Toyota rămâne fidelă strategiei de electrificare. Vrea să ofere cea mai mare varietate de motoare

Publicat vineri, 30.09.2022 13:59 de Alexandru Monenciu

Potrivit șefului companiei, Akio Toyoda, constructorul japonez rămâne fidel strategiei de electrificare anunțată cu ceva timp în urmă. Totodată, niponii susțin că un portofoliu format doar din modele pur electrice nu este o idee bună.

În cadrul unui eveniment organizat recent la Las Vegas, Akio Toyoda (șeful Toyota) a vorbit despre planurile de electrificare ale mărcii nipone. Mai exact, oficialul japonez a declarat că Toyota rămâne fidelă strategiei anunțate în urmă cu ceva timp.

Potrivit lui Toyoda, trecerea la un portofoliu format numai din modele cu zero emisii nu este o idee prea bună. În opinia lui, producătorii ar trebui să le ofere clienților o gamă variată de propulsoare, inclusiv electrice, convenționale, hibride și alimentate cu hidrogen.

Acesta este, de fapt, obiectivul Toyota. "Aceasta este strategia noastră și o respectăm," a spus el.

Până în 2030, Toyota va investi 28 de miliarde de dolari în electrificare și va lansa 30 de modele cu zero emisii. Chiar și așa, Akio Toyoda este de părere că trecerea la vehicule pur electrice va dura mai mult decât se credea inițial.

via Bloomberg

  • Toiota, vineri, 30.09.2022 14:49

    @Automarket, scrieți și voi un articol despre problemele pe care le are Rav4 Hybrid (2019 - 2022): corodarea cablajului de la sistemul Hybrid și costurile de reparații de aproximativ 6000 euro. Atenție: reparațiile nu se fac pe garanție, deoarece garanția la partea electrica este de doar 3 ani. În Canada a început deja primul proces împotriva Toyota, legat de această problemă. Sper că nu îmi veți șterge comentariu, ca să nu supărăm importatorul.

  • @toiota, vineri, 30.09.2022 15:00

    2019-present Toyota RAV4 Hybrid AWD 2019-present Toyota RAV4 Prime AWD 2020-2022 Toyota Highlander Hybrid AWD 2021-2022 Toyota Venza Hybrid AWD 2021-2022 Lexus NX 350h AWD 2022 Lexus NX 450h Plug-in Hybrid AWD :D E groasă!

  • Joe, vineri, 30.09.2022 23:57

    Mda, cand iti permiti, iti faci masini cu motoare cu de toate, si pe carbune dc e posibil, dar nu toti producatorii isi permit acest lux. Si oricum companiile mamut din domeniu, nu doresc sa riste. Fac de toate fiidnca habar nu au ce aduce viitorul.

  • Mircea Badea, sâmbătă, 01.10.2022 09:18

    clima se duce in cap, deci vor invada electricele chiar mai repede.

  • @neuron chircit, sâmbătă, 01.10.2022 10:47

    Criza economică spulberă politicile fandosite de mediu. :) Electricele iau o pauză lungă.

  • @neuron aburit, sâmbătă, 01.10.2022 17:28

    criza economica e artificiala, din pix, si culmea, special sa scoata si din masini (termice) pe bara.

  • @@neuron aburit, sâmbătă, 01.10.2022 19:50

    Da' și diștept iești. Deci era ok să cumperi pe credit cu 69k o monedă bitcoin, un oarecare cod. Hahaha Criza asta economică, artificială, va șterge toate prostiile de pe piață, inclusiv electricele. Învățați ciclurile economice dacă nu vreți să ajungeți în șant, pe dreapta.

  • @@@, sâmbătă, 01.10.2022 23:27

    detzi..n-ai inteles nimic. crizele sunt artificiale! deci au scopuri, nu cauze. iar unul din scopuri acum e sa-ti caseze termica. :)

  • @@neuron aburit, duminică, 02.10.2022 18:02

    Ce înseamnă criză naturală? De ce să-ți casezi termică? Săracule!?! :)

  • Mike, luni, 03.10.2022 11:53

    Producătorii serioşi de electrice NU AU PROBLEME Tesla, Rivian, Lucid, chiar şi Ford F150 lightning... dar Toyota care face maşina electrică căreia îi cad roţile.... lucru care nu s-a întâmplat niciodată la cele termice.... Nu m-aş mira ca Tesla să saboteze intenţionat propriile PHEV după cele full EV

  • Seriff, luni, 03.10.2022 13:54

    Toyota au probleme fiindca nu investesc serios in ceva despre care e clar ca nu poate sa fie de viitor, au facut hibride si termice foarte bine, pe Ev nu dau 2 bani, nici ei nici Mazda, stiu ca nu se vand si ca e doar o isterie de moment a 10% din clienti, o sa le treaca si alora.

  • @Sheriff, marţi, 04.10.2022 13:15

    Ti-am ami zis, nu ai nici ce amai vaga idee ce e cu real world, cand Toyota investeste 2,5 miliarde in electrificare si 30 de modele cu zero emisii, insemna ca "nu da 2 bani pe EV" ? Tu ai proprietatea termenilor si esti in stare de o minima gandire critica?