Toyota apeleaza la muncitorii sai pentru a-si sterge imaginea dupa recall

Publicat vineri, 30.04.2010 11:53 de Mircea Meșter

Toyota va lansa o campanie publicitara la nivel european pentru a-si imbunatati imaginea sifonata de recall-ul din ianuarie. In centrul campaniei stau muncitorii Toyota.

Toyota va lansa o campanie de marketing la nivel european prin care constructorul japonez isi reafirma grija pentru siguranta masinilor sale, incercand sa isi imbunatateasca imaginea afectata de recall-ul masiv anuntat in luna ianuarie a acestui an. Campania Toyota se va derula pe TV, print si online si va include imagini ale muncitorilor din uzinele europene care transmit un mesaj plin de sensibilitate: "Your Toyota is my Toyota" ("Toyota ta e Toyota mea"). In reteaua interna Toyota, campania este numita "Recastigarea increderii", fiecare angajat care a va creiona imaginea japonezilor in aceasta campanie urmand sa descrie cu propriile cuvinte modul in care contribuie la calitatea produselor Toyota.

Campania va incepe in mai, urmand sa atinga toate pietele importante pentru constructorul japonez. Suma totala investita de niponi pentru a-si promova mesajul este de 20 de milioane de euro.

"Campania a fost inspirata de proprii nostri oameni de productie si de vanzari. Pasiunea lor incredibila, implicarea lor in calitatea produselor si siguranta clientilor sutn elementele care ne-au construit reputatia. Vrem sa aratam aceasta fata umana a companiei Toyota. Toyota autentica, reala", a declara Andrea Formica, seful de vanzari si marketing al Toyota Europe.

via | Automotive News

  • Gogu, vineri, 30.04.2010 12:45
    Cum stam cu engleza / cu atentia?

    "Your Toyota is my Toyota" inseamna "Toyota ta este Toyota mea", si nicidecum "Toyota mea este Toyota ta". Sensurile pentru cele doua traduceri sunt complet diferite.

  • mircea, vineri, 30.04.2010 13:02
    @Gogu

    Evident. Merci.

  • LauCalin, vineri, 30.04.2010 13:02
    In State e de mai mult timp

    Imi amintesc ca acum aproximativ 2 luni, cand ma uitam la South Park pe net, erau astfel de reclame cu Toyota. Numai ca mesajul era altfel; era un muncitor care spunea ceva de genul ca are incredere in masinile Toyota pentru ca el are o Toyota, rudele si prietenii au Toyota iar daca ar fi probleme cu ele le-ar fi zis de mult sa le vanda. Ceva de genul asta. Daca se va practica si in Europa, inseamna ca in State a prins. Chiar si asa personal sunt pro Toyota, am incredere in marca asta si mi se pare de-a dreptul incredibil ca in ciuda "atacurilor" marsave pe care le-a facut concurenta (in special americanii si Honda), masinile se vand bine si Toyota se mentine in top. Asta demonstreaza ca totusi proprietarii sunt multumiti se masinile lor.

  • LEE, vineri, 30.04.2010 13:21
    @LauCalin

    "atacurilor" marsave de la HONDA ? astept detalii, merci.

  • C-G-C, vineri, 30.04.2010 13:32
    Toyota

    "Toyota ta ESTE Toyota mea", "Toyota e" suna destul de urat. Cat despre mesajul tipei din pliant, ea spune cam asa (mai pe scurt): "daca descopar o problema opresc linia de productie si ramane oprita pana o rezolvam. AM OPRIT-O DE SUTE DE ORI!!! Pai daca ai oprit-o de sute de ori este clar... un mesaj deosebit de incurajant.

  • LauCalin, vineri, 30.04.2010 15:10
    @LEE

    Daca imi amintesc bine prin ianuarie citeam pe automarket.ro cum ca Honda avea in State banner-e publicitare in care era scris ceva de genul "Cumparati Honda ca la noi franele merg" sau ceva de genul asta. Vad ca stirea nu mai e pe site. Mircea Mester, ne ajuti, te rog, cu ceva detalii sau un link catre stire ? Poate nu am cautat-o eu bine. Multumesc! :)

  • prudentul, vineri, 30.04.2010 18:46
    imaginea şi blonda

    "blondă la volan", "blonda şi maşina".... Astea-s asocieri nepotrivite când e vorba de "imagine". Toyota, schimbaţi poza. Puneţi un samurai, o floare de cireş, un castron cu sushi, orice...dar nu o blondă. (Glumiţă nevinovată...nu daţi cu piatra).