Toyota Prius face istorie: 12 luni pe prima pozitie a vanzarilor in Japonia

Publicat marţi, 11.05.2010 10:03 de Mircea Meșter

Toyota Prius a bifat in aprilie a 12-a luna consecutiva in care detine prima pozitie in clasamentul vanzarilor auto din Japonia.

Toyota Prius este masina cel mai bine vanduta in Japonia in aprilie, hibridul japonez reusind aceasta performanta pentru a 12-a luna consecutiv.

Reusita modelului Toyota este cu atat mai meritorie cu cat cele 26.482 de exemplare Prius vandute luna trecuta in Tara Soarelui Rasare au facut ca hibridul Toyota sa se claseze clar pe pozitia intai in fata lui Honda Fit (Jazz), care a fost vandut in doar 12.222 de exemplare.

Succesul lui Prius este sustinut partial si de bonusul guvernamental pe care fiecare client japonez il primeste la achizitionarea unui hibrid sau a unei masini electrice. Chiar si in aceste conditii, Prius l-a batut fara drept de apel pe Honda Insight, celalalt hibrid de masa al industriei nipone, modelul Honda nereusind sa se claseze in primele 10 masini in clasamentul vanzarilor in luna aprilie.

via | AFP

 

  • Bentley, marţi, 11.05.2010 10:32
    Eclogie...

    Astia chiar asa sunt de ecologisti? O fi masina buna, eco rau de tot, dar e urata bine...

  • edi80, marţi, 11.05.2010 10:49
    frumos

    da e adevarat masina nu e pt cocalarii cu lant la gat care viseaza la bmw-uri si femei ude....

  • Autogreen, marţi, 11.05.2010 11:45
    Plug-in

    Toyota a imbunatatit modelul Prius adaugand o baterie mai mare. Teoretic consumul ar trebui sa scada in oras dar asta ramane de vazut.

  • Alex, marţi, 11.05.2010 15:08
    mda

    My Toyota is FANTASTIC !

  • Bubu, marţi, 11.05.2010 16:17

    Japonezii sunt destul de inteligenti sa acorde bonus guvernamental pentru hibrizi pentru a reduce poluarea in oras, pe cand in Romanica cel mai ieftin Prius e 26.000 de euro si in Bucuresti nu mai poti respira din cauza noxelor...

  • Maka, miercuri, 12.05.2010 22:49

    Asta ne-ar mai lipsi, sa subventioinam Toyota pentru ca a facut o masina cu o baterie in portbagaj si care e cu putin la emisii sub un diesel. Nu mai bine nu subventionam nimic si lasam piata libera sa functioneze corect? Ca de aia ne furam singuri caciula sau scoatem dintr-un buzunar si bagam in altul