Topul celor mai poluante masini
Un consiliu de specialitate din Statele Unite a intocmit un top al celor mai poluante 12 vehicule din lume.
Consiliul American pentru Economisirea Eficienta a Energiei (ACEEE) a emis si in acest an Cartea Verde, un adevarat manual pentru protectia mediului. In fiecare an, ACEEE testeaza vehiculele si le ofera un "scor verde" in functie de impactul lor asupra mediului inconjurator.
"Scorul verde" este calculat in functie de autonomie si emisiile de gaze, factori care influenteaza categoric incalzirea globala. Cartea Verde include si un top al celor mai poluante 12 automobile din lume. Cum era de asteptat masinile americane domina acest clasament.
Iata clasamentul intocmit de ACEEE:
1. Dodge Ram SRT-10
2. Lamborghini Murcielago
3. Bentley Arnage
4. Dodge Durango 4.7 V8 4WD
5. Dodge Ram 1500 4.7 V8 4WD
6. Maybach 57S
7. Hummer H2
8. Ferrari 599 GTB Fiorano
9. Ford F-250 Super Duty 5.4 V8 4WD
10. GMC Yukon XL 2500 4WD
11. Volkswagen Touareg V8
12. Chevrolet Suburban 2500 4WD
-
toyota prius, sâmbătă, 10.03.2007 09:20lasa dacia in pace
lasa draga dacia in pace. un dodge ram are motoru cat 4 dacii. nu mai tot spuneti ca dacia e cea mai proasta masina, ca nu e adevarat. masinile americane pe care poate unii le ridicati in slavi nu au decat motoare mari shi proaste. o masina americana dupa 150,000 mile puteti sa va luati adio de la ea. cred ca un motor renault tine mai mult. o masina care e de marimea daciei, in america este cu motor mult mai mare decat 1.6, shi au niste consumuri inegalabile. asa ca daca as putea, mi-as cumpara dacie in america dar nu pot. lumea asta nu are nevoie de motoare v8 de 5.7, sau v12 de 6.0, care au consumuri de aproape 30 la suta. are nevoie de dacii care nu cred ca consuma mai mult de 6 la suta. asa ca... inca o data... stiu ca dacia nu e cea mai buna masina din lume, dar daca ati vedea altele ati spune la fel ca mine.
-
catalin, sâmbătă, 10.03.2007 09:30:)
aici e vorba despre masini adevarate nu de masini de epoca ca batrana dacie >:)
-
SLY, sâmbătă, 10.03.2007 10:14Pentru toyota prius
zici tu ca "masinile americane pe care poate unii le ridicati in slavi nu au decat motoare mari shi proaste" Complet gresit. Ai vrea sa mergi cu o masina american cu tzashpe cai. Nu ti se pare normal ca un motor mare sa fie si mai poluant? Tu crezi ca exista performanta fara emisii nocive? Pui zece filtre si scade performanta. Ori americanu' daca vrea power, power isi ia! Vezi ca pe lista sunt si Touareguri. Ia vezi cate Touareguri sunt in RO. A nu se intelege ca iau aparearea daciei. Dacia sucks. Noi si cu chinezii ce ne mai bucuram cand putem sa luam ceva ieftin pe care stim sa facem bricolaje ca la gradinitza. Hai sa ne intrebam care-s masini bune. Nu bazaitorile alea mici japoneze care merg 100.000 si le arunci ca-s terminate de uzura si te costa o avere sa le repari. Americau' inca nu s-a dat dupa european cu strategia: "facem componente care sa se strice mai repede , ca sa traim din ". Americanu le face in legea lui! Tancuri!
-
flexus, sâmbătă, 10.03.2007 11:31Bateti campii
Eu am o masina americana cu un 5.7 V8, scoate un gaz perfect curat, nici urma de fum, are sisteme peste sisteme de noxe si control (EGR-exhaust gas recycle, EVAP, A.I.R., 2 catalizatoare, 100 senzori). Daciile vechi nu sunt de principiu poluante, dar daca nu ai grija de ea orice masina face urat dupa o vreme. Si cred ca daca va ganditi mai bine, ARO bat orice dacie cand e vorba de noxe... Nu cred ca am mai vazut de mult vreunu sa nu scoata fum gros.
