Toyota rămâne cel mai valoros brand auto, cu o valoare estimată la 54.1 miliarde de dolari
În clasamentul Interbrand - Best Global Brands 2021, dat publicității cu puțin timp în urmă, Toyota ocupă locul 1 în topul celor mai puternice mărci auto. Podiumul este completat de Mercedes-Benz și BMW.
Exact ca și în 2020, Toyota rămâne cel mai valoros brand auto, potrivit clasamentului Interbrand - Best Global Brands 2021. Valoarea estimată a constructorului nipon de automobile este de 54.1 miliarde de dolari, o creștere de 5% comparativ cu anul trecut.
La general, Toyota se poziționează pe poziția a 7-a, în urma unor giganți precum Apple, Amazon, Microsoft, Google, Samsung și Coca Cola.
Podiumul celor mai puternice mărci auto este completat pe rând de Mercedes-Benz și BMW. Dacă producătorul din Stuttgart are o valoare estimată de 50.8 miliarde de dolari (+3%), conaționalii din Munchen sunt cotați la 41.6 miliarde de dolari (+5%).
Cu o valoare estimată la 36.2 miliarde de dolari, Tesla ocupă locul 4 în acest clasament și locul 14 la general.
Restul constructorilor sunt după cum urmează: Honda, Hyundai, Audi, Volkswagen, Ford, Porsche, Nissan, Ferrari, Kia, Mini și Land Rover.
via Interbrand
-
dan_grc, joi, 21.10.2021 20:14
Topuri de doi lei, unde este Volvo, cea mai apreciată marca ?
-
@dan_grc, joi, 21.10.2021 20:35
Volvo nu a instalat softuri ca Mercedes si BMW. Deci este bine, la locul lui. Volvo nu vinde la cocalari, deci iarasi este cu mult peste BMW. Volvo nu vinde masini rupte in doua, pe post de masini bune. Volvo nu minte si umfla cifrele de vanzari ca BMW. Volvo face reclama la siguranta si nu la anvelope arse pe sosea la drifting. Face reclama la tehnologie, nu la viteza. Deci e departe tare. E ca Rolls Royce, Bentley :)) Ce sa stii tu cu un amarat de sh obosit care te plimbi prin comuna...
-
Edikkk, joi, 21.10.2021 21:42
aşa era şi Nokia cel mai valoros brand.... până când, deşi toţi îi ziceau să treacă la Android, dar Nokia îi tot dădea cu Symbian.... Aşa şi Toyota îi dă cu ICE hibride (non plugin) şi eventual extrem de subţire pe hidrogen, când toţi se duc pe baterii, full electrice.... deci am mai văzut povestea asta.
-
., joi, 21.10.2021 21:51
Fanel mafiotul si Edikk,baieti,chiar asta este maximul vostru.Doar atat puteti,e clar.Slabut,baieti,slabut.Volvo e noul BMW,ai putinica rabdare,sa vezi peste doi ani ce-l injuri.
-
Crincenul, joi, 21.10.2021 22:52
Da,știm deja,o să dea faliment în curând...
