Top Gear testeaza SUV-urile "inutile": BMW X5 M, Audi Q7 V12 si Vogue

Publicat marţi, 08.12.2009 12:05 de Bogdan Mirică

Top Gear a pus fata in fata trei dintre cele mai puternice SUV-uri ale momentului: versiunea de performanta BMW X5 M, dieselul V12 instalat pe Audi Q7 si Range Rover Vogue.

  • x, marţi, 08.12.2009 12:34
    topgear

    Acum ati nimerit, intr-adevar comparatia e actuala, din emisiunea de duminica asta :)

  • cozappz, marţi, 08.12.2009 13:26
    "The whole point of buying a diesel engine car

    is to save money" Jeremy, take it from here you cheap bastard: if you wanna save some money!

  • Andrei.P, marţi, 08.12.2009 13:30

    Diesel, the thrillkiller =))

  • Liviu, marţi, 08.12.2009 13:33
    I-auzi la el

    @cozappz: Fratica, imi pare rau dar are dreptate baietu. Daca iti iei diesel il iei pentru ca "consuma putin". Nu cred ca isi ia cineva diesel pentru PUTERE. on topic: In general masinile astea sunt "useless" si "pointless". Cocalarii si gateristii cumpara asa o masina pentru ca nu are sens in oras pentru ca e mult prea mare iar in offroad e incompetenta.

  • cozappz, marţi, 08.12.2009 13:53
    "People buy horsepower, but they drive torque"

    Marketing fratica. Dupa ce simti cuplul unui diesel, nu te vei intoarce in veci la benzinare. Ca bonus vine consumul redus ;) Prietenii stiu de ce.

  • moa, marţi, 08.12.2009 13:55
    ...

    @cozappz se pare clar ca tu nu ai condus o masina adevarata pe benzina :)) ... cu torque tau

  • Jolerto, marţi, 08.12.2009 13:57
    @all

    Voi ce ati lua , un audi q7 w12 sau de exemplu ferrari california , audi rs6 sedan , porshe 911 gt3 rs ...etc... chiar pe bune masinile astia de suv sport ma scoate din minti :(( :)) :(( :))

  • Andrei.P, marţi, 08.12.2009 14:12

    @COZAPPZ dupa ce vei simti cum e sa nu mai schimbi 3 trepte pana la 100 la ora(si a 4-a pregatita) o sa iti dai seama ca e ceva mai misto sa conduci o benzinara si sa fi in treabta potrivita, eu pana la 115 nu bag in a 3-a daca vreau sa conduc sportiv, tu pana la 115 ai antebratu amortit de la schimbat :))) + ca fiecare schimbare iti ia in medie cam o secunda(fara sa calculam timpul scurs pana iti revine puterea de dupa turbolag) deci gandeste-te si tu ca nu e chiar combinatie sa ai 320 nm dar la 4000 sa ti se termine puterea.

  • Rares, marţi, 08.12.2009 14:40
    masini

    Eu cred ca unele masini de genul acesta sunt fabricate doar pentru a arata ...ca se poate. Precum un copil care viseaza...ce ar fi ca masina lu' tati sa aiba un motor de avion? Si ei...o fac.

  • ignis, marţi, 08.12.2009 14:45
    doo trepte frumoase

    Pai eu zic sa fac masinile pe benzina cu doua trepte. Treapta 1 pentru pornire, Treapta 2 pentru viteze pana la 115 km/h. Mai sus nu e nevoie ca se depaseste viteza limita pe drumurile nationale.

  • Liviu, marţi, 08.12.2009 14:45

    S-ar parea ca am avut putina dreptate. Eu stiu doar ca am condus pana acum un amarat de Volvo S60 2.5 de 210 cai si vreau sa spun ca orice diesel cumparat de majoritatea soferilor (VW, Audi, BMW, etc. pana in 2.5 litri) e foarte departe de ceea ce poate motorul ala. Dieselu' a fost facut pentru tractoare, pentru ca ofera cuplu mare la turatii mici, adica poti trage greutati mari fara sa iti sapi cu rotile un sant in aratura de la ambalat motorul (Chiar daca sunt unii idioti care calca si dieselu' cand sunt in noroi/zapada). Nu mai vorbim de sunetul ala penal dimineata cand pornesti un diesel :D, sau fumul care apare tot mai des dupa multe masini. Nici un diesel nu poate sa te bage in scaun atat de violent cum face un benzinar adevarat.

