Toyota: “Este prea devreme să ne concentrăm doar pe mașini electrice”
Toyota va oferi o varietate de sisteme de propulsie în următorii 30 de ani și nu se va concentra doar pe dezvoltarea unei singure opțiuni, potrivit declarațiilor făcute de oficialii constructorului.
“Este prea devreme să ne concentrăm doar pe mașini electrice”, a fost reacția unui reprezentant Toyota la o întrebare privind planurile de electrificare ale companiei, în contextul în care Honda – un alt producător japonez – a transmis că vrea să vândă doar mașini electrice după 2040.
Toyota vrea să pună la dispoziția clienților mai multe opțiuni de sisteme de propulsie din care să aleagă, urmând să observe care dintre ele va câștiga “competiția”.
“Unii clienți iubesc mașinile electrice pe baterii, dar alții nu consideră că această tehnologie este convenabilă,” a explicat Masahiko Maeda, directorul de tehnologie de la Toyota.
Unul dintre proiectele strategice ale japonezilor este să îmbunătățească procesele pentru ca mașinile electrice și celelalte vehicule să aibă costuri mai mici de producție.
Toyota își propune ca, până în 2035, toate fabricile sale să devină neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon.
Via Automotive News
-
Benzîna maseluță, joi, 17.06.2021 11:22
Pai ieri citeam de hidrogen la Toyota,de electrice 100%,acu' citesc asta,nu mai inteleg nimic,il astept pe iedikk sa termine cu curatenia si sa vina apoi sa-mi traduca stirea asta pe intelesul meu de retrograd saracan si frustrat.Auzi,2030,chiar 2040 la Honda,pai daca totul merge conform planurilor lor,pana atunci ramanem 500 000 milioane si 480 000 o sa traiasca in colhoz,canci masini,poate o bicicleta electrica la 10 insi.
-
Seriff, joi, 17.06.2021 11:23
Oameni cu cap, daca ei care fac hibride de 20 de ani si-au dat seama ca viitorul nu e full electric, e clar, au dreptate, nu e convenabil, nu renteaza, majoritatea oamenilor nu vor asa ceva.
-
Răzvan, joi, 17.06.2021 11:53
Cred că au dreptate.
-
Octavian, joi, 17.06.2021 12:23
La ce colos e Toyota isi permite sa dezvolte in continuare pe toate planurile.
-
Vio, joi, 17.06.2021 12:43
pai electricele nu sunt viitorul ca nu exista litiu pentru atatea milioane de masini...citisem undeva ca daca s-ar lua in calcul toate rezervele de litiu, chiar si cele neexploatate inca, chiar si ulterioara reconditionarea a bateriilor de pe piata, si tot mai mult de 5-7 ani nu mai merg....iar cei de la Toyota au zis ca cele la hidrogen ar avea un viitor mai sigur, dar inca tehnologia este prea scumpa...ceva de genul
-
Seriff, joi, 17.06.2021 13:05
@Vio da, adica un fel de n-ar mai fi, practic Toyota stie ca idiotii de politicieni vor sa aplice norme foarte stricte legate de poluare si cauta alternative, dar realizeaza ca nu prea exista, full electric ar insemna faliment pentru orice firma, iar hidrogenul este complicat momentan.
-
UnAlex, joi, 17.06.2021 13:46
Toyota au un parteneriat puternic cu Panasonic pentru dezvoltarea bateriilor de generatie noua cu incarcare ultra-rapida. Pana cand nu vor fi multumiti de performantele acelei tehnologii pot sta mult si bine pe sistemul hibrid pe care il perfectioneaza de zeci de ani si care la ora actuala ofera mix-ul perfect intre eficienta si autonomie. Mai departe e si discutia cu hidrogenul pe care cred ca Toyota ar fi dispusi sa o sustina mai puternic decat vehiculele bazate exclusiv pe baterii. Toyota vor juca inteligent si pragmatic, asa cum ne-au obisnuit.
-
Vio, joi, 17.06.2021 15:06
@Seriff acum daca sapam mai mult, nici incalzirea globala nu este de la masini, nici taxa de poluare nu se justifica (de ex un combinat polueaza intr-o ora cat 10 masini care ar merge timp de 100 ani incontinuu) chiar de am schimba pe electric tot ce se poate incalzirea tot ar continua...dar discutia nu face obiectul articolului. Nimic nu este ce pare in lumea asta mizerabila, cred ca manipularea este la cote maxime in orice domeniu
-
Edikkk, joi, 17.06.2021 15:42
Toyota sunt mari mincinoşi. Când ziceau că nu vor produce maşini electrice, deja produceau în China maşina electrică SUV Toyota !!! Cu maşinile hibride au dat o tare în bară iniţial, folosindu-se de baterii NiMH (mult mai grele, încărcare din motor evident mult mai lentă , durată de viaţă mult mai mică, cicluri, etc), în timp ce restul foloseau doar cele bune Litiu Ion !!! Deşi sistemul hibrid eCVT sau TNGA cum îl mai denumesc foarte fiabil, da, bravo ! Maşinile erau foarte urâte atât exterior cât şi interior (vezi Prius) Abia de la apariţia Prime le-au făcut în sfârşit mai arătoase... Implementarea de PHEV Prime şi pe CHR şi RAV4 foarte târzie... Foarte lenţi faţă de concurenţă la toate capitolele, design, inovaţie, performanţă, etc Da, sunt fiabile şi atât. Uitaţi-vă la Tesla, acum ceva zile O NOUĂ INOVAŢIE cel mai bun motor electric din lume (s-au surclasat pe ei înşişi) aducând fibra de carbon în utilizarea statorului pentru creşterea puterii motorului etc etc Va fi folosit la Tesla Roadster care face 100 în 1,1 secunde !!!! Sunt efectiv fenomenali. Toyota plânge după sucu de dinozauri ca nişte nemernici.