-
Dan, sâmbătă, 10.03.2007 11:44ecologia
...ecologia ar trebui sa fie ceva la ordinea zilei! dar daca tot vorbim de masini, Dacia este o prostie protejata de statul roman! e proasta si este bagata pe gitul romanilor de 40 de ani! iar noi trebuie sa fim si multumiti! oricind as lua una din acele masini poluante decit una facuta la Pitesti!
-
mmm, sâmbătă, 10.03.2007 11:46voi astia cu bani
mai luati-va si voi masini cu dimensiuni rezonabile ca deja nu mai e loc in trafic de jeepurile voastre poluante care pe deasupra se si incalzesc vara de nu poti sa te apropii de ele nici la 3 metri nu mai vb ca ocupa 2 locuri de parcare in loc de unu !
-
Alex, sâmbătă, 10.03.2007 11:50Pt. SLY
Nu te arunca la comentarii , daca nu cunosti ! Modelele prezentate sunt intrt-adevar POLUANTE ! Iar "bizaitorile" Japoneze......... A propos , ai 14 ani ? Ti-ai luat buletinul ?
-
radu, sâmbătă, 10.03.2007 11:51...
deviati de la subiect pentru a critica o dacie. dupa parerea mea nu aveti cam nici o treaba cu lumea asta a masinilor. decat sa stricati aceste articole cu comentarii absolut stupide mai bine schimbati pagina. iar noxele nu trebuie ca tu sa le vezi in fum ca sa te afecteze. o masina care nu scoate fum poate sa polueze mai mult decat una care scoate. iar despre americani sa nu uitam ca 75% din poluarea planetei o reprezinta ei. masinile americane nu or sa scoate niciodata noxe reduse deoarece au motoare foarte mari si orice ar face or sa polueze.
-
mik, sâmbătă, 10.03.2007 12:45pt radu
Ai perfecta dreptate!
-
mik, sâmbătă, 10.03.2007 12:47pt flexus
Cati KW are masina ta? asa de curiozitate!
-
click, sâmbătă, 10.03.2007 15:18Daca...
Daca as castiga la loto as cumpara fabrica Dacia si ... si si i-as da FOC !!!
-
Vlad, sâmbătă, 10.03.2007 15:51calare pe yaris
nu stiu de ce va agitati atata. o masina cu un motor de 6 litri normal ca polueaza in draci , degeaba ziceti ca tzine cu anii si merge perfect si ca ce tare e. un consum de aproape 30 de litri e imens . in plus ...vad ca sa deviat de la articol si sa ajuns la datul foc uzinei dacia... ceea ce e o chestie inutila. motoarele renault sunt destul de ecologice comparativ cu tancurile alea americane.
-
jonny, sâmbătă, 10.03.2007 17:04PENTRU DAN
MA TU ESTI UN COPIL, MAI AI NEVOIE SA TE MATURIZEZI MULT DE TOT, CU OAMENI CA TINE CU CAP DE MOLUSCA CARE SE GANDESC SA SE DEA MARI CU UN CAMION PE SOSEAUA DIN CENTRULORASULUI. CUM CREZI CA NOI ROMANI SI IN GENERAL PARTEA ASTA DIN EST AU CELE MAI FRUMOASE FEMEI SI CEI MAI REUSITI COPII....DIN CAUZA FAPTULUI CA NU SUNT PREA MULTE FIINTE CU CAP DE MOLUSTE CA TINE SA VINA CU MAGAOAIA PRIN ORAS SA AFUME PE TOTI, SI NU MAI BARFITI DACIA ATAT CA ASTA ESTE MASINA CARE A ADUS MULTE TROFEE PE VREMEA EI. DACIA 1300 ESTE RENAULT 12 PUTIN MAI BUNA, SI MA REFER LA 1300 DIN 71-72 PRODUCTIA FRANTUZEASCA. SANATATE
-
un bun roman!, sâmbătă, 10.03.2007 18:42fara unguri
afara cu ungurii din tara!
-
Tankoczi Stefan, sâmbătă, 10.03.2007 19:36Pt. "un bun roman"
Dumneata ce ai cu maghiarii? ai vreu argument serios de ce sa ii dai afara? tzi se mareste tzie sufletul daca ii dai afara din tara? Desteptule , macar vorbeste despre articolul asta nu bate campii cu toate prostiile , in fine , in legatura cu articolul , Americanii astia nu au de gand sa faca nimic in legatura cu poluarea masinilor lor?