  • Andrei.P, marţi, 08.12.2009 15:02

    @ignis cred ca este foarte distractiv la diesel sa ramai fara putere in mijlocul virajului sau la un viraj de 70 la ora sa nu stii ce treapta sa alegi in a 3-a esti prea jos in a 2-a esti aproape de 4000. Dieselul ii pacaleste pe fraierii care nu au condus prea multe masini si cand intra intr-o benzinara zic mama.. nu ma baga in scaun CE NASOL, nu te baga in scaun asa de tare, te baga mai usor dar pana in 7000 nu pana in 4000 + ca la un benzinar mai ai si un sunet placut pe fundal si o explozie mai agresiva:)

  • roadrunner, marţi, 08.12.2009 15:58

    motoarele diesel sunt bune.....pentru economie (atunci cand au capacitate de cel mult 2l) si pana in 3000rpm. motoarele de pe aceste masini dupa parerea mea sunt puse doar de forma si pentru a se simtii bine unii ca au masina "sport" atunci cand sunt in SUV.

  • Jeremy Claxon, marţi, 08.12.2009 15:59
    @Andrei.P

    Tare de tot Andrei.P - ma, dar tu chiar te grabesti daca e mult si sa schimbi treptele de viteza. Mai ales chestia aia cu treapta a doua pana la 115... saraca masina, o fi vre-un WRC. Dupa felul cum iti descrii modul de a conduce, daca nu cumva te-ai "demonstrat" pe un circuit, nu as vrea sa ma intalnesc cu tine pe sosea. Si nici cu altii ca si tine. Citind ce scrii, vad un pusti de max. 25 de ani care crede ca le stie pe toate si e cel mai tare la volan, depaseste tot ce-i iese in fata. No offence. Am si masina diesel si benzinara, ambele variante normale, family, in nici un caz sport. La puteri aproximativ identice, cea diesel imi ofera o senzatie mai sportiva, cuplul mare te impinge in scaun, e mai brutala. La depasiri se infige mai repede, consuma mai putin decat cea pe benzina, iar sunetul il gasesc mai placut decat cel produs de motorul benzinar in ture. Masinile diesel sunt create pentru oamenii normali, nu pentru cei care cred ca soselele sunt piste pentru racing. Te cred cand spui ca o benzinara adevarata sportiva iti ofera senzatii desavarsite, nu am condus niciodata masina peste 200 CP. Totusi nu uita ca Audi castiga de cativa ani LeMans cu motoare diesel.

  • tzenu_bmw, marţi, 08.12.2009 16:09
    x5m si q7 w12

    masini de masini.......... care zice ca sunt inutile inseamna ca nu stiu ce inseamna o masina adevarata. cine dracu isi cumpara SUV de 100.000 euro sa o bage pe drum de tara sau sa are gradina din spatele casei..... astea is masini de oras sa le dai altora peste nas......

  • xxx, marţi, 08.12.2009 16:11
    benzina vs diesel

    Ok benzina e mai distractiva de condus....dar in conditile in care 80% din timp conduci pe drumuri publice nu ai nevoie de niste performante extraordinare ci de eficienta maxima la un cost minim. eficienta benzinarelor este de

  • Soferu, marţi, 08.12.2009 16:12
    DIESEL-Nume german

    Ma amuz sa vad cum tot felul de agricultori vorbesc de diesel, benzina (aprops: stiti ce inseamna DIESEL sau BENZIN?), cum se termina la 70 la ora puterea la diesel. Am o intrebare pentru voi, cocalarilor: stiti cum arata pistoanele pompei BOSCH la motoarele diesel? E rau cand toti amaratii isi dau aere de cunoscatori, numai sa vada lumea ca exista. In ceea ce priveste masinile prezentate, sunt foarte de acord cu "SUV-uri inutile". Comparatia e foarte inspirata. Oricum, aceste SUV-uri inutile pot accelera extrem de repede (chiar cu motoare diesel) si au o putere (cuplu la roata) de invidiat. dar tot inutile sunt. Aceleasi performante Off-Road le ating masini considerate mult mai "slabute". Cei care-si etaleaza aceste SUV-uri inutile prin Romania nu au altceva ce etala (creier, educatie, prestanta, cultura generala, etc.) PUNETI MANA PE CARTE inainte de a mai face afirmatii, cocalarilor intelectuali ce sunteti!!!!

