Un constructor chinez prezintă un SUV electric cu design inedit: HiPhi 1 are autonomie de 650 de kilometri
Constructorul chinez Human Horizons a prezentat primul său model, un SUV electric cu design inedit pe nume HiPhi 1 care atinge o autonomie de 650 de kilometri. Lansarea pe piață va avea loc în 2021.
Pe piața din China există numeroși constructori auto care încearcă să se lanseze la nivel global, motiv pentru care aceștia încearcă să vină cu soluții inedite de design pentru a atrage atenția.
Cel mai nou exemplu este oferit de Human Horizons, care a publicat două imagini cu un SUV electric pe care intenționează să-l producă în serie începând din 2021.
SUV-ul a primit numele HiPhi 1 și iese în evidență printr-un design atipic: partea din spate a plafonului poate fi deschisă de-o parte și de alta, într-un mod asemănător cu deschiderea unor uși. Totuși, nu este clar dacă acest format este unul practic în utilizarea de zi cu zi.
De asemenea, la interior, chinezii au integrat mai multe ecrane, dintre care unul poziționat vertical în partea centrală, așa cum procedează și Tesla. Există și un ecran de mari dimensiuni poziționat în dreptul pasagerului din dreapta, însă constructorul nu a menționat exact care sunt funcționalitățile acestuia.
Human Horizon a menționat doar că SUV-ul are două motoare electrice, fără să precizeze puterea totală a acestora, însă accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 3.9 secunde.
Între timp, bateria are o capacitate de 96 kWh care asigură o autonomie oficială de circa 643 de kilometri, însă producătorul nu a menționat dacă aceasta a fost calculată conform noului standard WLTP.
Via Electrek
Deși cam seamănă cu Faraday Future, prototipul chinezilor îmi pare mai reușit ca Tesla-X -- ca stil interior fără vreun dubiu. ...Probabil că și designerul a fugit de undeva, :-) la fel ca responsabilul de proiect (fostul șef al diviziei SVO a JLR.) În orice caz, puteați găsi mult mai multe date, cum ar fi: - 544 CP (2 x 200 kW) putere a versiunii de top (c-o să fie mai multe) - 0-100 km/h în 2.9 s... și nu 3.9 s, - lungime 5,20 m (!) - masă proprie doar un pic peste două tone - producție într-o fostă uzină Kia (ex-joint-venture cu chinezii) - etc etc. Dar gata, c-am obosit deja. Și cam fără rost = rezultat (de cizelare / evoluție AM, că-n rest discuțiile cu voi-coforumiștii au fost interesante.). Ne (re)vedem / ciorovăim :-) deci -- poate -- mai spre toamnă.