-
nydra00, sâmbătă, 10.03.2007 19:40
Sunteti degeaba. Bateti campii aiurea. Si inca ceva: SUNTETI COMPLEXATI (aici ma refer la toti care bat apa in piua cu Loganu lor si la cei care le stiu ei pe toate ca niste oameni mari).
-
radu, sâmbătă, 10.03.2007 20:07of,of,of.....
s-a plecat d la poulare si s\a ajuns la ungurii care trebuie dati afara din tara,(apropo mai taranele zici ca trebuie dati afara ungurii ehh...da tu cand treci p la ei ca sa iesi in europa ce ar trebui sa\ti faca, normal te trimit inapoi...inteligent mai esti)...orikm se vorbea d masini cica...deci faptul este ca sunt masini inutile...mari si proaste...d exemplu daca, cineva cauta prestatii poate sa\si cumpere o lotus care are tot 2 posturi si ajunge in 5 secunde la 100km/h...dar cel putin nu are 5 metri in lungime si 2 in latime...mai lasa loc si celorlalti p strada...si apropo d dacie lasati\o balta saraca...sunt si masini mai rele...luati ca exemplu lada ce masini produce...d 40 d ani acelasi model...ehh...gata scuzati\mi limbajul mai ciudat dar nu prea mai stiu romana-...
-
ovidiu, sâmbătă, 10.03.2007 20:17nu e de mirare
Nu ma mir ca o buna parte din aceste masini sunt de proveniente americana.Acestia nu le au cu masinile.Niciodata nu au reusit sa proecteze sa construiasca o masina cum trebuie.Dintodeauna masinile lor au avut probleme:ba ca erau nesigure,ba ca consumau enorm de mult,sau pursisimplu erau oribile.Cei drept erau si inca sunt catdecat fiabile,dar in rest nimic:masini proaste.Chiar daca cineva le da o mana de ajutor tot nu reusesc sa faca treaba cum trebuie ex:chrysler crossfire care e construit pe platforma lui mercedes slk si tot e o mizerie de masina si exemplele pot continua.Degeaba ii dam pumni in cap loganului ca sunt masini care vin(cu tupeu chiar)de peste ocean care sunt niste mizerii la preturi de zeci de mii de euro.In totdeauna sa evitati masinile americane.Daca vreti transport "made in USA"luativa o racheta "saturn 5"sau un "Boeing 747"ca la asa ceva se pricep
-
radu, sâmbătă, 10.03.2007 21:36cucl isi canta numele
in cazul de fata cucul isi canta numele,americanii intocmesc tot felul de statistici despre poluare si ei sunt cei mai mari consumatori de petrol pe plan mondial.sa-si vada de masinile lor care consuma cat o locomotiva!!!!!
-
sh, sâmbătă, 10.03.2007 21:58toti prostii
pt toti prosti care mai scriu despre DACIA adik lasa comentarii aiurea:retardati ce sunte-ti lasati-o m-am saturat de fiecare data cand citesc commenturile dau de aberatiile voastre despre dacia. n-am dacie nici n-am 18 ani
-
Marian, duminică, 11.03.2007 00:39
Masinile americane reprezinta cea mai veche si mai ineficienta tehnologie auto la ora asta. O sa vedeti cum in urmatorii ani correni se ridica in topul mondial si americanii coboara. Japozenii vor detine suprematia o perioada, iar europenii vor fi constanti. Americanii au pierdut pariul cu globalizarea din cauza atitudinii lor de snobi ingamfati si prost educati. Si asta v-a spune un american roman.
