Ultimele 900 de exemplare Saab îşi caută clienţi
Saab scoate la vânzare şi ultimele 900 de unităţi. Maşinile, aflate într-un port suedez, vor ajunge în SUA şi la mai mulţi exportatori europeni.
Fanii Saab care credeau că au pierdut ocazia să cumpere unul dintre ultimele modele produse la Trollhattan mai au o şansă. 900 de exemplare produse de scandinavi şi abandonate în port vor fi retrimise către dealaeri pentru a fi scoase la vânzare.
300 dintre aceste unităţi vor merge la dealerii din SUA, care vor decide dacă este mai rentabil pentru ei să scoată la vânzare maşinile sau doar piesele. Restul de 600 de maşini vor fi trimise în loturi de câte 100 de copii către companii de închirieri auto, către dealeri sau către alţi exportatori.
Lista celor 900 de exemplare Saab recuperate din port include într-o proporţie destul de mare exemplare 9-3. Nu lipsesc însă nici 9-5 şi nici 9-4X, două modele de al căror succes suedezii nu au apucat să se bucure.
Potrivit unor surse oficiale, pe lista mai multor dealeri din SUA şi Europa se mai află modele Saab de vânzare, cu discount-uri de 30-40%.
via l motorauthority
-
un oarecare, luni, 25.06.2012 17:33
Zici tu ca o sa se vanda ca painea calda?Romanul e prea snob sa cumpere o masina care nu se mai fabrica!
-
romania e o manea, luni, 25.06.2012 21:21
romanul vrea manele shaworma passat apartament mic cu 2 camere, eventual al parintilor, ce saab ce educatie, sa sune maneaua maaaaaiiii trrr tac trr tac
-
BaditzaEx, luni, 25.06.2012 23:15
ooofff, nu-s adeptul SUV-urilor , mai ales ca locuiesc in Bucuresti ( n-am nevoie de aceea infatuare de coca&pitzy ) dar tre sa recunosc ca un model din acesta tare mi-as dori :x
-
SaabCuantic, marţi, 26.06.2012 01:30
Termenul acesta – “ultimele” – îmi sună cam sumbru…sau doar exprimă realitatea brută? SAAB Automobile este mort cu desăvârşire sub aspect tehnico-economic. Mai clar de atât nu pot fi. Însă crucial va fi să perpetueze spiritul său greu de descris în cuvinte, dar reprezentat şi cuantificat întotdeauna de fanii săi loiali până la moarte…Nu numai GM poartă vina. Noi toţi, comunitatea globală, chiar şi dintre iubitorii săi fervenţi, l-am ucis…Trebuia să-i cumpărăm cât mai multe exemplare noi, proaspăt fabricate, şi, astfel, prin cererea crescândă, să-i impulsionăm rostul de a fi. Pur şi simplu n-am făcut-o...Nu-mi caut o scuză prin faptul că sunt un pârlit care de-abia are după ce bea apă chioară, dar un adevăr crunt şi cam vârât sub preş denunţă în mod ferm faptul că aceia dintre saabişti care, teoretic, şi-ar fi permis dpdv financiar (şi nu sunt puţini!) şi un al doilea şi chiar un al treilea SAAB în tolba proprie, au preferat “pe nevé” să-şi achiziţioneze alte mărci, sub pretextul că SAAB nu este “avantajos” pentru treburile şi vânzoleala existenţială de zi cu zi! Doar aşa, sanchi, de complezenţă, ca să se afişeze cu SAAB-urile preponderent la întruniri şi să le proslăvească (sincer, cum nu!), dar, prin deducţie logică, în majoritatea timpului profan, dacă i-ai fi pândit, i-ai fi putut observa cu o mână în altă lână, cum suna un vers al trupei “Fără zahăr”. Fiţi atenţi: aceste lucruri urâte nu le afişez decât acum şi aici! De obicei, mă pricep să simulez şi să disimulez că totul este nemaipomenit (pe hârtie), dar şi când răbufnesc…Saabistul român mai are straşnic de învăţat lecţia supremă a devoţiunii supreme…Să terminăm odată cu ideologia strâmbă şi comoditatea frustrantă relevate de ultra-neaoşul “Las’ că merge şi aşa!”…Nu, chiar nu merge, ci mai rău se înţepeneşte! Încă mă întreb retoric câţi dintre cei cu dare de mână de pe plaiurile băsesciene au participat la cheta globală iniţiată de “saabsunited.com” pentru salvarea de la casare a ultimului exemplar valid de 9-3 Griffin aflat pe linia de asamblare din fabrică?...Eu, unul, îmi fac mea culpa: nu, n-am donat nimic! Oare chiar a reuşit să ne sensibilizeze drama mută, neputincioasă şi inevitabilă a acestui simbol-martir? Să ne mai mirăm de ce s-a “topit” SAAB? Răspunsul este exact acelaşi ca în cazul cine l-a omorât pe Ceaşcă: eu, tu, el, noi, voi, ei…tutti! Regretele, flămânde, ne vor devora mai târziu…
-
dany, marţi, 26.06.2012 09:27
A mai existat un precedent de genul asta si la noi, cu Rover cand s-a desfiintat, si s-au vandut, intr-adevar ca painea calda, dar la niste preturi de pomana atunci (un 45 ajungea si la 12-13k dolari).
-
Linea, marţi, 26.06.2012 09:55
@romania e o manea Vezi tu mah ca oamenii finuti conduc FIAT si Renault nu Opeluri reshapate. Noroc cu motoarele de la FIAT ca altfel si SAB se spoia in oala cu VAG la capitolu diesel. Nemtii si nordicii ( rupti la cap de la atata bere probabil ) nu sunt capabili sa faca diesel, SAB Volvo luau de la Francezi/Italieni si ce fac nemtii se strica si suna ca motoru de pe combina agricola. Da oricum a dat faliment asa ca ce sa mai faci cu o carutza nemteasca cu alta sigla si aia moarta? HAHAHAHA
-
AndreiRN, marţi, 26.06.2012 18:36
Saab a fost ucis de socialismul suedez. De fapt sa nascut din socialismul suedez si cand s-au trezit la realitate suedezi s-au lepadat de el. Salariile exagearate au dus la faliment. Fiecare Saab a fost vandut sub costul de productie si asta nu mergea la infinit.
-
mip, miercuri, 27.06.2012 01:42
e pacat de ei dar .... era oarecum de asteptat: au fost sub imperiul gm .... si lasati de izbeliste. pe deasupra nu erau masini percepute favorabil in america de nord unde vineau mult. ba ca aveau probleme de fiabilitate, ba chestie de gust cu aspectul interior/exterior, ba ca experienta de condus nu era asa de suedeza ca la volvo si nici europeana ca a nemtilor .... au facut si ei ce au putut. sa nu uitam cite multe alte marci au disparut .... simboluri .... acum cumparam toti ori toyota ori gm ori vw sau ford in fine ....
-
AndreiRN, miercuri, 27.06.2012 19:23
Faci o colectie pe cinste. http://losangeles.craigslist.org/search/cto?query=saab&srchType=T&minAsk=&maxAsk=2000 http://orangecounty.craigslist.org/search/cto?query=saab&srchType=T&minAsk=&maxAsk=2000 http://inlandempire.craigslist.org/search/cto?query=saab&srchType=T&minAsk=&maxAsk=2000
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
sa le aduca in Romania cu pret de plecare de la 17000euro ........o sa se vanda ca painea calda