-
@inexorabil, vineri, 22.10.2021 01:18
Poate trebuie sa iti faci ceva update la cunostintele auto. Parca citesti de multisor pe acest site, dar scrii tampenii cam multe. Te faci de ciocolata. Hai ca te ajut putintel: https://www.automarket.ro/stiri/studiu-jd-power-volvo-este-constructorul-care-adopta-cele-mai-multe-99757.html https://www.automarket.ro/stiri/volvo-xc90-cea-mai-sigura-masina-din-marea-britanie-niciun-accident-fatal-83989.html https://www.promotor.ro/stiri-auto/volvo-cele-mai-sigure-masini-cum-testeaza-modelele-18708464 https://personalizeyourvolvo.com/VOLVOInsider/?ID=535&ST=Safety&StoryTitle=Volvo%20Is%20The%20Only%20Brand%20With%20Entire%20Lineup%20Achieving%202021%20IIHS%20Top%20Safety%20Pick%20Plus Daca e nevoie, iti traduc si ce inseamna: "Volvo Is The Only Brand With Entire Lineup Achieving 2021 IIHS Top Safety Pick Plus" Somn usor si nu uita: germanii aia pe care ii pupi tu undeva s-au remarcat prin: https://www.theverge.com/2021/7/8/22568356/volkswagen-bmw-daimler-emissions-cartel-fine-audi-porsche-eu https://techcrunch.com/2021/07/08/eu-fines-bmw-vw-1b-for-running-emissions-cartel-since-the-90s/ Daca tu asta numesti cele mai tari tehnologii, esti prajit tare. Vezi tu, nu pentru tehnologii au luat VAG, Mercedes, BMW si mai nou Opel amenzi! Amenzi se dau la jegosi! Daca afirmi ceva, sper sa vii cu argumente, ca la gargara toti cocalarii sunteti buni.
-
@inexorabil, vineri, 22.10.2021 01:26
https://youtu.be/Bpmpo6Vx-Hs Daca vrei sa vezi, macar in filme, cum arata un Volvo. Se vede din descrierea ta ca nu ai urcat niciodata in unul. Se mai zice ca Volvo XC90 e cel mai premiat SUV al secolului, multe din premii fiind luate in Germania. Deci mai lasa dieselul,ca iti diminueaza inteligenta, care nici asa nu e cine stie ce. Te intreci cu dan_grc la cei mai buni posesori de carute diesel germane.
-
Dutz, vineri, 22.10.2021 06:37
Mercedes, Audi, BMW, Volvo (și alți câțiva) merg pe inovație (așa spun ei), VS Toyota, Hyundai, KIA etc. merg pe volum așa pentru tot omul. Eu nu aș amesteca uleiul cu apa ca știm că nu merge așa. Partea nasoală este că se cam termină și cu inovația, adică ce să le mai facă??? ce să le mai pună??? deja schimbă schimbarea așa să fie ocupați. În schimb mărcile de volum au acces tot mai ușor la tehnologie, că doar știm că nici craii germani nu mai produc de mult mașinile la ei acasă… doar le asamblează, adică se cam scurge know-how-ul. Mărcile de volum nu se hazardează cu aruncatul banilor pe “gesture control” sau alte inepți. O marca interesantă din punctul meu de vedere este Mazda, care face mașini așa la limita superioară a plutonului de volum, mai înspre premium din multe privințe. Am profitat o vreme de o Mazda 3 (vreo 186 de cai benzinar) și mă declar mai mult decât mulțumit din toate punctele de vedere. Când le punem toate mărcile împreună nu iese nimic util decât subiect de ieșit la bere, până la urmă nu putem schimba in fiecare zi mașina ca in NFS așa ca alegeți mașina ca va oferă cel mai bun compromis și pe care o puteți întreține corespunzător… s-ar putea să facă diferența între viață și….. ceva nasol!!!
-
curentatu, vineri, 22.10.2021 08:41
După Sfânta Bursă și tipăritorii trilioanelor din nimic, Tezla ar fi cea mai cea. Din păcate mulți o să afle curând că bancnotele nu se pot mânca.
