a fost declarata castigatoare, asa ca acesta a castigat licitatia. Totul a mers bine pentru clientul de la Hyundai pana cand a ajuns in localitatea in care se afla la reprezentanta de unde trebuia sa isi ridice masina si a aflat ca nu are pentru ce sa plateasca nicio licitatie, deoarece masina pentru care a licitat el era deja vanduta, pentru 20.000 de dolari si ca oricum nu ar fi primit aceasta masina contra sumei pe care a licitat-o pe eBay.
Din fericire pentru respectivul client, cei de la Hyundai au dorit sa evite publicitatea negativa si l-au somat sa stearga tot ce a scris pe internet despre reprezentanta lor contra unei intelegeri. Astfel, postarile lui trebuie sa reflecte faptul ca totul era doar o neintelegere si ca acestia s-au inteles pana la urma in mod amiabil. Pentru moment, acesta nu a dat detalii despre intelegerea respectiva, dar ar fi fost dat in judecata de catre reprezentanta respectiva daca nu ar fi urmat intelegerea propusa.
Via | Startribune
deci cum vine asta? eu stabilesc pretul, tu platesti integral, eu gresesc pretul si dupa aia tot eu te dau in judecata pentru prostia mea nu vrea cineva sa imi plateasca mie restantele? ca va dau in judecata acum.