Toyota verifică gratuit modelele vândute în România

Publicat marţi, 01.06.2010 14:18 de Sebastian Toma

De astăzi până în data de 31 august 2010, clienţii Toyota România îsi vor putea verifica gratuit maşinile în service-urile autorizate şi vor primi reduceri la manoperă şi piese de schimb.

Oficialii Toyota România au demarat o campanie de verificare gratuită a tuturor maşinilor care trec pragul service-urilor autorizate ale mărcii nipone din România. Astfel, modelele Lexus şi Tooyta vor putea fi verificate gratuit in service-urile Toyota România pentru a asigura funcţionarea perfectă în vacanţa de vară. Clienţii celor două mărci nipone vor primi o verificare gratuită la direcţie, ambreiaj, sistem de frânare, sistem de evacuare, elementele exterioare şi altele.

În total, cei de la Toyota vor efectua nouă puncte de verificare gratuite. În cazul în care se gaseşte o problemă sau clientul vrea să îşi trimită maşina în service pentru lucrări de întreţinere, acesta va primi o serie de reduceri substanţiale, ce pot urca până la 25% în cazul pieselor de schimb şi a accesoriilor, respectiv 15% în cazul manoperei.

“Prin campania pe care o lansăm aducem un nou avantaj clienţilor şi demonstrăm încă o dată atenţia specială pe care o acordăm fiecăruia. Verificarea de vară gratuită este cadoul nostru de vacanţă pentru clienţi. În plus, prin seria de reduceri la piese de schimb, accesorii şi manoperă oferim un suport care suntem convinşi că va fi apreciat îin această perioadă dificilă pe care o traversăm.” declară Radu Petrecu, Directorul After Sales Toyota Romania.

Reţeaua de ateliere autorizate Toyota România cuprinde în prezent 21 de ateliere care oferă operaţiuni de mecanică, tinichigerie şi vopsitorie în întreaga ţară. Serviciile oferite de Toyota România prin atelierele autorizate sunt incluse în cadrul programului european Complete Customer Satisfaction – un program de monitorizare a calităţii serviciilor şi satisfacţiei clienţilor. Toyota România se află în Top 5 în prezent din punctul de vedere al calităţii serviciilor oferite şi al satisfacerii exigenţelor clienţilor.

Via | Toyota

  • Ivanoff, marţi, 01.06.2010 15:50
    Frumos din partea lor!

    Frumos din partea lor! (Si sunt convins ca si costisitor) Bravo lor,ar putea si altii sa le i-a exemplu...

  • I.O.N, marţi, 01.06.2010 16:36

    Cand ai recall peste recall e normal ca sa iti mai speli rusinea!Foarte curios ca se face la noi in tara acest lucru sau vine din afara ideea.

  • mihai, marţi, 01.06.2010 17:09
    Nimic din spiritul Toyota nu gasesti aici

    Si reprezentantele Toyota din Romania sufera de aceiasi boala : sevicii cat mai proaste la bani cat mai multi. Pacat ! Nu pot scapa de stilul asta de jegmaneala tiganeasca sa-ti ia in primul rand banii si apoi sa vada daca chiar ai nevoie de piesa sau serviciul respectiv. Preturile la piese sunt din start cu mult mai mari dacat in germania -de exemplu. Sunt de parere ca toate reprezentantele auto ar trebui sa aiba obligatoriu si un delegat al producatorului cel putin la noi. Este incredibil ce desevicii fac marcilor respective...

  • gtrazvan, marţi, 01.06.2010 19:58
    @mihai

    Ce scumpi sunteti voi copii astia care aberati pe aici. Land Cruiser 120 3.0 D-4D 2008 = cu cea de la Lexus IS220 d - 2009 Media de revizie este de 1000 de RON, adica mai ieftin decat la un Fiat Doblo, Renault Megane sau VW Passat, este mult?// Iar serviciile au fost impecabile, nu ca la Porsche Romania, Auto Italia sau alti rahati de gen. .

  • gtrazvan, marţi, 01.06.2010 20:38
    @

    copiii

  • Marius, marţi, 01.06.2010 21:26
    Toyota

    Toyota are masini de calitate, are fiabilitate, are tehnica avansata, afost number one la nivel mondial, bla bla bla. Dar, oare cand or invata japonezii astia sa faca masini frumoase. Sau.....presupun ca merg pe filosofia aia romaneasca mai veche - '' si frumoasa si laptoasa si devreme acasa, nu prea se poate" :))) Cat priveste serviciile Toyota - jos palaria, sunt baieti destepti.

  • LauCalin, miercuri, 02.06.2010 08:51
    mda

    Si eu care credeam ca se refera la celebrele recall-uri. Asta e cumva reclama?