-
Razvan, duminică, 11.03.2007 01:20pentru topicul asta
Salutare, nu ca vreau sa va inoportunez cu intrebarea dar ce treaba aveti cu Dacia????!!! Nici nu era vorba despre ea in articol.Nu stiu daca stie cine zice ca e poluanta ca e una din cele mai bine vindute masini din vest.Neamtul decit sa isi cumpere o masina second hand de 3 ani prefera sa isi ia un LOGAN ca e mai ieftin,produs de Renault si dotat cit de cit ok pentru o masina de uz zilnic.Pentru ei masina e o necesitate creeata de nevoia de deplasare,spre deosebire de noi unde masina a inceput prin a fi un lux si acum incet incet abia incepe sa devina o necesitate si la noi.La noi inca pot toti sa isi cumpere "portavioane" de 4,5,6 ....8 litri capacitate.Dincolo nu are rost pentru ca astfel de motoare trebuiesc sa plateasca o gramada de taxe.Daca nu esti atent si iti iei pe rate masina cu motor HUGE in rate,se prea poate sa ajunga restul taxelor (impozit,asigurare,Casco.......consumuri) sa depaseasca rata :)) Deci pentru cei care inca viseaza la motoare mari,abia astept sa intaleaga si statul de unde se pot lua banii si sa mareasca taxele....:)Daca ai bani de masina din aia,ai si de taxe.Daca esti doar snob si nu te ajuta altceva sa te remarci si masina te reprezinta ........ te costa FRATZICA :) Motoarele americanilor ..... hmmmmm mari si proaste.Daca ne uitam la orice animal de teapa lor o sa vedeti ca puteti sa sapati o groapa cu el daca nu sunteti atenti la plecarea de pe loc dar apoi viteza maxima se atinge foarte repede si e foarte mica.......asa ca eu consider un consum de tehnologie mai mult decit inutil.Pentru o viteza maxima de 170-180 km/h prefer sa imi iau o masina de 2.5 fabricatie germana,diesel (consum mic) si sa ii dau fum oricarei "godzile" americane.Asa ca eu consider masinile americane ca fiind o reflectie foarte puternica a poporului american.Multi dar prosti :) OUT______________
-
eu, duminică, 11.03.2007 09:04Topul celor mai poluante masini
Toti cei care vorbesc despre Dacia sant niste pusti care nu au avut niciodata masina dar sant atat de meseriasi incat nu vor merge dacat de la BMW in sus si neaparat tunata si cu multi cai. Carnati care habar nu au ce inseamna o masina indiferent de vechime sau nivel tehnologic,si care compara o masina fabricata cu tehnologie de 50 de ani cu una din sec 21.Ar trebui sa-si dea seama ca Dacia este cu mult maiusor de intretinut decat toate rahaturile din ziua de azi care sant consumabile. Iar despre masinile americane sant poluante pentru ca au motoare mari si nu prea au cu ce se compara.Cate masini europene sau japoneze se pot lauda ca au un motor macar aproape cat un Hummer? Asa ca daca nu va pricepeti Ducetiva pe Kudika si nu ne mai obligati sa ne stricam ochii citind tot felul de ineptii.
-
Luci, duminică, 11.03.2007 09:38top poluare
stau si ma uit cat de repede va aprindeti de la un simplu top.dacia polueaza,dar ati vazut cumva un Roman Diesel ce face?sau un autobus Roman sau Ikarus de 1000 de ani care te lasa in ceata la propriu...oricum in top era vb de masini noi,ca rable au si americanii si europenii.si ca masina nou Loganul nu se poate spune ca e poluant,desi nu sunt un fan Logan.americanii sunt o gasca de idioti si sacrifica sanatatea planetei si implicit a lor pt suprematia economica,dar numaratoare inversa a inceput..... eu am masina americana,cu motor mare si pot sa spun ca e fiabila nu se strica la" 100000"cum spunea cineva mai susu,am facuti cu ea 230000 si e super ok( mai putin consumul),dar ca design interior niciodata americanii nu vor ajunge la frumusetea unei masini europene
-
Almanahe, duminică, 11.03.2007 13:06PT SLY
bai gaga... nu stiu ce habar ai tu despre masinile japoneze dar... priveste si tu in topurile de fiabilitate sa vezi care masini conduc. Daca, dupa cum spui tu, masinie japoneze le arunci dupa 100.000 de km si totusi sunt primele in topurile fiabilitatii celelalte masini la cat se arunca?
-
Ziaristu, duminică, 11.03.2007 15:436% -Dacia?
6% In cazul fericit in care ai o dacie pe injectie si mergi la drum lung.. altfel 6% in visele noastre...