  • Dpp, marţi, 08.12.2009 16:16
    @tzenu_bmw

    "SUV de 100.000 euro" , masina "de oras sa le dai altora peste nas......" "inseamna o masina adevarata." . Tu pe ce planeta traiesti?? Incearca sa revii cu picioarele pe pamant. Ai draq Ferrari astia..nu fac si ei masini adevarate. Sa il anunte cineva si pe Ross Brawn ca nu face masini adevarate. Ii trebuie minim 50cm garda la sol , jenti de 22' (cu spinners) si sa mai dea jos din sponsori , ca sa se vada culoarea alba a masinii + badge-ul TDI mare pe eleron , langa autograful lui Adrian. Doamne , mare iti este gradina....

  • ian, marţi, 08.12.2009 16:41

    ,,tzenu_bmw,, iti plac mult manelele asa e?

  • Replikate, marţi, 08.12.2009 17:07

    Rugam respectuos fanii Audi sa plece la culcare. Nu vor fi nici o data peste BMW oricat v-ar place voua sa credeti asta. Cei care sunt in stare sa puna probleme celor de la BMW sunt cei de la Mercedes. Aici nu ma refer la design ci la raportul putere / performanta.

  • Replikate, marţi, 08.12.2009 17:10
    Scuze de double post

    Nu mai incurcati genurile muzicale cu masinile. Pentru genuri muzicale avem Europa Fm. Aici vorbim de masini nu de ce gen de muzica asculta X sau Y. Chiar ma enerveaza fazele de genu "esti manelist daca ai BMW, Audi sau Mercedes". Oameni buni, TREZIREA!

  • xxx, marţi, 08.12.2009 17:31
    bmw si F1

    stie careva dintre fanii BMW, daca acestia vor mai activa si la anul in Formula 1? daca nu de ce oare? ....poate ca o iau de la toti peste bot? BMW a facut masini o data....asa cum a facut si motoare de avion ...o data

  • tzenu_bmw, marţi, 08.12.2009 17:57
    pt ian

    Tu cine esti pana la urma........ Eu nu ascult manele....... Am exact 3 live-uri pe calc din 2000 de melodi...... Asa ca te rog frumos iesi de pe site. Pt Dpp!!!!!!!!!!!! Esti praf........ SUV de 100.000 euro nu este masina 'de fitze' asa-i??????? Va fi pt fiecare ca tine care numa le admira......... Nici io nu am bani de asa ceva,da macar respect frate ca nu se compara cu Renault Koleos sau mai stiu eu ce..........

  • bogdan, marţi, 08.12.2009 19:48
    tzenu_bmw

    doar uitandu-ma la fata ta imi dau seama ca esti cel mai mare cocalar( chiar daca ai 3 live-uri din 2000 de melodii). Daca ti-ai trage un glontz in cap nu ai murii pt ca nu ar atinge creieru ( nu-l gaseste) :)))))

  • tzenu_bmw, marţi, 08.12.2009 20:15
    pt bogdan

    eu cred ca esti daltonist frate............. nu potzi sa faci diferenta dintre negru si alb sau dintre un tigan si un roman sau mai rau bogdan este nume de tigan si nu sti u esti penal frate cu asa afirmati murim de foame si condusi de tigani ca tine care numa comenteaza de alti da i doare in cot de motivu pt care intra pe aceest site......... salut si 'scocheres' inainte

  • bogdan, marţi, 08.12.2009 21:12
    tigan

    cine a zis de tigan? acum daca tu te simti e problema ta nu a mea.... cocalari nu sunt numai tiganii tu crezi ca eu sunt daltonist ceea ce poate fi o boala. eu cred ca esti incult care nu e o boala

