Tuning maxim: Audi TT de 520 CP!

Publicat joi, 28.06.2007 14:12 de Mircea Meșter

Autorii creaturii din imagine sunt germanii de la Nothelle. Vorbim de un TT de 520 CP si 635 Nm care ajunge la 308 km/h!

Tunerii germani de la Nothelle (pentru cunoscutori, denumirea "Nothelle" se identifica cu tuningul pentru modelele Audi) a oficializat ultima lor creatie, bazata pe versiunea de serie a modelului TT.

Pe langa apendicele aerodinamice si estetice exterioare, TT by Nothelle primeste cadou o herghelie de cai, puterea versiunii V6 de 3.2 litri si, in mod normal, 250 CP ajungand acum la mai mult decat dublu: 520 CP. In plus, cuplul trece de la 320 la 635 Nm. Toate pentru o viteza maxima de 308 km/h, cifra la care se ajunge si cu ajutorul treptelor mai lungi la care se preteaza transmisia S-Tronic.

La exterior, kitul Nothelle inseamna jante de 19 sau 20 inch, nuante exterioare inedite pentru caroserie, coborarea suspensiilor cu 25 mm, si spoilere modificate pentru a face fata noilor cerinte aerodinamice si de racire ale motorului. Nothelle afirma ca noua creatie este o adevarata amenintare pentru Porsche si chiar pentru Audi R8. Si nu putem sa ii contrazicem.

In cazul in care sunteti interesati de kitul dezvoltat de Nothelle, veti fi nevoiti sa scoateti din buzunar 30.000 de euro in plus fata de versiunea de serie.

  • raul, joi, 28.06.2007 15:27
    poate

    poate o amenintare pentru porsche, acuma depinde evident de ce model este vorba; dar pentru r8 nici gand, nici cum, niciodata. :)

  • audi, joi, 28.06.2007 15:41
    tt

    pai avand in vedere ca r8u are doar 420 de cai .... eu cred ca e o amenintare ;)

  • mine, joi, 28.06.2007 15:55
    Great!

    Totusi ca sa scoti dintr-un V6 de 3.2 litri 520 de cai nu e asa usor...

  • mine, joi, 28.06.2007 16:00
    pt 'audi' de mai sus

    Draga, este vorba despre un kit de tuning, nu despre un model, asa ca nu se poate vorbi despre o amenintare! Sunt doua modele complet diferite, chiar daca seamana putin ca stil! Tuningul nu anuleaza varianta de baza. Poti sa-ti pui cele mai tari NOS-uri pe Vectra, asta nu inseamna ca e mai tare decat Porsche... Sper ca ai inteles diferenta!

  • Cici, joi, 28.06.2007 16:32
    Sunteti praf!

    Sunteti praf! Nimic nu shtiti!

  • papa, joi, 28.06.2007 16:53

    toti papagalii pe aici

  • Danutzky, joi, 28.06.2007 17:00
    ASA DA!

    bun gust... performante bune... ce pot sa zic... genul de masina pe care miar placea so am! cat despre cei care au invatat de tuning din nfsu... sasi tina parerile pt ei

  • mike, joi, 28.06.2007 17:26
    .....

    Danutzy tu intai invata sa scri si apoi da-ti cu parerea..

  • eu, joi, 28.06.2007 17:52
    pt mike

    la faza cu "Danutzy tu intai invata sa scri si apoi da-ti cu parerea." ...mai bine te abtineai, ai gresit si tu la "scri", eu zic ca se mai intampla sa gresesti, sa mai sari o litera cand tastezi....deci nu mai faceti gura mare pt asa ceva!!!

  • tavi02, joi, 28.06.2007 19:05
    de ce?

    un TT cu un kit de 30.000 euro!!!!!!!!!! normal ca ajunge la peste 150 CP/ l.... problema e alta: ce fiabilitate va avea? (intrebarea e retorica, nu e pentru cei ce-si dau cu parerea pe-aici, fara sa fi condus macar o data in viata lor o masina adevarata!)

  • julio, joi, 28.06.2007 21:51
    bestial

    audi de 520 de cai...ceva super e bine facut si cine zice ceva impotriva nu are habar....invidiosilor

  • horhel, vineri, 29.06.2007 11:26
    520 CP sau cum o modalitate sa mori fericit (a se citi rpd)

    ce-ti trebuie la o masinuta de 1 tona motor de 520 care poate sa faca un Maybach cu blindaj masina de curse ... si nu cred ca-i mare lucru sa supraalimentezi si sa pui turbo pe o masinuta ca sa scoata dublu .... Doar au reusit 250 CP din 1.0 litri ....

  • nyivus, vineri, 29.06.2007 20:29
    "Nothelle" se identifica cu tuningul pentru modelele Audi ?

    S-ar putea sa gresesc, dar e parca stiam ca Abt Sportsline este principalul tuner oficial al Audi si Vw...

  • Enz0, vineri, 06.07.2007 18:52
    eh..fiabilitate

    Sa nu uitam de JUN Lemon skyline de 1080 de cai...care de 4 ani de zile merge fara a fi picat vreodata.Si totusi..masina aia are motor de 2.6litrii 6 cilindrii in linie si este biturbo. Limitare la 10.000rpm. Cand e vorba de tuning la o masina ce o scoti in vanzare noua nouta...primul lucru la care te gandesti este fiabilitatea.Doar nu vrei ca dupa 3 zile de forja (ca orice om normal asta ai face cand te sui in ea...vrei sa vezi pe ce ai dat atati bani) masina sa cada urat de tot