Toyota Aygo facelift, în România de la 9.901 euro
Toyota Aygo facelift este disponibil şi în România. Modelul are un preţ de lansare de 8.535 euro cu TVA inclus pentru versiunea Terra cu trei uşi, respectiv un preţ de listă de 9.901 euro.
Toyota a anunţat preţurile lui Aygo facelift pe piaţa internă. Modelul pleacă de la 9.901 euro cu TVA inclus în versiunea cu trei uşi, dar cei care beneficiază de preţul de lansare plătesc doar 8.535 euro cu TVA inclus. Respectiva versiune are în standard ABS+EBD+BA, aer condiţionat cu reglare manuală, Radio CD şi patru difuzoare, volan reglabil pe înălţime, închidere centralizată cu telecomandă şi airbag-uri şofer şi pasager. Versiunea cu cinci uşi a lui Toyota Aygo pleacă de la 10.121 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă.
Aygo facelit este disponibil atât în versiunea cu trei uşi, cât şi în versiunea cu cinci uşi, iar ambele sunt echipate cu un motor VVT-i de 1.0 litri. Unitatea vine în compania unei transimisii manuale cu cinci trepte sau a unei transmisii MultiMode (manuală robotizată). În compania unei transmisii manuale, Aygo generaţie 2012 are un consum mixt de 4.4 litri la sută şi emite doar 102 grame de CO2 pe kilometru.
Odată cu facelift-ul, Aygo a primit un sistem audio cu Bluetooth, ecran multifuncţional pentru nivelul de echipare Luna, posibilitatea de conectare cu un dispozitiv portabil – pentru toate versiunile de echipare şi altele. Facelift-ul i-a adus lui Aygo un design mai dinamic, cu o grilă mai mare, blocuri optice cu design nou şi o bară de protecţie cu un design accentuat.
Toyota oferă şi o ediţie specială a lui Aygo, Mandarin, care se distinge prin culoarea caroseriei, regăsită şi la interior la nivelul ornamentelor vitezometrului, a fantelor de ventilaţie şi a turometrului. Totodată, inserţiile de la nivelul portierelor şi ale difuzoarelor, precum şi cele din tapiţeria scaunelor sunt tot portocalii.
CLICK AICI pentru lista de preţuri şi dotări a lui Toyota Aygo facelift în versiunea cu cinci uşi.
Toyota Aygo facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Aygo facelift 1.0i MT5 Terra | 68 | 4,4 | 14.2 | 10.121 |
Chevrolet Spark 1.0 LS cu jante aliaj | 68 | 5,1 | 15.5 | 9.830 |
Fiat 500 1.2 Pop (trei uşi) | 69 | 5.1 | 12.9 | 11.600 |
Ford Ka 1.2i 69 CP Trend Plus (trei uşi) | 69 | 5.1 | 13.1 | 10.350 |
Kia Picanto 1.0 GSL MT Base | 69 | 4,2 | 14.4 | 9.448 |
Suzuki Alto 1.0 M5 68 CP | 68 | 4.4 | 14 | 8.650 |
Renault Twingo facelift 1.2 16V Trend | 75 | 5.1 | 12.3 | 9.300 |
Hyundai i10 facelift 1.1 Economy | 69 | 4.7 | 15 | 9.610 |
Volkswagen Up! 1.0 MPi 60CP M5 Take Up | 60 | 4.5 | 14.4 | 8.592 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via | Toyota
O masina buna, al carei concept a fost dus mai departe de ceea ce sunt considerate acum masininutele clasei mini, tripletii lui VAG. Practic VAG a luat ideea de masina mini de pa PSA-Toyota si a imbunatatit-o (gen portbagaj mai mare, suprafata vitrata mai mare, nivel de zgomot mai mic, portbagaj mai mare si important, la un pret ceva mai mic). Astept insa raspunsul lui PSA-Toyota cu a doua generatie a tripletilor lor. :)