-
eu, duminică, 11.03.2007 15:53sunteti olini de cunostinte,dar fara cunoastere
cei mai multi vb fara sa fi testat un motor,ma re fer aici sa fii detinut o masina pe care sa o ruleze minim 100000km ca sa-si dea cu parerea. Am stat o perioada in sua si inevitabil am avut 3 masini de productie sus. In mare sunt ok,dar in comparatie cu cele din europa sunt niste tentative destul de precare. Am avut in 10 ani mai multe masini nici una foarte scumpa,toate luate noi si cu fiacare am rulat in medie cam 800000km pe an si pana acum nici una nu mi-a facut probleme.Ca orice lucru care este folosit in scopul ptr care a fost creat si in conditiile de pertinenta raportate la fiecare masina totul poate fi ok. Dar daca iti iei o masina cu motor de 1,6 si vrei sa rulezi cu 150km-180km/h s-ar putea sa fi tare nemultumit in conditiile in care producatorul recomanda viteza maxima de 144 km/h. despre asiatice numai de bine,pe strazile romaniei sunt masini dewoo care au depasit 500000km in regim de taximetrie si nu au crapat ba din contra ii mai ajuta pe ai nlor proprietari sa duca o paine acasa
-
cineva, duminică, 11.03.2007 16:05top poluare
Dacia -Randunica Europei-. Ati uitat ? Gaga... astia care discuta despre Dacia ,sunteti un produs al evenimentelor de dupa 1989, care nu mai stiti istorie. Ati invatat doar despre Andreea Esca la istorie si numai manele. Despre interesele economice mondiale nici vorba.Deasemenea nu sunteti buni romani cei care va barfiti munca voastra sau a parintilor si fratilor vostrii. Schimbati-va mentalitatea, parerea, ideea despre productia proprie. Asa nu vom sta cu fruntea sus in randul statelor. Sau ce...........?
-
nicu, duminică, 11.03.2007 16:38slab
e cam stas ca se posteaza asa abundent dar oare care o mituvul dupa mine daca ar mai activi domni de la automarket nu doar 2-3 articole pe zi sau in cazul asta de 2 zile tot articolu asta subiectul asta trecea neobservat asa ca ar trebui sa fie mai activi si sa puna mai multe articole
-
IULI, duminică, 11.03.2007 17:34ba de lexuseeeee defectuleee
masinile americane sint ,,ADEVARATE BOMBE DE NOXE,, LA MOTOARELE ALEA DE 4000 - 6000 CM FATA DE VW GOLF MAXIM 1800 CM E DISCRIMINARE ORICUM .EUROPENII SE GINDESC LA EURO 6 SI FAC MOTOARE CIT MAI MICI CU PERFORMANTZE RIDICATE SI AMERICANII 6000 CM SI NU POLUEAZA DECIT FFFFF MULT
-
ciprian florin, duminică, 11.03.2007 21:00
Pentru cine are bani, isi ia tot ce vrea. Credeti ca intereseaza pe cineva ca masinile astea poluaeza atmosfera (dintre proprietari- ma refer)? Eu unul nu cred. Voi ce ziceti?
-
Gabitzu, duminică, 11.03.2007 22:35Mashini americane...=))..:-j
Americanii shtiu sa faca shi mashini? De cand? :))...au unele mashioni dragutze...la exterior..dar ca motorizari..sa fim serioshi..alea nu-s mashini..alea-s tractoare...shi mai proaste decat ale noastre...consum imens...shi degeaba...ca au consum dublu ca sa aiba puterea unei mashini europene sau japoneze...
-
ar69cry, duminică, 11.03.2007 22:53cine sunt copii astia fara carnet
cine sunt copii astia fara carnet si fara masini care comenteaza prostii pe un site care doar arata niste date statistice ale unor masini foarte poluante eu am doua masini si ce, mai e unul care zicea de aia cu jeepuri si ce, cumparati si tu frate dar nu te lega de noi Iar polemica cu dacia nu are nci un rost ii un cotet dar merge si cine vrea sa aiba din aia unii nu isi permit decat dacie asta e viata dar cu poluarea nu sunt de acord dar am o masina care polueaza mai mult decat altele la 230CP polueaza dar ma simt bine in ea \
-
gabone80, luni, 12.03.2007 10:56oameni buni,
LASATI americanii in pace... ideea e ca .. fiecare are dreptul sa isi ia ce masina vrea si poate... Atata timp cat emisiile sunt in limitele legale... asta e.. de cand lumea a fost asa si nimic nu se va schimba. oare exista pe lumea asta un om pasionat de putere, viteza, etc.. care in cazul IPOTETIC in care ar primi cadou un .. ferrari sau un touareg de-ala poluant, si carburant la discretie (fara sa aiba dreptul sa o vanda), oare nu s-ar plimba cu ea pana... hai, sa fim seriosi, OARE S-AR MAI GANDI EL, LA POLUARE ??? deci sa o lasam mai moale..
