Toyota apeleaza la muncitorii sai pentru a-si sterge imaginea dupa recall
Toyota va lansa o campanie publicitara la nivel european pentru a-si imbunatati imaginea sifonata de recall-ul din ianuarie. In centrul campaniei stau muncitorii Toyota.
Toyota va lansa o campanie de marketing la nivel european prin care constructorul japonez isi reafirma grija pentru siguranta masinilor sale, incercand sa isi imbunatateasca imaginea afectata de recall-ul masiv anuntat in luna ianuarie a acestui an. Campania Toyota se va derula pe TV, print si online si va include imagini ale muncitorilor din uzinele europene care transmit un mesaj plin de sensibilitate: "Your Toyota is my Toyota" ("Toyota ta e Toyota mea"). In reteaua interna Toyota, campania este numita "Recastigarea increderii", fiecare angajat care a va creiona imaginea japonezilor in aceasta campanie urmand sa descrie cu propriile cuvinte modul in care contribuie la calitatea produselor Toyota.
Campania va incepe in mai, urmand sa atinga toate pietele importante pentru constructorul japonez. Suma totala investita de niponi pentru a-si promova mesajul este de 20 de milioane de euro.
"Campania a fost inspirata de proprii nostri oameni de productie si de vanzari. Pasiunea lor incredibila, implicarea lor in calitatea produselor si siguranta clientilor sutn elementele care ne-au construit reputatia. Vrem sa aratam aceasta fata umana a companiei Toyota. Toyota autentica, reala", a declara Andrea Formica, seful de vanzari si marketing al Toyota Europe.
via | Automotive News
"Your Toyota is my Toyota" inseamna "Toyota ta este Toyota mea", si nicidecum "Toyota mea este Toyota ta". Sensurile pentru cele doua traduceri sunt complet diferite.