-
inexorabil, vineri, 22.10.2021 09:13
Chiar am urcat în Volvo (şi nu doar într-unul…cumva memoria îţi joacă festa??? – la fiecare ediţie SAB am verificat Volvo, nota bene: modele noi-nouţe, “din fabrică”, iar concluzia mea n-a variat niciodată, fiind una singură: BLEAH!). Voi, SIC-spălaţii şi apretaţii pe creier (SIC = socialismul internaţionalist corporatocratic), continuaţi cu seninătate să calificaţi drept argumente…non-/anti-argumentele voastre. Iar SIC v-a mai insuflat o suferinţă morală: germanofobia! Măi tati, dar până când se prelungeşte…răzbunarea? Au apărut pe scenă (cel mai tragic moment!) Illuminati (la sfârşitul sec. al XVIII-lea), statul german i-a prigonit imediat şi atât i-a trebuit, că de atunci tot încasează pe spinare…Merită, totuşi, apreciat pentru tăria de caracter, exprimată primordial prin menţinerea integrităţii teritoriale, fiindcă a fost destulă vreme fărâmiţat (probabil că unii râvnesc ca Germania să ajungă iarăşi aşa). Chiar nu-ţi intră deloc adevărul (confirmat de mulţi) în bostanul acela gros? Şi anume: Volvo, ca şi Tesla, egal maşini…insipide, deci plicticoase! Fratziwear, admite odată conceptul conform căruia unii oameni pur şi simplu pun accentul şi preţuiesc alte calităţi decât cele prin care se fac vestite apele voastre chioare! Da, noi adorăm viteza, drift-ul, dragster-ul, în general motorsportul. Savurăm, de pildă, bordul orientat către şofer, tipic sportiv şi tipic lui BMW. Cât despre tehnologii…tot nemţii strălucesc! Să ne gândim la cutiile automate. Deliciu şi mai multe nu. Să abandonăm însă ideea de tehnologie. Cum mi s-au părut întotdeana spaţiul şi confortul maşinilor germane? Cu unele excepţii, la parametri optimi. Ooo, şi cum să uit aşa ceva: ţinuta de drum! Artă la germani. Inegalabilă în lume… Aaa, bine, puse în balanţă cu UNICUL şi IREPETABILUL trecut, sentimentele din prezent nu provoacă aceeaşi incantaţie, dar neîndoielnic că este o regulă valabilă pentru fiecare marcă măgulită de rădăcini istorice. Fiindcă nu suntem scutiţi de coşmarul “reducerii costurilor”. Fiindcă metalul şi lemnul au lăsat loc sinteticelor lucioase (la produsele “premium”). Fiindcă unele aspecte de ordin tehnic se “rezolvă” cu super-accesibilul plastic. Fiindcă preţurile (şi de achiziţie, şi de “mentenanţă”) se cunună cu nesimţirea în stare pură. Fiindcă nu este un mit considerentul că fabricaţia maşinilor nu mai este gândită de ingineri, ci de contabili. Fiindcă insidiosul marketing a călcat în picioare principiul sacrosanct al calităţii totale. Fiindcă managementul a ajuns la latitudinea unor persoane care nu se ridică la înălţimea exigenţelor. Fiindcă mâna de lucru mulţumită doar cu un bol de orez seduce irezistibil. Fiindcă rapacitatea (a se citi: demonul lăcomiei) a pus ireversibil stăpânire pe minţile liderilor companiilor auto (repet: nu numai germane). V-am explicat limpede care a fost raţiunea lui Dieselgate, dar văd că zdrenţuiţi acest subiect până dincolo de limita penibilului… Veşnic şi veşnic urechile noastre suportă aceleaşi grohăituri despre “bandiţii” de nemţi. Astfel, vă asemuiţi lui Agamiţă Dandanache, care spera să folosească la nesfârşit scrisoarea compromiţătoare. De fapt, din partea mea, urlaţi sub clar de lună cât vă ţin bojocii (şi faceţi câte metastaze vreţi cu cancerul link-urilor “persuasive”). Caravana M.A.I.-germană trece (imperturbabilă). Scriind ISTORIE. Şi oricum m-am plictisit teribil să vă răspund întruna…În loc să-mi devorez pasiunea şi atâta tot!
-
r, vineri, 22.10.2021 09:28
Citind printre rânduri să înțeleg că VW +AUDI+ PORSCHE este pe primul loc ?
