Toyota Hilux, transformat într-un camper de 78.000 de euro: două camere, aer condiționat și panou solar
O companie japoneză a transformat un Toyota Hilux într-un camper destinat ieșirilor în aventură. Noul camper este dotat cu două camere, un aer condiționat, paturi extensibile și chiar cu un panou solar.
Toyota Hilux este un model foarte cunoscut pentru caracterul său robust și pentru modurile în care acesta poate fi ușor adaptat la diferite nevoi. Modelul nipon poate fi transformat, de exemplu, într-un camper de aventură. Exact asta face o companie japoneză, care le oferă clienților opțiunea de a-și transforma propriul pick-up obișnuit într-un camper destinat ieșirilor în aventură.
Astfel, niponii de la BR75 by Direct Cars oferă un camper dotat cu două camere, un aer condiționat, paturi extensibile, iar din pachet mai face parte și un panou solar montat pe acoperiș. Camera principală conține o masă pliantă în centru, înconjurată de două canapele. Pereții sunt confecționați din lemn, iar podeaua are o suprafață specială care imită gresia.
Întreaga cameră poate fi transformată într-un dormitor cu un pat dublu, ce măsoară 2300 de milimetri în lungime. Aici există și un al doilea pat, extensibil, montat deasupra camerei și care măsoară 1660 de milimetri în lungime. Acest pat este destinat copiilor. În total, pot încăpea cu ușurință până la 5 persoane.
Evident, acoperișul este, de asemenea, extensibil, ceea ce le permite ocupanților mai înalți să stea în picioare fără probleme și permite mai multă lumină naturală să pătrundă înăuntru.
Tot aici avem și un aer condiționat, separat de cel al mașinii, care poate fi controlat cu ajutorul unui panou cu comenzi tactile. Unitatea externă este amplasată direct sub bara din spate. Nu în ultimul rând, în partea din spate avem și cea de-a doua cameră, mai mică, ce dublează și ca o baie. Aici găsim un duș, o podea rezistentă la apă cu un punct de scurgere special, o chiuvetă, o oglindă, o măsuță glisantă și câteva compartimente de depozitare.
Noul Toyota Hilux camper poate să tragă curent de la rețea sau, alternativ, curentul poate fi furnizat de o baterie de 200 Ah, ce poate fi încărcată în timpul condusului cu ajutorul panoului solar de 200 de Wați. Tot aici, vehiculul vine echipat cu un rezervor de apă de 85 de litri, un rezervor de apă filtrată de 20 de litri și un rezervor de scurgere de 45 de litri. Alături de acestea, avem și o serie de prize electrice la interior și la exterior.
Japonezii mai oferă și o remorcă specială, care este de fapt o benă demontată de la un Hilux. Aceasta primește roți de dimensiuni mai mici pentru a putea transporta mai mult echipament.
Noua conversie este disponibilă, pentru moment, în Japonia. Prețurile unei astfel de mașini pornesc de la echivalentul a 78.000 de euro.
via Carscoops
Mult prea înghesuit și mult prea scump pentru ceea ce oferă. La 40 - 42.000 euro poți lua un Fiat XGO VAN I04, de 4 locuri, un Ford Roller Team la 48.000 sau orice altceva pe la prețurile astea și îți mai rămân și bani de multă multă motorină.