Toyota Auris 2 - primele imagini şi informaţii oficiale
Toyota îşi înnoieşte la Salonul de la Paris reprezentantul compact hathcback, care primeşte o a doua generaţie. Modelul japonez vine cu un design complet schimbat.
Săptămâna începe în forţă pentru Toyota, constructorul nipon prezentând luni primele imagini ale celei de-a doua generaţii Auris. Modelul compact hatchback va fi lansat la Salonul Auto de la Paris, la finalul lunii septembrie.
DESIGN
Noul Auris - care va fi prezentat la Paris în paralel cu doi dintre cei mai de importanţi rivali de pe segmentul său, VW Golf 7 şi Seat Leon 3 - se prezintă la apel într-o formă complet diferită de cea a versiunii actuale. Silueta dinamică a modelului japonez - Auris primeşte un al treilea geam lateral, e mai lung cu trei centimetri, dar mai scund cu nu mai puţin de 5.5 centimetri - este completată cu succes de forme agresive demne de un concept în toată puterea cuvântului. În plus, observăm o linie frontală care aminteşte de cea adoptată în în ultima perioadă de Lexus şi o zonă posterioară dominată de stopurile orizontale care "ating" luneta de dimensiuni reduse.
Interiorul suferă şi el schimbări radicale odată cu noua generaţie Auris. Modelul japonez renunţă la formele anterioare, inspirate de cele de pe Corolla, şi vine cu o planşă de bord dominată de zona display-ului central. Formele angulare, geometrice, înlocuiesc liniile curbe ale modelului pe care îl înlocuieşte noul Auris, iar materialele şi calitatea finisajelor promit să ajungă la un nivel mai ridicat.
MOTOARE
La capitolul motorizări, compacta japoneză se va baza pe două motoare pe benzină - 1.3 şi 1.6 litri - şi pe două diesel-uri de 1.4 şi 2.0 litri despre care Toyota nu a anunţat încă nimic oficial. Cea mai importantă versiune este însă cea hibridă, cu un sistem de propulsie preluat complet de la fratele Prius (benzină 1.8 litri plus motor electric) care dezvoltă un maxim de 136 de cai putere şi care beneficiază de o transmisie CVT. Există o modificare substanţială faţă de precedentul Auris hibrid: pe noua generaţie, inginerii Toyota au aşezat bateriile care alimentează motorul electric sub banchetă, reuşind astfel să păstreze un nivel al portbagajului identic cu cel de pe versiunile cu motoare termice: 360 de litri.
via Toyota
-
McLaren, luni, 20.08.2012 10:59
poza aia din spate...exact noul ceed. E nebunie cu moda asta de stopuri
-
antonny, luni, 20.08.2012 11:35
mai frumoasa decat Golf 7 si Seat Leon 3
-
adrian, luni, 20.08.2012 11:43
interios si spate urate cu spume!Detin actualul Auris,MUUUULT mai frumoasa!
-
Vasilica, luni, 20.08.2012 12:00
Vai ce kicioasa e !! este un downgrade. chiar si actuala arata mai bine.
-
@antonny, luni, 20.08.2012 12:21
Tu compari masina asta cu golful 7? Nici nu l-ai vazut. Oricum maine s-ar putea sa apara poze oficiale sa inceapa toti loganistii si aia cu symbol sa critice cazanul.
-
the hep, luni, 20.08.2012 12:54
ca design este clar un yaris mai mare ...din pct de vedere tehnic, au luat totul de la generatia anterioara ( cel putin din informatiile de pana acum) . aceleasi motoare, aceleasi cutii de viteza .... nu prea pare a fi un model nou . puteau pune noile motoare din colaborarea cu bmw, si atunci ar fi fost altceva
-
antonny, luni, 20.08.2012 13:02
pentru persoana de mai sus sa dai cautare cum arata GOLF 7 .....ne a aratat cei de la Automarket cum arata Golf 7 ...http://www.automarket.ro/stiri/viitorul-volkswagen-golf-va-avea-un-aspect-mai-sportiv-39337.html
-
@antonny, luni, 20.08.2012 13:18
Aia e o randare foto. Golf VII oricum nu va arata asa.