  • Andrei.P, marţi, 08.12.2009 22:49

    @Soferul daca tu din "cred ca este foarte distractiv la diesel sa ramai fara putere in mijlocul virajului sau la un viraj de 70 la ora sa nu stii ce treapta sa alegi in a 3-a esti prea jos in a 2-a esti aproape de 4000" ai inteles ca se termina puterea la 70 la ora inseamna ca ai luat sala pe pile pentru ca nu prea cred ca ai opt clase, era destul de clar ce am vrut sa zic acolo. 2: O masina nu trebuie sa aiba peste 200 cai pentru a fi considerata sport, degeaba ai 200 cai daca ai 2 tone, conteaza KG/CP, cum e distribuita greutatea ce fel de suspensii are cat de precisa e directia si cat feedback iti ofera. 3: La unele masini treapta a 2-a ajunge si la 130 la ora depinde cat de lunga e treapta si la cate turatii/min se taie injectia, de ex eu am 6800 la 115. 4: Nu ai de unde sa stii pe unde merg eu cu 100 in a 2-a pentru ca nu am specificat. Ideea nu e daca mergi sau nu cu 100 in a 2-a sau care merge cu mai mult in treapta 2-a e mai "jmecher" ideea de baza era ca un benzinar e mult mult MULT mai placut la condus si ca daca dieselul ala al tau trage mai bine la o depasire(si are putere relativ apropiata de benzinar) inseamna ca nu stii sa schimbi si tu in jos o treapta 2..

  • ha ha ha, marţi, 08.12.2009 22:55
    ha ha ha

    NOI NU NE PUTEM C...A DE FOAME SI NE LUAM X5,Q7.SUPER.MAI ALES PE CRIZA ASTA...

  • raaul, marţi, 08.12.2009 23:02

    cred ca 97% din inteligentii satirici care posteaza aici....pusi in ipostaza de a avea bani...ar da exact 2 bani pe toate afirmatiile lor si si-ar cumpara cea mai "penibila" si "fara sens" masina...adica un veyron..poate roz.:)))

  • ha ha ha, marţi, 08.12.2009 23:06
    HMMM

    DOMNU ANDREI P DU-TE TE ROG FRUMOS LA CULCARE, CA POATE NE ADUNAM "FRAIERII" AIA CU DIESEL SI VENIM CU MOS CRACIUN PESTE TINE.PENTRU CA IN ARTICOLUL ASTA AI FOST FOARTE NEASTIMPARAT SI AI VORBIT IN NECUNOSTINTA DE CAUZA.MOSU TE ROAGA CA INAINTE SA DAI CU NUCA IN PERETE SA TE MAI CULTIVI UN PIC.ASTA CA SA NU ZIC:CINE ESTI MA TU DE NE FACI FRAIERI PE NOI CARE AVEM DIESEL.HAI PA...

  • mowgli, miercuri, 09.12.2009 01:23
    ma baieti

    aveti grija sa nu va terminati cand va ganditi la Otto.v-o dat taticu cheile de la Atego-ul lui din 95 si v-ati dat seama ca pleaca mai greu de pe loc decat dacia benzinara si automat a-ti tras concluzia "cu un diesel la 70 la ora nu mai ai putere".Voi sincer acuma, aveti habar ce vorbiti?Diesel turbo vs benzina aspirat - benzina=FAIL.Senzatia in diesel-ul de putere mare este mai mare decat intr-o benzinara aspirata.Am vazut prea multe masini diesel de raliu care dadeau palme benzinarelor, si aici vb de diesel-uri vechi preparate in garaje personale, nu de echipa diviziei sport de la VAG.Mai mult decat atat, skoda octavia pompe duze 1.9 tdi (stock) a fost cu 1 secunda mai lenta decat un clio rs 2.0 180cp pe circuit.trageti si voi concluzia.Cine e sofer poate exploata un diesel performant.Dar majoritatea de aici sunt copii care viseaza la bmw 850csi, lamborghini countach si mustang shelby gt500k.Asa visam si eu si scoteam limba pe strada la tot ce era diesel.Pana am condus cateva diesel-uri si am stiut sa le exploatez.Nu zice nimeni ca un 2.5 benzina e mai slab decat un 2.5 TD, dar totusi sa nu exageram ca diferentele nu sunt chiar atat de mari si surplusul de cuplu chiar face diferenta.Si nu, nu ma refer la tras remorca cu lemne, ci la iesirea din viraje, depasiri si asa mai departe.Daca stii sa-i ti turbina unde trebuie poti avea rezultate bune.Daca circuli ca 90% de posesorii de TDI cu 1200rpm , turbine intepenite si catalizatoare infundate, evident ca pierzi putere la 70 la ora.

