Toyota: motorul diesel va continua să existe pentru mult timp
Șeful filialei din Australia a celor de la Toyota a declarat că motorul diesel nu va dispărea prea curând. Dimpotrivă, acest motor va continua să fie dezvoltat pentru mult timp și ar putea să existe chiar și motoare diesel alimentate cu motorină sintetică.
În prezentul fenomen al electrificării, cea mai mare victimă este motorul diesel. Mai multe mărci majore au încetat deja să mai ofere astfel de motoare pentru anumite modele, iar în unele cazuri, au renunțat chiar definitiv la acestea. Un exemplu este Volvo, care a construit recent ultima sa mașină cu motor diesel .
Dar, în ciuda trendului menționat mai devreme, există și unele mărci care nu vor renunța ușor la aceste motoare. Una din acestea este Toyota. Potrivit lui Sean Hanley, directorul de vânzări al filialei Toyota Australia, motorul diesel încă mai are un viitor lung și nu se va renunța la acesta prea curând.
„Motorul diesel, în ciuda comentariului popular, nu este mort”, spune acesta. „Încă mai are un viitor lung, așa că nu va dispărea prea curând.”
Hanley spune, totuși, că motorul diesel va trebui să fie adaptat pentru a supraviețui viitoarelor norme de poluare. De asemenea, acest motor va fi prezent în continuare în special la vehiculele grele ale mărcii nipone. Tocmai de aceea, Toyota a lansat recent o versiune diesel mild-hybrid pentru Hilux.
via Drive
-
Silver dog, joi, 04.04.2024 00:08
Esti la fel de prost ca cel de la care ai luat numele.
-
Adrian, joi, 04.04.2024 09:09
Normal ca o sa se vanda. Toyota vinde la greu in Asia si Africa, zone care nu s-ar imbatat de elixirul salvarii planetei si nu sar intr-un picior ca o domnisoara virgina cand aud despre haine sustenabile.
-
Anonim, joi, 04.04.2024 09:48
Incet incet adevarul iese la iveala . prosteala asta cu salvarea planetei este doar pentru Europa pe restul ii doare undeva
-
eu, joi, 04.04.2024 10:26
de acord, dar cu interdictie de a intra in orase.
-
Musk, joi, 04.04.2024 10:27
Tesla este salvarea planetei! Sa nu se inteleaga masinile electrice, Tesla si atat! Nu exista alt producator. Musk, care a creat Tesla, va salva planeta.
-
Matei, joi, 04.04.2024 10:56
Să râdem cu Toyota, episodul 23.
-
@Adrian, joi, 04.04.2024 10:59
Adriene, marș în Africa ca ai mentalitatea potrivita. Cred ca și educația. Ți-aș explica ceva cu suprafața Africii vs Europa și aglomerările urbane vs întinderi de nimic, dar îmi e teamă că nu te duce capul.
-
alex_cu_a_mic, joi, 04.04.2024 11:58
@10:59 Nu te opari asa usor. Explica mai degraba cum e cu reteaua electrica prin Africa sau Asia. Defapt explica mai degraba cum e cu reteaua electrica in avansata Californie si de ce a rugat anul trecut guvernatorul sa incarce lumea mai incet electricele in perioadele calde ca nu duce reteaua atatia consumatori. Hai ca esti priceput.
-
xxx, joi, 04.04.2024 12:46
Este greu de schimbat diesel de pe camioane, utilaje construcții, mașini agricole. Dar sa aduci in discuție motorina sintetica este o aberație, sa scoți H din apa si sa extragi C din atmosfera costa mult. Am impresia ca toata gargara asta cu normele de poluare este sa-si justifice mărirea preturilor pentru bunăstarea lor. ASTA NU INSEAMNA ca nu trăim într-o poluare din ce in ce mai accentuata, totul depinde de cat consumam noi ( de la mâncare, bunuri de larg consum, ..., pana la mașini), la un moment masurile vor fi dure
-
@alex cu creier mic, joi, 04.04.2024 12:56
Am închiriat Tesla în California. Rețeaua e excelenta și gratuită. Tu comentează înainte ca nea Costel la cârciumă. Deșteptule!