-
3A21, luni, 20.08.2012 14:01
Per total e ok insa puteau sa introduca un motor turbo pe benzina. E clar ca la noi in Europa hybridul nu o sa fie cautat deci raman practic 3 motoare (1.3 va fi vedeta pietelor Europei de est pentru ca va fi mai ieftin cu cateva mii de euro decat 1.4 diesel, insa ambele vor duce acceleratia peste 13 sec rezultand performantei sub medie si 2.0 diesel care va fi cea mai buna alegere insa si cea mai scumpa - clar peste 20-21000 euro intr-o echipare medie nu full) In final ramane o masina care se va vinde bine in Japonia si SUA (insa acolo au motoare mult mai potente la cat de ieftina e la ei benzina)
-
CodrutC, luni, 20.08.2012 15:00
@antonny Cei de la Autocar au desenat un Golf asa cum si-au imaginat ei iar Automarket a pus imaginea aia la stirea lor . NU se stie inca ce design are Golf 7 , compania VW nu are nici o treaba cu intruchiparea aia ! Cand vor aparea poze cu Golf 7 atunci sa comentezi de designul lui , pana atunci sa nu te mai ia gura din inainte
-
3A21, luni, 20.08.2012 15:07
Hai sa nu mai comentam de design la Golf ca nu a fost niciodata un punct forte. Au dotari, sunt finisate bine, motoare calumea insa design-ul a fost banal la toate generatiile. Poate se inspira de la Scirocco de data asta si fac o masina aratoasa.
-
.marius., luni, 20.08.2012 15:34
Mie mi se pare ca s-au inspirat din plin de la Lexus CT. Deci e de bine. :)
-
eee, luni, 20.08.2012 15:44
daca tot e sa il comparama cu golful, sper ca la asta sa se vada ceva cand dai cu spatele, ca la golf 5 nu prea se vede. mai ales un copil de sub 1 metru inaltime nu il vezi daca e in spatele masinii cand iesi din curte ... @3a21: daca imi permiti sa completez/ajustez lista ta de pucte la golf: da, are dotari, aproape toate sunt optionale, si scumpe rau; da, sunt finisate bine, foarte ergonomic, de unde si diferenta de pret ma gandesc; motoare ca lumea de fapt au unul: 1.4 tsi. 1.2 HTP e cel mai lens motor din lume, 1.4 respectiv 1.6 mpi-urile merg ca alea de pe Logan (ambreiajul/cutia face diferenta), tsi-urile sunt alta mancare de peste, insa care ridica pretul enorm ... Concluzia mea este ca se merita golf, insa e cam scump ... si vrei sa il cumperi si a doua oara. e ca si cum ai cumpara o masina gata uzata moral, dar o cumperi noua.
-
CodrutC, luni, 20.08.2012 19:07
@eee 1.2 HTP nu exista pe nici-un Golf , ai confundat cu Fabia insa este o mare eroare din partea ta . Lasa vrajeala asta ca nu tine :)
-
CodrutC, luni, 20.08.2012 19:09
Imi cer scuze pentru dublu post insa ar trebui sa il informez pe 3A21 ca Golf 6 este inspirat dupa Scirocco , se pare ca el inca nu a aflat .
-
LauCalin, luni, 20.08.2012 19:37
Arata bine si cel mai important in opinia mea este ca nu mai arata banal. Era clar un punct slab al lui Auris din moment ce se batea cu masini precum Focus, Astra sau Megane. Golf este altceva in privinta aspectului, VW nu isi doreste sa schimbe prea mult. Este vorba de o adaptare a stilului si formei clasice al generatiilor Golf la cerintele actuale. Nu este usor cand ai concurenti cu design precum Focus. E vorba de ce iti dresti: sobrietate si stil clasic sau design futurist. Probabil ca dpdv al fiabilitatii se va ridica la standardele Toyota.Sunt curios insa daca in privinta confortului, finisajelor sau insonorizarii se va ridica la nivelul lui Golf. Ca tot ii este rival declarat.