  • ADFIC, miercuri, 09.12.2009 01:25

    Se pare ca majoritatea celor care comenteaza despre diesele au avut nefericita ocazie sa conduca doar motorizari TDI de la VW. Foarte trist ce citesc pe aici. Cica dieselul moare la 70 sau dieselul face urat dimineata....pai cumparati-va ma masini cu motoare ca lumea si nu o sa auziti nici musca. Lasati SDI-urile, TDI-urile si ce ati mai condus pe la rude si incercati sa conduceti un BMW, Peugeot, Volvo, Mazda, Ford, Citroen toate cu motoare de Peugeot (2.0 HDI) si nu o sa auziti nimic....de la 1600-1700 intra turbina si trage pana la 4000 si un pic, nu tractoare facute de VW, Opel, Isuzu si alte marci din astea. In plus orice motorizare realizata de PEUGEOT pentru ei sau pentru altii au filtru de particule (nu scoate fum negru nici la blana), asa ca mai lasati ideile alea comuniste, dar ce parere sa iti faci cand ai numai vecini cu Passat Variant TDI, Opel Astra 1.7 DTI sau CDTI si alte modele din astea....de Mercedes nu am spus nimic pentru ca ei fac doar motoare fiabile, cu sportivitatea nu prea au treaba la motorizarile astea mai mici accesibile pentru noi oameni normali. Reveniti cu un comentariu cand conduceti o masina, nu tractoare gen VW care fac motorizarile Diesel de ras de multi ani. Bafta.

  • Rocco Loco, miercuri, 09.12.2009 08:34
    Ptr ADFIC - Fraierica

    @ADFIC: Ai habar asu ai condus macar odata cu TDI modern sau compari mere cu pere, adicatelea generatiile astea de Hdi , pe care le ridici tu in slavi si care cu ADEVARAT fac diesel-arele de ras cu vechea generatie de TDI , de cand era lupul catel? Vezi Fraierica ca au aparut CR si la TDI si va dau clasa si la cuplu si la putere , si la zgomot si consum redus....Poate cativa ani in clasa a opta nu ti-ar strica...

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 09:25

    Am condus si 1.9 mjtd 16v 150 cai si 2.0 tdci 130 cai si multe alte motoare diesel de diferite capacitati cilindrice si pur si simplu nu se compara, intradevar te baga in scaun tip de 2 secunde dar dupaia se duce totul. Nu am zis niciodata ca puterea se termina la 70 la ora... pot spune ca sunteti chiar handicapati daca intelegeti asta dupa ce am explicat de 3 ori ca am vrut sa spun ca este foarte greu sa alegi treapta cu care vei intra si iesi dintr-un viraj(dand exemplu 70 la ora unde 2-a este supraturata iar a 3-a este subturata la 2.0 tdci de exemplu) Nu ma intereseaza cum cat de rar intra Audi la boxe la Le Mans si "castiga".

  • Sorin, miercuri, 09.12.2009 09:49
    diesel

    Cel mai tare diesel de 3 litri e de la BMW varianta bi turbo de 286 CP si 580Nm, va spun ca am aceasta mașina si nu exista benzinar cu motor de 3 litri sa il întreacă nici la performante nici la consum si nici alt diesel. Consum real de 11.5 litri in oraș si 9.5 litri pe autostrada la o medie de viteza de 185 km/ora (Arad-Bruxelle). E greu sa vorbești de o mașina pe care nu ai condus-o.

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 10:33

    Nici o masina cu 3.0 benzina care sa intreaca motorul de 3.0 biturbo? Pai motorul de la BMW 3.0 biturbo benzina(sau ala nou tot de 3.0 doar ca are o singura turbina)

  • Lucica, miercuri, 09.12.2009 10:34
    putere,cuplu, samd

    Vretzi shi..., shi... Incercatzi un hemi.