-
shpagasin, luni, 12.03.2007 11:32mosi frustrati
suntem in 2010 imediat si voi tot cu gandul la malaiu pe care-l macati atunci sunteti, babalacilor. veniti cu picioarele pe pamant. nu va mai bagati in vorba aiurea. noi, tinerii, trebuie sa alegem exact ce ati ales si voi, ca noi nu puteam avea pareri proprii. sunteti magari la faza asta. lasati-ne sa ne traim viata, asa cum vrem noi, nu cum ati trait voi odata.
-
AndreiRN, luni, 12.03.2007 16:26Poluarea
"o masina americana dupa 150,000 mile puteti sa va luati adio de la ea. cred ca un motor renault tine mai mult." Se cam bate campi pe aici si se vb din lipsa de cunostinte din plin. Articolul nu vb despre poluarea motorului ci consumul de combustibil pt a transporta persoanele. Individul de mai sus este cam pe dinafara ca eu am un Dodge de 3.9 V6 si a tracut de 320000km si inca trece testele de poluare fara probleme. Europa doar de ieri a inceput sa copieze sistemele antipoluante de la americani care le folosesc din ani '70. Voi comparati masinile de pasageri cu camioanele populare in US care zi de zi transporta marfa sau sunt folosite de agricultori. Sa va vad eu ca puneti in masinuta voastra 10 baloti de lucerna si cu o remorca cu 2 - 3 cai in urma urcati munti pana la 2300m. Dacia si de fapt renalut si fiatul nici macar nu s-ar califica pt transportul de persoane in US. Ar ramane in drum si le-ar abandona proprietari asa cum sa intamplat in ani '70 cand au incercat si ei sa vanda jucariile lor.
-
AndreiRN, luni, 12.03.2007 21:28Necunoscatori
Americanii shtiu sa faca shi mashini? ...shi mai proaste decat ale noastre...consum imens.....ca au consum dublu ca sa aiba puterea unei mashini europene sau japoneze... Cam asa vb un necunoscator de masini. Dacia veche a 1400cmc consuma cat un ford cu motor de 3000cmc. Un motor mic si de turatie are o uzura dubla decat unul mare care trage relaxat si astfel pe cel mic il dai la gunoi si faci altul polund si mai mult. Cate masini din ani '50, '60, '70 inca mai circula in europa si cate peste ocean. Pe voi va fura guvernul de cate ori puneti benzina ca pretul la petrol este acelasi pt toti. Si care mergeti cu bicicleta la munca?
-
lasa-ne, luni, 12.03.2007 23:37
romanii de voie de nevoie mai merg pe jos sau cu bicicleta. americanii nici macar nu mai au trotuare (vorbesc din propria experienta). masinile sunt clar mai proaste (orice americani cu cativa bani in cont isi ia masina europeana). am vazut in america cea mai urata masina ..cred ca era Saturn (masina de succes la ei ...f. ieftina)care avea in spate usa doar pe o parte :). probabil voiau sa faca economie de balamale.
-
catalin, marţi, 13.03.2007 08:57ineptii
lasati-o mai moale fratilor, 75% la suta din ce am citit aici sunt ineptii, adevarul este ca pe americani ii doare in pix de totii ceilalti.
-
AndreiRN, marţi, 13.03.2007 16:36Invidia
Trotoare sunt din belsug si marimea strazilor rezidentiale depaseste marimea soselelor din rom. Daca tu ai avut experienta strazilor fara trotuoare erai undeva pe la tzara pe unde se mai circula inca pe cai. Superb. Comparatia de aici include vehicole care nici macar nu fac parte din categoria "masinilor" ci fac parte din categoria camioanelor de lucru care este ff populara. Multi ati vrea asa ceva. Singurele "masini" poluante aici sunt: Lamborghini, Bentley Arnage, Maybach 57S, Ferrari. Si culmea ca toate sunt de fabricatie Europeana. :):):):) Asa ca inca un articol de propaganda cu informati amestecate si fara rost. Sa vad eu pe cel ce cara un frigider si un aragaz cu masinile europene de mai sus. Sau macar 5 saci de nisip.
