Toyota RAV4 facelift lansat oficial alături de versiunea sa hibridă
Toyota a dezvăluit dincolo de Atlantic, la Salonului de la New York, faceliftul actualului RAV4 şi prima versiune hibridă a acestuia. Ea promite performanţe mai bune decât versiunile standard ale lui RAV4.
Salonul Auto de la New York a marcat debutul unui facelift pentru crossover-ul Toyota RAV4 şi debutul versiunii sale hibride, anticipată deja de o serie de imagini teaser. Prezent pe piaţă de aproximativ doi ani, RAV4 avea nevoie de o imagine proaspătă, aliniată la noua filosofie de design Toyota, pe care japonezii au inaugurat-o odată cu faceliftul modelelor Avensis şi Auris, ambele prezentate la Salonul Auto de la Geneva.
Toyota Auris facelift primeşte un nou aspect şi o motorizare 1.2 turbo
Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare mai eficiente
Un design nou şi materiale de calitate
Noul limbaj estetic aduce o grilă frontală extrem de discretă, blocuri optice restilizate complet, mult mai agresive, un spoiler destul de simplist în partea frontală şi unul complet nou în cea posterioară, jante cu design nou şi o gamă de culori lărgită, care include acum Silver Sky Metallic, Black Currant Metallic and Electric Storm Blue.
La interior, modificările sunt minore şi presupun materiale cu o calitate superioară, panouri de uşi înlocuite, un nou schimbător de viteze, un suport pentru ochelari, noi spaţii de depozitare pentru pahare, instrumente de bord revizuite, precum şi mai multe prize USB şi de 12V.
Detalii despre gama de motorizări nu există, însă cel mai probabil vor exista îmbunătăţiri în ceea ce priveşte consumul şi performanţele.
Toyota RAV4 Hybrid ajunge în toamnă
Noutatea absolută la acest capitol o reprezintă însă versiunea hibridă a crossover-ului japonez. Este o premieră pentru RAV4, care până în prezent a mai beneficiat doar de o versiune electrică, dezvoltată împreună cu Tesla, rechemată însă recent în service pentru o serie de probleme tehnice.
Noul Toyota RAV4 Hybrid are la bază faceliftul crossover-ului şi promite clienţilor un tren de propulsie care combină un motor aspirat de 2.5 litri, cu patru cilindri, o transmisie eCVT şi un agregat electric, botezat chiar Electronic On-Demand All-Wheel-Drive System. Acesta din urmă angrenează puntea spate atunci când e nevoie de mai multă tracţiune.
Toyota nu a făcut publice alte detalii, preferând să susţină că hibridul va avea mai multă putere şi o acceleraţie mai bună decât o versiune standard. Designul va fi similar, doar culoarea de caroserie fiind diferită şi tipul de jante, cu o dimensiune de 18 inch.
Mai multe detalii despre noul RAV4 Hybrid vor fi oferite în toamnă, când maşina va ajunge şi în showroom-uri. Europa este şi ea pe lista pieţelor cărora Toyota li se adresează.
Sunt proprietarul acestui model ( model prefacelift ) si masina este fabuloasa in teren accidentat, nu am cuvinte sa o descriu. Se pare ca pe viitor tot la Toyota raman .