-
Mafia, luni, 20.08.2012 19:43
Superb modelul.Toyota produce chiar niste modele frumoase,si la un standard de fiabilitate extrem de ridicat.Iar acest model nou de Auris este foarte fresh si frumos,mult mai frumos decat in primele imagini anterioare.
-
3A21, luni, 20.08.2012 21:10
@ CodrutC Mai bine nu mai postai a doua oara, pentru ca Golf 6 nu e inspirat dupa Scirocco. Au aceeasi platforma de Golf 5 insa in rest Golf 6 e aproape identic cu Touran facelift din fata si din spate. Lateralul la varianta in 5 usi e aproape identic cu vehea generatie.
-
3A21, luni, 20.08.2012 21:12
Identic cu Touareg facelift vroiam sa zic. Scuze
-
vlad, luni, 20.08.2012 22:03
@3A21 le cam incurci, oricum toata lumea stie Golf ul si oricate critici ar primi tot excelent se vinde, mai bine decat locul 2 + 3 in clasa compacta. Design ul exterior este remarcabil la noul Auris, insa ce s a intamplat cu interiorul?! Niste forme asimetrice nereusite dupa parerea mea. Nu cred ca va avea mare succes in Europa!
-
antonny, luni, 20.08.2012 22:04
@codrutC ...Vedem noi cine are dreptate ,asteptam pozele si apoi discutam .......dar VW la design sta cam prost si fara idei .....singurul care arata mai bine e passat cc
-
LauCalin, luni, 20.08.2012 22:11
Vlad, treaba sta cam asa. In general masinile japoneze au un design cam "ciudat". Am pus ghilimele pentru ca japonezul sau asiaticul in general vede altfel lucrurilel. Masina asta are un design tipic japonez care prinde foarte bine in Asia, Australia sau America. Pentru ca ei sunt obisnuiti cu asa ceva (dovada cea mai simpla ar fi Prius, despre care multi americani cred ca arata bine- sincer mie mi se pare oribila). E o chestie de perceptie: ochiii unui japonez si european se pot uita la acelasi lucru si il pot intelege total diferit. Asa si cu interiorul. De-asta eu nu m-am legat de el... sincer nici pe mine nu ma da pe spate, insa sunt lucruri care trebuie in primul rand intelese si acceptate, precum designul lui Golf. :)
-
Bogdan, luni, 20.08.2012 22:15
E aproape sigur ca maine vor aparea poze cu golful 7 din exterior. Automarket fiti pe faza.
-
CodrutC, luni, 20.08.2012 22:18
Premii Golf 6 : 2009 World Car of the Year [25] 2009 Euro NCAP Safest Car of the Year [26] 2009 Best Performance Car under $60,000 (GTI) (Australia)[27] 2009 Yellow Angel (Germany) 2009 Auto Motor and Sport Readers’ Best Car (Germany) 2009 Wheels Car of the Year (Australia) 2009 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain) 2009 International Engine of the Year (1.4 TSI) [28] 2009 Green Engine of the Year (1.4 TSI) [29] 2009-10 Japan's Import Car of the Year 2010 Continental Irish Car of the Year - Best Family Car. 2010 Automobile Magazine - Car of the Year (GTI) [30] 2010 Canadian Car of the Year 2010 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain) 2010 South African Car of the Year [31] 2010 Fleet News - Company Car of the Year [32] 2010 World Green Car (BlueMotion) [33] Kelley Blue Book included the VW Golf TDI (clean diesel) among its Top 10 Green Cars for 2010.[34][35] 2010 Top Gear Magazine - Hot Hatch of the year (Golf R) 2011 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain) 2012 What Car? - Best Small Family Car (Great Britain)
-
CodrutC, luni, 20.08.2012 22:23
Acum spuneti-mi , credeti ca Toyota Auris 2 are vreo sansa sa castige premiul World Car of the Year sau Euro NCAP Safest Car of the Year ? sau vre-un motor echipat pe Auris sa castige premiul Green Engine of sau International Engine of the Year ? si sa nu uitam ca "What Car?" este o revista foarte renumita in Marea Britanie , se pare ca acolo de la aparatia lui Golf 6 si pana in prezent nu ii ia nimeni titlul de Best Small Family Car (a fost desemnat in 2009 , 2010 , 2011 , 2012) , abia in 2013 o sa reuseasca cineva sa ii ia locul sau tot Golf ramane in top ?