  • Lache, miercuri, 09.12.2009 10:43
    benzinar

    Sorine!!!!! Skykine GTR Godzilla!!!!!

  • Lache, miercuri, 09.12.2009 10:44
    benzinar

    Rectific:Skyline

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 11:06

    GTR R35 nu are 3.8 biturbo? Se vb de 3.0 aici

  • Lache, miercuri, 09.12.2009 11:18
    Gtr

    Andrei P Vorbesc de SKYLINE

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 11:33

    Eh, e o masina mai veche eu credeam ca vb de masini in generatie cu 3.0 biturbo D de la bmw

  • Lache, miercuri, 09.12.2009 11:49

    Da,e un pic mai veche,dar tot biturbo.2.6 l sau 2.8 l,peste 400 cai putere,iar daca o modifici cu ce-i trebuie potzi sa o scotzi la peste 800 cp.Nu vorbesc prostii,pt ca am lucrat pe asa ceva.Pe la antipozi pe undeva.Toata stima! PS.E o masinutza care place oricui,si e si fiabila!

  • audist, miercuri, 09.12.2009 11:57
    :))

    Andrei.P esti copil... treapta a doua cu 115 CP la 6800 :)) Ma faci sa rad. Eu am un A3, 20 tdi, 180 de cai si iti garantez ca fac multe nezinare cu ceiasi capacitate cilindrica ca si torque. Am 430 de Nm si merg cu a doua pana la 83 km/h. benzinarele pot fi mai usor sportive daca ai bani sa dai pe benzina. eu fac in general 40000 - 45000 de km pe an cu masina. nu imi permit sa dau aiurea bani pe benzina. de exemplu pana la atena nu ma depasit nici o masina si totusi am dat pe combustibil circa 90 de euro. Aproximativ. :) Si am mers peste 140 constant. PS. Doar jumatate din drum pe autostrazi. :) Multumesc. Aceste masini prezentate sunt masini pentru cei ce au nevoie sa fie prezentabili sau cocalari (depinde de personalitatea fiecaruia) si in acelasi timp sa ofere un consum OARECUM redus pentru ca eu consider ca un consum de 15 in oras nu este tocmai redus. Multumesc

  • audist, miercuri, 09.12.2009 11:58
    PS

    As vrea sa verifica daca vrei cine a castigat ultimele editii LeMans. Multumesc.

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 12:10

    Am spus deja ca nu ma intereseaza cat de des intra audi la boxe la Le mans =)). Am zis ca viteza in a 2-a este de 115 la 6800 nu 115 cp. 2: Eu stiam ca 2.0 tdi are 170 cai in varianta de top(ca si pe Golf VI GTD)

  • audi, miercuri, 09.12.2009 12:19
    andreip

    Tu mergi cu treapta 1 pana la 115?? :)) Ai ferarri? Sau Porsche GT? Caci eu am condus masinile altora (sportive benzinare) si nu am reusit aceasta performanta nici macar cu un mercedes sl 65 amg. :) Al meu este tunat in Germania. 180 de caluti si 430 de Nm.

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 12:25

    Daca imi arati tu mine unde am zis treapta 1-a iti dau o lada de bere, serios vb. "Am zis ca viteza in a 2-a este de 115 la 6800 ". Deci sa inteleg ca modelul de baza este de 2.0 tdi 140 cai? sau 1.9 130?

  • audist, miercuri, 09.12.2009 12:31
    :))

    Citesc de pe telefon si mai sunt atent si la trafic. Chiar si treapta doua 115 este a unei masini ff performate. 2.0 tdi 140 cp. modelul de 170 nu prea se vinde nici in germania.

