Toyota Yaris, în România de la 11.097 euro cu TVA inclus
Toyota a lansat noul Yaris pe piaţa din România. Modelul are un preţ de lansare de 11.097 euro cu TVA inclus şi a debutat concomitent în 20 de reprezentanţe Toyota din România.
Toyota Yaris a debutat în 20 de locaţii Toyota din ţară şi are un preţ special de lansare de 11.097 euro cu TVA inclus. Cea de-a treia generaţie a subcompactei nipone este fabricată în Franţa şi este oferită în compania a trei motorizări – 1.0 VVT-I de 69 CP, 1.33 Dual VVT-I de 99 CP şi 1.4 D-4D 90 CP. Modelul se mândreşte şi cu elemente noi în materie de conectivitate, noua generaţie beneficiind de sistemul Toyota Touch şi Toyota Touch&Go, care integrează o serie de funcţii multimedia puse la dispoziţia şoferului cu ajutorul comenzilor de pe volan şi a unui afişaj de 6.1 inch cu ecran tactil. Pe lângă sistemul de navigaţie, sistemul celor de la Toyota integrează şi căutarea prin Google Maps şi micronavigaţie cu ajutorul smartphone-ului utilizatorului.
Cei de la Toyota au abordat un design mai dinamic şi mai sofisticat pentru Yaris, păstrând însă calităţile generaţiilor precedente ale acestui model. Interiorul lui Yaris este mai spaţios decât cel al predecesorului său, iar calitatea materialelor şi conectivitatea multimedia au atins noi cote. Printre punctele forte ale acestui model se numără şi consumul redus de carburant, emisiile reduse de noxe şi un echilibru între confort şi agilitate oferit de suspensia revizuită şi servodirecţia asistată electric, spun oficialii mărcii japoneze. Yaris are şi cel mai bună rază de bracare din segmentul B: 4.7 metri, în timp ce coeficientul aerodinamic este şi el pe primul loc în clasă, cu o valoare de 0.287.
Motorul entry-level, un VVT-I de 1.0 litri, consumă 4.8 litri la sută şi emite 111 grame CO2 pe kilometru. Unitatea este fabricată în Polonia şi se mândreşte cu cea mai redusă valoare a consumului în segmentul său. Cuplul maxim este de 93 Nm şi este atins la 3.600 rpm. Fratele său mai mare, o unitate Dual VVT-I de 1.33 litri, dezvoltă 99 CP la 6.000 rpm şi 125 Nm la 4.000 rpm. În compania transmisiei Multidrive S, consumul mixt declarat al acestei motorizări este de 5.1 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 118 grame pe kilometru.
Motorul D-4D de 1.4 litri este cea mai mare unitate oferită pe Yaris şi are cel mai mare cuplu motor din gamă – 205 Nm între 1.800 şi 2.800 rpm. Unitatea dezvoltă 90 CP la 3.800 rpm şi se mândreşte cu un consum mixt de numai 3.9 litri la sută, alături de emisii de 104 grame CO2 pe kilometru. Cel mai ieftin Yaris diesel costă 14.710 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Yaris a devenit cu 20 de kilograme mai uşor decât predecesorul său, deşi dimensiunile sale au crescut. Modelul are până la nouă airbag-uri în dotarea standard, în funcţie de nivelul de echipare ales.
TOYOTA YARIS VS. CONCURENŢA
MODEL | TOYOTA YARIS | VW POLO | FORD FIESTA | RENAULT CLIO | OPEL CORSA |
VERSIUNE DE BAZĂ | 1.0 69 CP Terra |
1.2 60 CP Trendline Attractive |
1.25 60 CP Ambiente |
1.2 16v 75 CP Authentique |
1.0 Twinport 65 CP Selection |
PREŢ (Euro)* |
11.097 (preţ de lansare) 12.691 (listă) |
11.472 | 11.550 | 11.250 | 10.930 |
DIESEL ECHIVALENT | 1.4 D-4D 90 CP Sol MMT |
1.6 TDI CR 90 CP Highline DSG |
1.6 TDCI 85 CP Titanium |
1.5 dCi 90 CP Night&Day |
1.3 CDTI 95 CP Cosmo Ecoflex S/S |
PREŢ (Euro)* | 17.980 | 17.940 | 15.850 | 14.700 | 16.610 |
Pentru fişa tehnică a lui Yaris şi lista completă de preţuri, CLICK AICI.
Via | Toyota
Super scump. Un 69 de cai "foarte" potrivit sa depasesti tiruri ;). Banuiesc ca si in oras te "ajuta" foarte mult