Toyota si-a construit mall
Constructorul japonez a deschis saptamana trecuta un mall in Yokohama, dedicat in exclusivitate brandului. Toyota incearca astfel sa relanseze vanzarile pe piata locala.
Toyota incearca sa-si reabiliteze imaginea in Japonia cu o noua idee de marketing. Constructorul a deschis in urma cu o saptamana, in Yokohama, un mall dedicat in exclusivitate brand-ului.
Aici, vizitatorii pot alege sa isi petreaca timpul in magazine sau la masa unuia din restaurantele de lux din interior. Singura diferenta dintre un mall obisnuit si cel construit de Toyota este faptul ca producatorul japonez va avea exclusivitate pentru expunerea modelelor sale si a prezentei dealer-ilor.
Mall-ul este controlat in intregime de Toyota si intentioneaza sa retrezeasca interesul publicului japonez pentru modelele constructorului local, in ultima vreme clientii orientandu-se mai mult spre branduri europene. Se pare ca vanzarile in continua scadere nu mai pot fi stimulate prin reclame TV sau stradale, in acest moment fiind nevoie de altfel de idei de promovare.
Potrivit unui studiu recent, efectuat pe tinerii cu varsta de 20 de ani din Japonia, acestia nu isi doresc o masina nici daca le-ar fi oferita gratuit. Mai mult decat atat, respondentii au declarat ca ideea unei plimbari cu prietena intr-o masina sport nu ii tenteaza.
In japonia tinerii nu-si doresc masini, la noi este fix pe invers, daca se poate si 2-3. Ori au "texe verzi" mari, ori cei de la Toyota au gresit ceva la modele.