  • Andrei.P, miercuri, 09.12.2009 13:32

    E performant motorul pentru capacitatea lui cilindrica... 115 in 2-a inseamna ca are o treapta a 2-a foarte lunga si ca motorul se tureaza pana undeva in 6900(rosu incepe de la 6700)

  • cozappz, miercuri, 09.12.2009 19:48
    Am bagat batzu printre gard

    TopGear rules! Chiar daca nu suntem de acord tot timpul cu ce spun ei (Logan sucks, remember), macar demonstram ca suntem pasionati de masinile noastre si nu le privim ca roabe de carat nisip. Conduceti cu grija, orice tip de masina aveti, oriunde ati merge (Nürburgring anyone ;)

  • Dragoseanu, joi, 10.12.2009 18:28
    numai experti in tara asta

    Bai, toti sunteti piloti de curse! ce detalii tehnice da fiecare: pana schimbi viteza trec 0,2 ms si pana la 115 nu o bag intr-a 3-A, BLA bla bla. Sunteti sanatosi la cap? :))) unora le place diseleul si altora benzina. Eu am diesel dar vreau sa trec urgent pe benzina (ma enerveaza motorul asta). Plm, fiecare cu ce are...

  • roadrunner, joi, 10.12.2009 21:42
    @audist

    sunt "foarte economice" aceste masini: BMW X5 M - consum urban (declarat de producator): 19.3L/100km, Audi Q7 V12 TDI - 14,8L/100km, Range Rover Vogue - 14.5L/100km. la consumurile astea poti lua de exemplu, un Porsche 911 Carrera, sau in asa ceva nu esti prezentabil?

  • mars, joi, 10.12.2009 22:34

    @cozappz ai tin parte pt ca stie ce vorbeste. eu am un audi a4 cu cip dus la 165 cp + filtru sport bineinteles diesel...... si in nici un caz nu schimb a 3-a pt 100km/h merg linistit cu a 2a pt sport....... sa nu mai zic ce cursa scurta are schimbatorul la AUDI fata de 90% din masini benzinare........ Nu uitati ca in oras totdeauna va fi mai puternic un DIESEL pt ca lucrezi la viteze mai mici ~ 60-90km/h........ am facut un mertan CLS benzinar pornire de pe loc( facuta la 4000rpm cu esp oprit)) pe aprox 200m ca apoi era semafor si totusi mertanu avea peste 200cp......... deci cuplum mare la diesel isi spune cuvantul ......... Oricum daca vorbim despre supercaruri logic ca benzinarele sunt in fata. btw sa testat Audi A5 Diesel vs benzina si erau la fel la performante.......

  • x, sâmbătă, 12.12.2009 10:25
    bmw power

    lasati dracu vrajala...............ce mi-as lua un x5 m asa inutil cum este el !!!!!!!!!..............asta inseamna ca cei de la bmw sunt niste prosti o data ce la scos pe piata?.........nu cred..............masinile se scot .............in functie de cerintele pietei,nu pt ca asa au visat ei peste noapte..................ce dracu nu intelegeti.

  • jonny, duminică, 13.12.2009 20:15
    pt sarantocii cu diesel

    PT MOWGLI - aveam respect pt tine baiete....priveste te rog la performantele masinilor diesel...viteza cea mai mare este de aprox 288km/h castigata de bmw si vezi benzina la ce vit a ajuns de aprox 412 km/h aero tt...sunt un impatimit al motoarelor pe benzina si singurul motor diesel este cel de la bmw care sincer este atat de destept incat ma depaseste,...este facut de nemti, pt restul celor care scriu doar ca sa scrie ceva..mai invata-ti si voi cate ceva despre motoare...pt mine motoarele pe benzina sunt cele mai reusite motoare. RESPECT PT FANII BMW

  • mowgli, duminică, 13.12.2009 23:24
    @jonny

    si pot sa te intreb de ce nu mai ai respect pt mine? ca eu mai am :P.daca te referi la ce am scris mai sus si ai tras concluzia ca prefer diesel, te inseli.aleg benzina oricand, am vrut sa evidentiez doar ca nu sunt vechile tractoare care fumega pe care le stie lumea si daca stii motoarele diesel de la bmw, ar trebui sa intelegi de ce le ridic in slavi, pt ca sunt motoare foarte bune, foarte fiabile si revolutionare, atat acum cat si in '80.Dar de ales tot benzina as alege desi spatiul dintre un benzinar si diesel nu e asa mare, micsorandu-se cu fiecare generatie noua de motoare diesel.