-
Edikkk, joi, 17.06.2021 15:45
Apoi vedeţi că s-a întors în port în Vestul Germaniei, vasul care a făcut studii intense luni de zile în Artica, Groenlanda şi situaţia este cu mult mai gravă decât orice s-a anticipat. Încalzirea globală va avea efecte devastatoare... dar mulţi nu le pasă că oricum sunt nişte lepre, legume, ignoranţi, care suferă în nemernicia lor şi dacă suferă şi alţii se bucură. Mda
-
Edikkk, joi, 17.06.2021 15:48
https://youtu.be/HtTm_XOHd7w
-
Seriff, joi, 17.06.2021 15:54
Vasul care s-a dus in Groenlanda e electric? Pai sa nu se mai duca fiindca mor ursii de la diesel-ul ala pe care il are, legat de Tesa, cui ii pasa? E doar o fitza a bogatilor, o masina scumpa pe care o cumpara doar oameni care mai au alte 5 masini acasa si stau in vila, nu e o masina pentru omul de rand, asa ca nu intereseaza pe nimeni.
-
nică, joi, 17.06.2021 17:21
deşi cred că viitorul e electric, actualele maşini electrice sunt...uzate moral.
-
Edikkk, joi, 17.06.2021 19:08
Ăştia ignoranţii, nu valorați nici cât o ceapă degerată. Voturile voastre negative, la fel, nu valorează absolut nimic. Patetici.
-
Crincenul, joi, 17.06.2021 21:10
Edikkkkk, Din nou pe lângă,dar postam,postam... Idei fixe,dar puține...Am mai spus-o,dar sunt nevoit să repet: mincinoșii sunt alții,și sunt Dovediți! In rest,E-cvt este cutia,iar TNGA este platforma,nu au legătură cu sistemul hibrid. Vorbim să ne dăm cu părerea, deși habar n-avem despre ce vorbim...
-
Edikkk, joi, 17.06.2021 21:28
eCVT este cutia.... care cutie? A invertorului? eCVT nu este CVT absolut deloc, este sistemul electric iar "cutia" este un sistem solar lunar gear TNGA ştim toţi ce înseamnă dar ai să vezi că Toyota nu este aşa inspirată la denumi comercial platformele.
-
Crincenul, joi, 17.06.2021 22:10
Sunt convins că știi despre mai multe tipuri de cutii de viteze automate,cvt fiind una dintre ele.E-cvt este varianta mai nouă, optimizată pentru sistemul hibrid,care se numește HSD. Pe de altă parte, alții (ne-mincinosi, desigur) sunt muuult mai inspirați când își denumesc platforma MEB. Asta inspirație!
-
Edikkk, joi, 17.06.2021 23:27
Toyota mincinoşii ascund şi vând de-aiurea, în România vindeau un eCVT care.... avea CVT... o porcărie La americani vindeau versiunea "normală" Dacă nu ştii bine despre ce vorbeşti, mai bine las-o baltă
-
Crincenul, joi, 17.06.2021 23:48
Nu intru in discuții dacă nu știu despre ce se vorbește.Desigur,tu le știi pe toate,ca orice rumân adevărat.Sunt convins că ai condus foarte multe mașini cu cvt, altfel nu vorbeai. Sănătate!
-
^^^, vineri, 18.06.2021 08:58
Edik e un simplu troll. N-are nicio legatura cu domeniul auto. Si nu e roman.
-
Clique, vineri, 18.06.2021 09:46
Ce au sărit electrificații pe aici... Calm oameni buni, că oricum electrice nu vă permiteți... Doar argumente vă permiteți momentan.
-
Seriff, vineri, 18.06.2021 10:03
Ce imi place mie cel mai mult este ca toti astia care sunt fanatici eco nu detin masini electrice, doar comenteaza de toti cu diesel, in conditiile in care ei tot diesel au, cat de ipocrit sa fii
-
@Sheriff, vineri, 18.06.2021 10:57
Diesel e atacat pentru ca din punct de vedere economic este cea mai ieftina sursa de putere pentru orice fel de autovehicule. Nu mai insir argumente si nu mai fac comparatii. Spun doar atat, daca ar exista alternativa am vedea a doua zi ca e aplicata in transporturile de marfa. Am vedea tirurile cu alta sursa de putere. Insa nu le vedem. Noile Diesel bat tot si hibrid de orice fel si orice. Tot. Chestia cu poluarea e o falsa problema. Emisiile actuale (Euro 6 de ex) sunt sub limita de 0,08 grame de NOx pe kilometru. O tigara are 2 grame deci gazele NOx sunt atat de concentrate cat este fumul de la o tigara pe 25 de km. Practic insesizabil oricate masini ar fi. Insa cumva oamenii trebuie speriati astfel incat sa dea bani mai multi pe niste masini mai proaste. Si aici intervine propaganda si idiotii utili. Cunoasteti deja cateva exemplare aici pe AM.
-
Seriff, vineri, 18.06.2021 11:21
Da corect.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
amin ! - adică un ”amîn” bine argumentat de toyoți.