
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
Toyota GR, divizia de performanță a mărcii japoneze, nu va renunța prea curând la motoarele termice și nici la cutiile de viteze manuale. Majoritatea modelelor de performanță Toyota vor păstra aceste componente pentru foarte multă vreme, potrivit spuselor unui oficial.
Chiar dacă majoritatea producătorilor se îndreaptă către mașini electrice, inclusiv în ceea ce privește mașinile de performanță, Toyota va păstra pentru multă vreme motoarele termice pe benzină destinate modelelor sale sportive. Acestea sunt spusele lui Sean Hanley, un oficial al mărcii japoneze, care precizează că majoritatea modelelor aflate sub sigla diviziei de performanță Toyota GR vor păstra această configurație.
„Motoarele cu ardere internă și cutiile de viteze manuale vor rămâne prezente pentru foarte, foarte mult timp”, a declarat acesta pentru presa din Australia. „Chiar și în timp ce facem tranziția către electrificare, încă mai este loc pentru a satisface iubitorii de mașini de performanță, iar acești entuziaști nu fac parte dintr-o specie pe cale de dispariție.”
În prezent, toate modelele de serie dezvoltate de Toyota GR sunt disponibile numai cu motoare termice. Toyota are în plan să lanseze și un model de performanță care să primească un motor alimentat cu hidrogen.
via Carscoops
-
Banditos, sâmbătă, 01.03.2025 09:09
Eu cred ca Toyota mentine termicele pentru ca isi permite. Daca ies bine la emisii le tin in viata. Apoi, cum toti trec pe automate sa mentii manualele in oferta e un fel de "in your face". Dupa un calcul la rece, cea mai puternica companie auto isi permite si "excentricalitati". O chestiune de imagine, plus ca bugetul lor de miliarde nu sta in profiturile obtinute din cateva mii de termice manuale.
-
Elektrikkk, sâmbătă, 01.03.2025 09:46
40% din toţi gheţarii din lume, care existau de mii şi mii de ani, s-au topit complet în ultimii 23 de ani !!! https://www.esa.int/Applications/Observing_the_Earth/FutureEO/CryoSat/Glacier_melt_intensifying_freshwater_loss_and_accelerating_sea-level_rise Dar hai să poluăm în draci în continuare.
forest, sâmbătă, 01.03.2025 11:52Sursa: trust me bro
-
Elektrikkk, sâmbătă, 01.03.2025 14:20
https://www.esa.int/Applications/Observing_the_Earth/FutureEO/CryoSat/Glacier_melt_intensifying_freshwater_loss_and_accelerating_sea-level_rise
Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 15:53Aha, și la cat mint că BEV-urile-s soluția, o să înghețe înapoi? Este încălzire globală, indubitabil, dar nu are omul treabă nici cu încălzirea, nici cu răcirea… fenomene care s-au întâmplat de multe ori în viața planetei de peste 4,5 miliarde de ani. Știu că-i greu să acceptăm, dar suntem trecători aproape insignifianți în această ecuație și nu putem face nimic în această direcție. Putem în schimb să nu mai omoram animale să facem BBQ, să ne îmbolnăvim de inimă, diabet, cancer și pentru asta trebuie să mâncăm exact ceea ce mâncăm astăzi, dar fără animale, ouă, lapte. Poluarea este ultima care generează îmbolnăvirea noastră la mare distanță de ce băgăm în noi și nu ne forțează nimeni. Nu zic să nu reducem poluare, pentru că tehnologic se poate, dar subvențiile în BEV-uri pot și puteau fi folosite pentru producție de energie regenerabilă și când se depășea nevoile planetei, adică supraproducție de energie verde să discutăm de BEV-uri. Cat de tâmpit poți fi?
-
Elektrikkk, sâmbătă, 01.03.2025 14:21
https:// www.esa.int/Applications/ Observing_the_Earth/FutureEO/CryoSat/Glacier_melt_intensifying_freshwater_loss_and_accelerating_sea-level_rise
-
@elektrik, sâmbătă, 01.03.2025 14:22
Acum 10.000 de ani erau ghetari si in Carpati. Acum nu mai sunt si n-a murit nimeni. Da-i dreq de ghetari. Nu plange nimeni dupa ei, mai sunt destui prin Himalaya, Alaska sau Anzi.
-
@dutzulica, sâmbătă, 01.03.2025 18:41
in trecut niciodata nu s-a incalzit in cativa zeci de ani asa abrupt si fara nici un fenomen natural masurabil.
Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 23:02Nu știm asta, sunt speculații care puse într-un anumit context poate fi folosit pentru a susține ceea ce se vrea. Sunt exemplu de manipulare care vrei și nu-i cazul să mă “bag” în subiect. Ce indică că BEV-urile sunt soluția? Pot fi implementate și folosite de toată lumea, și când? Pentru mine-i clar că deșii cel mai probabil a fost o intenție ok, rezultatul este un dezastru de proporții planetare, care a adus un impact negativ mediului. Nu avem BEV-uri care pot fi utilizate, bateriile actuale nu sunt soluția și sunt sigur că doar o chestiune de timp până când acest lucru va fi recunoscut. Aș vrea să greșesc, pentru că s-au cheltuit mii de miliarde și “contorul” merge, dar mă tem că nu greșesc.
-
Elektrikkk, sâmbătă, 01.03.2025 22:09
@Dutz da, pământul e plat, etc, ştim în ce crezi tu, votant CG
Dutz, sâmbătă, 01.03.2025 22:52Hahaha… bună asta!!! Poi este invers geniule. ;) cand vad ce aberezi, CG pare copil mic, iar firma planetei este doar o încercare tristă de a divaga de la faptul ca ai mai multe obsesii decât sinapse. Si asta-i grav ca nici obsesii nu ai multe, dar toate proaste. Hai vezi dacă pricepi ceva… :)) https://youtu.be/1WNz1Hru_9I?si=LNM7An6l44lfuyHR
-
Elektrikkk2, duminică, 02.03.2025 07:28
Ce bine ca s-au topit ghetarii, macar sa fie cald. Traiasca poluarea cu co2
-
Elektrikkk, duminică, 02.03.2025 11:23
https://youtu.be/HPEmRBB-jCA QED
-
eu, luni, 03.03.2025 07:37
Elektrikkk exista incalzire globala?
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 18 aprilieMini își revizuiește planurile de electrificare: va oferi motoare termice și după 2030Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 18 aprilieMaserati Grecale primește un nou nivel de echipare de bază: motorizare mild-hybrid cu 300 CPConstructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 18 apriliePorsche 911 GT3 facelift este cea mai rapidă mașină cu transmisie manuală pe NurburgringPorsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 17 aprilieBentley Black Edition: ediție limitată la 400 de unități pentru 3 modele din gamăBentley a lansat o nouă ediție specială limitată numită Black Edition. Aceasta va fi disponibilă pentru 3 modele din gamă: Continental GT, GTC și Flying Spur. Doar 400 de unități vor fi produse. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 17 aprilieKia EV9 primește o ediție specială numită Nightfall EditionCel mai mare SUV electric din familia producătorului coreean, Kia EV9, a primit o ediție specială numită Nightfall Edition. Pe lângă accentele de design vopsite în culoarea negru lucios, ediția specială aduce și un mod Boost, care pentru câteva secunde crește cuplul motor. Citeste tot
sa ia notite de la nevera si alte asemenea, aia performanta de secolul 21. si manuale?? pe bune? deci nu se pricep nici la automate, nici la hibride, nici la plug-in?