Tripleta de vis: popularitatea lui Qashqai, Juke şi X-Trail contribuie la cel mai bun an european din istorie pentru Nissan
2015 a devenit cel mai bun an din istoria Nissan pe Bătrânul Continent: constructorul asiatic a vândut peste 715.000 de maşini datorită popularităţii modelelor crossover Qashqai, Juke şi X-Trail.
Nissan este unul dintre constructorii care înregistrează progrese în mod constant pe piaţa din Europa, cu o creştere de 50% pe parcursul ultimilor 6 ani.
2015 nu a făcut nici el excepţie de la regulă, astfel că a devenit cel mai bun an din istoria Nissan pe piaţa europeană, după ce a reuşit să comercializeze 715.000 de maşini. Cu aceste cifre, în creştere cu 3.3% comparativ cu 2014, constructorul japonez şi-a trecut în cont o cotă de piaţă de 4% în Europa, similară cu cea din 2014.
Creşterea constantă se datorează popularităţii modelelor sale crossover, Qashqai, Juke şi X-Trail, în timp ce Nissan Pulsar a înregistrat de asemenea o creştere de vânzări de 50%. La rândul său, Nissan Leaf înregistrează vânzări în creştere la peste 15.000 de unităţi în Europa, iar perspectivele sunt de asemenea bune: în curând, europenii vor putea achiziţiona versiunea cu acumulator de 30 kWh, care va permite creşterea autonomiei cu circa 26%.
Nissan a înregistrat vânzări în creştere în 75% dintre pieţele europene în care operează, cele mai importante fiind consemnate în Spania (41%), Italia (19%) şi Marea Britanie şi Germania (12%).
Via Nissan
au inceput,in sfarsit si astia sa faca masini faine.