Tuning pentru Regina Angliei şi cântec de lebădă pentru Maybach 57S
Casa britanică de tuning Kahn Design a personalizat un exemplar Maybach 57S pentru a celebra aniversarea a 60 de ani de la încoronarea Reginei Angliei.
Tunerul britanic Kahn Design a pregătit un pachet special pentru Maybach 57S. Limuzina caută să onoreze cei 60 de ani împliniţi de la încoronarea reginei Angliei, Elisabeta a II-a, aniversare sărbătorită deja în data de 4 iunie, anul acesta.
Pentru a putea personaliza cum se cuvine limuzina, Kahn a ales o culoare în două tonuri pentru caroserie, un argintiu şi un gri mat, pe care l-a asorat cu un set de jante generoase, create special de tuner, botezat RS-XF şi disponibile cu o dimensiune de 22 de inch.
Kahn nu a intervenit asupra resurselor disponibile sub capotă. Aşa se face că limuzina beneficiază de acelaşi motor V12 de 6.0 litri, capabil să ofere 604 cai putere. Modelul va fi folosit la mai multe evenimente dedicate reginei şi întregii case regale britanice.
Având în vedere că Daimler a oprit producţia Maybach, putem considera pachetul de accesorii gândit de Kahn ca fiind un ultim omagiu adus şi modelului care a rivalizat odată cu Rolls Royce.
A rivalizat cu Rolls ca marca si pret. Ca masina nici nu se putea compara . Era si este ca un S class vechi. Din cate stiu ii si folosea platforma si era platforma din 1999 can a aparut S-ul de semana cu el. Rolls este ceva deosebit si total diferit. Maybach un S vechi cu finisaje mai bune. Si motoarele erau diferite....RR cu 6.75 litri (aspirat parca) asta il facea foarte silentios daca nu cel mai silentios motor pus pe o limuzina. Maybach un motor de 5.5 sau 6.0 litri performant dar care mai smucea din cand in cand si ceva mai zgomotos. Asta nu da bine pe o limuzina cu pretentii de top. Asa ca RR ramane pe locul 1, Bentley pe 2 si Maybach pe 3.