-
Saci de nisip, luni, 19.03.2007 16:54Hummer H3,Nissan Armada, Nissan Titan, Toyota Sequoia, Dodge Ram,Ford Excursion, Chevrolet Suburban
Cine cara saci de nisip..?Caram in fiecare zi asci de nisip...? Avem neoie de masina care are motor V8 de 5.7 ca sa caram 5 saci de nisip...? NU. Putem cara saci de nisip shi cu o masina mica cu motor de 1.8 . Dar, unii oameni complexati, cum sunt in general femeile, care au nevoie de putere, isi cumpara sa ceva. NU SUNT MISOGIN. Dar daca va uitati pe strazile americane, 90% dintre cele mai mari masini, enumerate mai sus sunt femei, sub pretextu ca sunt mai PUTERNICE shi mai SIGURE. Este adevarat, dar daca va uitati la filmul lui AL GORE, o sa vedeti ca zice ca daca pui pe o balanta o gramada de aur, in comparatie cu tot pamantu, ce o sa alegem.... Nu avem nevoie de masini gigantice. Daca te loveste un tir, de duci pe apa sambetei oricum. Sa nu mai vorbim de energiile alternative care deja sunt puse in aplicare cu succes in toate partile lumii. posibilitati sunt multe. motoare mai mici, care merg pe altceva deact petrol, shi s-a rezolvat problema. NOI TREBUIE SA FACEM CEVA.
-
AndreiRN, marţi, 20.03.2007 19:36Masini
Ma repet dar vehicolele de mai sus nu intra in categoria "masinilor" sau autoturismelor in US ci in categoria vehicolelor utilitare. Este adevarat ca moda SUV a fost lansata de femei si este pt femei in general dar 90% din cazuri tot barbati fara 00 le pune benzina ca femeile si-au cheltuit banuti pe papuci. Cat despre "TREBUIE SA FACEM CEVA" este CEVA PERSONAL nu o dictatura a unora asupra celorlalti. Eu personal imi produc de 3 ani amestec bio-diesel si iese cam $1.60/gallonul (3.8l) si asa merg cu motor de 6000cmc.
-
Saci de nisip, miercuri, 21.03.2007 15:53imi place ideea
Adevarat. shi eu am masina care merge pe biodiesel acum. shi eu nici macar nu cheltui atat pe galon. BRAVO. Imi place sa aud ca sunt oameni la care le pasa
-
AndreiRN, marţi, 27.03.2007 18:47Bio-fuels
Intrun sistem economic liber si stabil exista o dependenta intre toate elementele sistemului. De multe ori efectul schimbari unui singur element are efecte asupra intregului sistem. Exemplu: http://news.yahoo.com/s/ap/20070327/ap_on_bi_ge/farm_scene_ethanol_costs
Citeste si
-
MEDIU | miercuri, 13 iunieOrganizaţia Mondială a Sănătăţii: "Dieselul e cancerigen"Rezultatele unui studiu recent realizat de Organizaţia Mondială a Sănătăţii arată că gazele arse emise de motoarele diesel sunt cancerigene de Grad 1. Reacţiile industriei nu au întârziat să apară: "E studiu bazat pe anii '50, când nu existau reglementări". Citeste tot
-
MEDIU | luni, 21 maiSTUDIU: 6 din 10 englezi nu ar alege un model electric pentru uzul cotidianUn studiu desfăşurat pe 1000 de şoferi englezi a dezvăluit faptul că aproximativ 60% dintre ai nu ar alege un model electric pentru a merge zi de zi la muncă. Citeste tot
-
MEDIU | joi, 10 maiOFICIAL: Smart va produce în serie un scuter electricVersiunea de serie a conceptului Smart eScooter, prezentat în 2010 la Salonul de la Paris, va fi produsă de constructorul german începând cu anul viitor. Citeste tot
-
MEDIU | vineri, 27 aprilieNorvegia: Nissan a vândut 1.000 de unităţi Leaf în şase luniNissan a reuşit să vândă 1.000 de unităţi Leaf pe piaţa din Norvegia în doar şase luni. Până acum, Leaf a fost vândut în 25.000 de unităţi la nivel mondial. Citeste tot
-
MEDIU | miercuri, 25 aprilieFord vrea sa recicleze dolari uzaţi pentru a produce componente autoFord caută să producă componente auto din materiale reciclabile. Cea mai nou idee vizează reutilizarea bancnotelor americane scoase din circulaţie. Citeste tot
Dacia trebuia sa fie pe primul lok..