Toyota: Prea multe Prius-uri ar putea strica imaginea mărcii
Oficialii Toyota se tem că popularitatea modelului Prius ar putea afecta imaginea mărcii care l-a creat. Modelul ar putea primi propria sa sub-marcă pentru a evita problemele de imagine.
Directorii Toyota vor să limiteze extinderea gamei Prius pentru a evita diluarea imaginii de marcă şi a produsului în sine. Odată cu versiunea Plug-in a lui Prius, Prius V şi Prius C, familia Prius a celor de la Toyota nu va primi mai mulţi frăţiori. În schimb, cei de la Toyota se gândesc la deschiderea unei sub-mărci Prius, în cadrul căreia vor putea să lanseze cele mai ecologice creaţii ale mărcii Toyota. Prius a devenit deja un nume în ceea ce priveşte ecologia şi le va permite celor de la Toyota să lanseze vehicule alimentate cu hidrogen şi modele electrice în următorii ani sub această "umbrelă".
Satoshi Ogiso, şeful echipei de ingineri care a dezvoltat modelul Prius, se teme că expansiunea gamei Prius va duce la afectarea imaginii acestui model. Până în 2020, vânzările de Prius vor reprezenta jumătate din vânzările de hibrizi ale Toyota, estimează Ogiso, valoare îngrijorătoare pentru echipa care a dezvoltat modelul hibrid al celor de la Toyota.În prezent, Prius reprezintă 70% din vânzările de modele hibride ale mărcii Toyota.
În ciuda acestor temeri, piaţa vehiculelor hibride este în creştere, iar cei de la Toyota nu se tem că vor avea de a face cu o canibalizare internă. Cu toate acestea, lansarea unui nou model derivat din Prius nu va avea loc prea curând. În schimb, ne putem aştepta ca Toyota să dezvolte o marcă dedicată vehiculelor ecologice, care ar putea fi numită Prius. Informaţia privind marca Prius nu a fost confirmată, dar nici infirmată de oficialii Toyota.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
cum au facut si cu "corolla" vs "auris"