-
@inexorabil, vineri, 22.10.2021 09:28
Scrii mult si prost, ti-am cerut argumente, nu pareri! Eu am pus articole, nu mi-am dat cu parerea. Toti cocalarii isi dau cu parerea si aleg BMW si VAG, prostiti de mirajul german si de ideea ca ei fac masini.
-
@r, vineri, 22.10.2021 09:31
Da, la amenzi platite pentru dieselgate!
-
idic, vineri, 22.10.2021 10:13
amatorii de vulvo au modelele alea perfect sigure rechemate dupa 10-15 ani pentru schimbarea airbegurilor cu probleme? Motorizarea ford a revolutioinat vulvo, practic iti puteai lua un ford mondeo decat de trei ori mai scump.
-
@idic, vineri, 22.10.2021 12:49
pentru cine se pricepe: https://www.everlance.com/blog/10-highest-mileage-vehicles Volvo a rechemat mereu masini la recall, mai ales pentru safety. Vezi ca si multi germani au recall la airbaguri pentru ca au folosit takata: https://www.consumerreports.org/car-recalls-defects/bmw-recalls-cars-and-suvs-to-replace-faulty-airbags-again/ Doar 350000 bucati la BMW. Am uitat ca la germani nu se pune, scuze :)) https://www.autoexpress.co.uk/car-news/consumer-news/101361/mercedes-recalls-400000-uk-cars-over-faulty-airbag-system Auuuuuuuuuuuuuu, germanii astia super meseriasi sunt afectati de recall ??? Sa faci recall e ok, uite aici: https://www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-9803511/The-car-makers-issued-recalls-1992.html Toti producatorii fac recall, cu BMW, Mercedes, inaintea Volvo. E ok ca germanii fac, dar nu e ok daca Volvo face?
-
idic, vineri, 22.10.2021 13:45
Mulțumesc pentru linkuri. În primăvară umblam după vulvo, dar m-am documentat. Speriat fiind de țepele pe foarte mulți bani, m-am reorientat.
-
inexorabil, vineri, 22.10.2021 18:16
“Eu am pus articole, nu mi-am dat cu părerea”…Iată cum adevereşti cu propria ta guriţă că refuzi din răsputeri să judeci cu propria ta devlă! Nuuu, doar “axiomele” aşa-zişilor experţi (în abureală publică) le aşezi pe piedestalul “adevărului”. Deloc întâmplător, aceşti “omniscienţi” şi “înţelepţi ai vremii” operează pe filiera EMOL-Deep State-OSF-CIA (şi toate serviciile secrete subordonate, printre care şi…ghici!)-mainstream media. Între timp, o adiere nevinovată mi-a zburat două frunze. Pe care le aduc înapoi: **Altădată, vuia pe aici o beatitudine a mafiotului în legătură cu această virtute constantă a Toyotei. De când progresistul nostru fervent a “virat” către instrumentul de fasonat lemn/scos cuie mari, se simte aceeaşi linişte apăsătoare ca într-o sală de cinema neocupată din cauza unui film execrabil deja anunţat**. **Să continui eu, Mafănikkk? Volvo nu ştie (dar nici n-a ştiut vreodată) să plăsmuiască nişte “tablouri de comandă” de care să-ţi fie mai mare dragul. De fapt, în orice Volvo în care am pătruns, mi-au stârnit reacţii negative: bordul “spartan”, spaţiul destul de strâmt (automat, confort redus) şi senzaţia de maşină care se vrea, cu orice preţ, “altfel”, însă altfel decât plăcută… Ca destinaţie, o văd menită pensionarilor şi, în general, oamenilor fără pretenţii de la viaţă, care trăiesc în virtutea inerţiei. Da, are o istorie în spate (mai ales că i se apropie centenarul), dar cu siguranţă una de regăsit în afara Pantheon-ului auto. A, şi las-o baltă cu slăvita siguranţă à la Volvo. Cele mai multe inovaţii în domeniu le aparţin germanilor şi americanilor**.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
Teslaaa.....ai belit mangalul ! Na de-aci'.