-
Adi, joi, 04.04.2024 12:56
o prosteala vrem sa salvam planeta? hai sa nu mai cumparam plastic - paine ambalata in punga de plastic, carne ambalata in plastic, legume ambalate in plastic. hai sa nu mai cumparam produse de unica folosinta - aparate de ras de unica folosinta, pixuri de unica folosinta. hai sa nu mai cumparam atatea haine facute ieftin prin exploatarea copiilor in tarile subdezvoltate ca sa nu mai consumam alte resurse cu producerea si transportul hainelor pentru un sezon. hai sa nu mai luam un telefon in fiecare an. e greu. mai bine sa le cerem altora sa renunte la carburanti fosili. cat reprezinta carburantii din hidrocarburile arse? cat din carburanti sunt pentru transportul cu autoturisme?
-
@adi, joi, 04.04.2024 13:20
Cine te oprește? Îți spun eu: ești un mare ipocrit. Și când au introdus plata pentru pungi de plastic și pungi biodegradabile lumea bună a reacționat fix la fel: de ce nu fac alții eforturi?
-
Banditos, joi, 04.04.2024 15:24
Fanatizatii diesel erau pe nicaieri cand Toyota a renuntat (benevol si nesilita de nimeni), acum cativa ani, la diesel in Europa. Cate un articol de asta le mai da o gura de aer (sau mai bine de gaze) oferindu-le ocazia sa-si mai trambitzele infantilismul si incapacitatea de a intelege ca fiecare piata are propriile caracteristici. Mai ales cand vorbim despre Autralia (distante lungi, zone urbane rasfirate pe un intreg continent, etc) Declaratia seful filialei din Australia (!!!) este pentru....Australia. Si daca prin absurd fanatizatii diesel au citit intreg articolul original (ceea ce ar fi si mai grav pentru ca s-ar dovedi ce lipsa de gandire critica au) ar vedea ca nenea ala isi nuanteaza observatiile nefiind un extremist de felul lui.
-
eu, joi, 04.04.2024 15:42
@Adi in ce ma priveste, am acasa saci de reciclare selectiva si arunc pana la ultimul gram acolo unde ii e locul, deci faptul ca as cumpara paine ambalata in plastic nu e o problema (dar eu nu cumpar de fapt ca nu-mi place la gust, plina de zahar si propionati). in general, incerc sa fiu cat se poate de inofensiv/neutru pentru mediul in care traiesc. eu nu vreau sa salvez nicio planeta, nu stiu de ce unii dintre voi tot amestecati borcanele ca sa creati confuzie si sa duceti subiectul in derizoriu. treaba e foarte clara: salvarea planetei e total diferita de poluarea locala din aglomerarile urbane, generata, in procent de peste 90%, de 2 lucruri mari si late: masini termice si incalzirea individuala a locuintelor. tot ce vreau e sa nu ma mai intoxic cu noxele de diesel care sufoca orasul. si eu am diesel dar am si bunul simt sa-l folosesc doar extraurban, pentru oras am suficiente alternative de transport in comun. prefer mai degraba sa dispara dieselul prin interdictii decat sa continuam balacareala asta actuala in care ne otravim unii pe altii cu buna stiinta, chit ca asta ar insemna sa renunt si eu la dieselul meu. daca am intelege toti sa folosim dieselul si motorul termic, in general, doar acolo unde ii este locul (deci nu in oras) aerul ar fi muuult mai curat si presiunea publica pentru eliminarea lor nu ar fi ajuns atat de departe. cu alte cuvinte, dizelarii si-au sapat singuri groapa, prin incapatanarea furibunda cu care isi apara "dreptul" de a circula cu afumatorile in zone urbane dens populate.
-
@@adi, joi, 04.04.2024 15:46
Tu ai mult mai mult common sense și bun simț decât marea majoritate de pe aici care oricum vorbește mai mult din frustrare.
-
Login, duminică, 07.04.2024 17:49
Sa Fiți voi sănătoși ,pina în 2035 .cînd se va scoate motorul termic .Noi nu știm ce este de pe o zi pe alta ,și ne gândim la calul zburător .
-
Razvan, marţi, 09.04.2024 13:14
Motoarele termice vor exista pentru foarte mult timp deoarece sunt singura soluție reala pentru o mobilitate adevărată. Mașinile electrice, având în vedere contextul, sunt doar o utopie neomarxistă generată de niște incompetenți rupți de realitate.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
cu vrajeala de-asta vand ultimele gioarse dizal...