Toyota isi va plati angajatii pentru ore suplimentare
Dupa ce au fost criticati de presa, sefii Toyota isi vor plati angajatii pentru ore si cursuri suplimentare de perfectionare.
Toyota a anuntat ca muncitorii uzinelor sale din Japonia care vor dori sa faca ore suplimentare participand la cursuri de dezvoltare a controlului calitatii vor fi platiti aditional. Pana acum, participarea in astfel de cursuri nu era platita, caracterul sau optional fiind singura constanta.
Masurile Toyota vin dupa ce presa din Japonia i-a taxat pe sefii Toyota, despre care sustinea ca nu ii platesc indeajuns pe oamenii care isi doresc sa participe la astfel de activitati conexe. In japoneza, asemenea ore suplimentare sunt denumite "saabisu zangyo", adica, in traducere libera, "serviciu suplimentar".
Unul dintre principalele motive pentru care Toyota apeleaza la astfel de cursuri profesionale este acela ca - sustine presa interna din Japonia - extinderea enorma a constructorului nipon a generat o scadere a calitatii produselor sale la nivel mondial.
-
R, joi, 22.05.2008 21:53Poate de asta e nevoie
Ce sa-i afci asa e mentalitatea lor, cum fiecare natie are mentaliatetea ei, sau e mai bine la Romani ca muncesc cat aia si au de 10x salarii ami mici. Nu-i ami plange tu de mila, astia macar au ajuns nr.1 la vanzari si calitate. O sa vezi tu si Ford cand deschide fabrica aici ce sclavie face cu oamenii, la fel ca si Renault, prostia e a romanului si politicienilor care favorizeasa asta prin legislatie. De, noi luam chirii, impozite, etc, si sa dea salarii mici la muncitori si ungurii de la VW si altii au dat teren fara chirie pe 10 ani si o gramada de alte scutiri si au dat salarii bune. Asta e diferenta de conceptie.
-
AndreiRN, joi, 22.05.2008 22:51Munca
Cui nu ii place sa munceasca ...... poarta este deschisa. Se chiama libertatea de piata.
-
R, vineri, 23.05.2008 09:52Pt. AndreiRN
Filozofule, esti pe langa subiect.
-
prudentul, vineri, 23.05.2008 17:53pentru prietenul meu
Americanule, unde ai citit că japonezilor "nu le place să muncească"? Sau eşti cumva adeptul muncitului pe gratis?
-
AndreiRN, vineri, 23.05.2008 18:28Raspunsuri
Mr. R, intai sa devi o persoana reala si dupa aceea poate vei fi luat in seama. Prudentul lui taticu, daca citesti cu atentie aici nu este vb de munca ci cursuri de extra calificare. Oameni aia nu produc nimica in acel timp ci invata ceva. Personal am tinut cursuri pt muncitori de citire a desenelor technice si ei o faceau in timpul lor liber, nu platiti. Dar educatia comunista inca nu va parasit si vreti sa profitati de orice ocazie pe gratis. Si da, mii si mii de oameni muncesc voluntar in multe locuri si o fac cu bucurie.
-
prudentul, vineri, 23.05.2008 21:25pentru prietenul meu
La ce jaf de firmă lucrezi, de aţi angajat muncitori care nu ştiu să citească desenele tehnice? Bravo, halal gândire. Citez, "Oameni aia nu produc nimica in acel timp ci invata ceva." Aşa a fost aici, în România, pe vremea comuniştilor. Intelectualii care aveau facultate, care studiaseră, care făceau cercetare, erau consideraţi ultima clasă socială. Pe primul loc erau muncitorii, apoi ţăranii. Intelectualii erau considerati "indirect productivi". Cam ca japonezii din răspunsul tău. A învăţa=a nu produce nimic. Să trăiţi, tovarăşu' Andrei! Lucrez într-o multinaţională americană. Te informez că la cursurile de perfecţionare pe care le urmez sunt plătit. Dacă voi învăţaţi în timpul liber, treaba voastra. Unu-zero pentru noi. Mii de oameni muncesc voluntar. Dar nu în intreprinderi - cu excepţia internship-ilor.
-
AndreiRN, vineri, 23.05.2008 22:37Informati
1. La ce jaf de firmă lucrezi, de aţi angajat muncitori care nu ştiu să citească desenele tehnice? 2. Intelectualii erau considerati "indirect productivi". 3. Te informez că la cursurile de perfecţionare pe care le urmez sunt plătit. 4. Mii de oameni muncesc voluntar. Dar nu în intreprinderi - cu excepţia internship-ilor. 1. ITT Industries. Au si in Romania reprezentanta. 2. Si acuma e la fel. 3. Da, dar cursurile sunt platite nu prele de cursuri ca fiind muncite. Firmele platesc costul cursurilor dar le faci in timpul personal nu in timpul programului de munca. 4. Sti tu ceva dar ....... Comica interventia cu "exceptia" dar asa este. Nimeni nu munceste cu exceptia ....... hahahaha
-
R, sâmbătă, 24.05.2008 01:11Tot dus cu pluta esti AndreiRN
De-asta esti angajat si nu ai propria ta afacere ca asa sunteti unii dintre voi care nu sunteti in stare sa faceti ceva decat indrumati, cu ochelari de cal si robotizati. Cum spune seful, cum ne prosteste seful cum am invatat ca initiativa nu prea aveti. Ca sa ai performanta instruieste pe banii tai omul si plateste-l, ca sunt firme auto, de haine, etc. care isi trimit oamenii in strainatate la cursuri si mai sunt si platiti, normal contra unui contract semnat. Daca vin americanii aia si prostesc romani ca tine e treaba ta si daca te pletesc cu 1/4 din salariul postului echivalent in SUA e tot treaba ta, ca de esti roman de turma.
-
AndreiRN, marţi, 27.05.2008 17:51
Uni au capacitatea sa fie oameni independenti si sa ia decizi pt viata lor si alti nici nume nu au macar. Da, multi isi doresc ca firma la care lucreaza sa-i duca in brate tot timpul zilei si pana la moarte.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Cu alte cuvinte, "bagati sclavilor ca va rupem shalele de comentati". Borfashul mondial nu da voie sindicatelor in fabricile lui. Pana sa ajunga la nivelul lui Ford, GM sau Chrysler in privinta beneficiilor mai au multe scoli de absolvit. Ce-i va frana mereu e mentalitatea de jupan peste turma, specifica asiei. Omul e doar o unealta vorbitoare care poate fi oricand inlocuita.