Toyota Hilux, disponibilă cu motor diesel mild-hybrid de 48 de volți
Toyota Hilux primește o nouă motorizare pentru piața europeană. Mai exact, este vorba despre o unitate diesel care integrează și un sistem mild-hybrid de 48 de volți.
În urmă cu câteva săptămâni, Toyota a anunțat o nouă motorizare pentru Hilux. Concret, este vorba despre un motor diesel cuplat la un sistem mild-hybrid de 48 de volți. Acum, constructorul japonez a dezvăluit oficial detaliile tehnice ale noii motorizări.
Astfel, motorul diesel de 2.8 litri cu 4 cilindri dezvoltă 201 cai putere și 500 Nm de unul singur. Noul model integrează și un mic motor electric care oferă un plus de 16 cai putere și 65 de Nm. Evident, motorul electric este alimentat de o baterie de 48 de volți.
Toyota spune despre noua motorizare că este mai eficientă cu 5% față de unitatea diesel obișnuită. Noul model primește și un sistem start-stop îmbunătățit, care funcționează mai eficient în special în ambuteiaje. La viteze foarte mici, mișcarea este realizată cu ajutorul motorului electric.
Alături de noua motorizare, Hilux mai primește și sistemul Multi-Terrain Select, care oferă 6 moduri de rulare: Dirt, Mud, Rock, Sand, Deep Snow și Auto. De asemenea, componentele electrice sunt acum mai bine izolate și rezistente la apă.
Noua Toyota Hilux cu motorul mild-hybrid va fi disponibilă în Europa începând din 2024. Modelul va fi oferit exclusiv în varianta de caroserie Double Cab cu 4 uși.
via Toyota
"Noul model primește și un sistem start-stop îmbunătățit, care funcționează mai eficient în special în ambuteiaje. La viteze foarte mici, mișcarea este realizată cu ajutorul motorului electric." Ceva imi scapa. Pai in ambuteiaje deplasarea este la viteze foarte mici, deci intervine motorul electric, cumva nu prea ar fi nevoie de start/stop. De altfel, mizeria asta de inventie numita start/stop nu prea vad cum ar putea fi imbunatatita. Singura imbunatatire adusa de cand a aparut este butonul de dezactivare.