-
LauCalin, luni, 20.08.2012 23:39
Codrut, inteleg ce vrei sa spui si in principiu cam ai dreptate. Desi dupa unii presa din intreaga lume minte, nu stie ce vorbeste sau VAG le-a dat bani. Ca stiu ei ca asa e. Dar hai sa luam lucrurile si altfel pentru ca nici Golf nu e un elev model, mai ales in privinta fiabilitatii.Capitol la care de mai bine de 20 de ani Toyota este undeva ma sus decat VW. Mai mult, nu uita ca Toyota ava un motor cate timp de 8-9 ani a fost ales Engine of the Year la cilindreea lui. Performanta pe care nimeni nu a mai atins-o. Si de ce crezi ca masina asta nu poate castiga World Car of The Year sau Safest Car la EuroNCAP? Analizezi pe seama unor poze si esti subiectiv. De obicei atunci cand se lanseaza un model nou este (mult) mai evoluat decat inlocuitorul sau. Iar cele mai bune exemple ar fi in ograzile lui Hyundai si Kia. Hai sa apara pe piata, sa "ne dam" cu ea si apoi sa o laudam sau sa aruncam" cu rosii.
-
antonny, marţi, 21.08.2012 00:27
codrut .......dar ce vw e etalon pe toate segmentele????
-
dtk, marţi, 21.08.2012 08:40
Cam seamana cu i30-ul in spate. http://www.fastmotoring.com/wp-content/gallery/2012-hyundai-i30/i30_007.jpg
-
trotilatsu-san, marţi, 21.08.2012 11:48
Inginerii japonezi cred ca au fost beti manga cand au proiectat masina asta. Mai mult, a sunat si Hyundai, isi vrea stopurile de la i30 inapoi.
Citeste si
-
PARIS 2012 | luni, 15 octombrieSalonul Auto de la Paris 2012 - cel mai popular salon din lume cu 1.2 milioane de vizitatoriOrganizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat astăzi bilanţul ediţiei de anul acesta. Un total de 1.231.416 vizitatori au fost prezenţi la evenimentul auto, devenit astfel cel mai popular din lume. Citeste tot
-
PARIS 2012 | joi, 11 octombrieFranţa: 1.000 de salariaţi PSA au protestat la Salonul Auto de la ParisCirca 1.000 de salariaţi ai PSA Peugeot-Citroen au protestat în faţa intrării în complexul care găzduieşte Salonul Auto de la Paris. Aceştia s-au luptat cu forţele de ordine şi au fost îndepărtaţi cu forţa. Citeste tot
-
PARIS 2012 | vineri, 28 septembrieHonda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai micHonda CR-Z a primit un facelift, concentrat pe partea tehnică. Hibridul a devenit mai rapid, mai puternic şi mai economic. Citeste tot
-
PARIS 2012 | vineri, 28 septembrieInfiniti: "Nu va exista o versiune de serie a lui Emerg-e, dar va influenţa viitoarele modele"Oficialii Infiniti au infirmat o eventuală versiune de serie a lui Emerg_e la Salonul Auto de la Paris. Însă, au anunţat că modelul va inspira aspectul viitoarelor creaţii ale mărcii. Citeste tot
-
PARIS 2012 | vineri, 28 septembrieChevrolet a lansat la Paris Spark facelift, Orlando Turbo şi noul TraxSalonul Auto de la Paris a adus în standul Chevrolet un facelift pentru Spark, o motorizare nouă pentru Orlando şi modelul Trax, noul crossover de segment B al constructorului american. Citeste tot
Interesant ca e mai lung cu 3 centimetrii, dar mai scund cu 5.5 centimetrii !