Tondar este Loganul iranian!

Publicat luni, 29.01.2007 12:34 de Robert Gherghe

In luna martie Renault va incepe productia modelului Tondar, varianta iraniana a modelului Logan. Pretul modelului va incepe de la 6.750 de euro.

Tondar inseamna „fulger”in limba iraniana. Acesta este numele cu care va fi comercializat modelul Logan produs in Iran. Parteneriatul Renault cu producatorii locali, Pars si Iran Khodro, va duce la productia a circa 190.000 de unitati in perioda martie 2007 –  februarie 2008.

Guvernul iranian a anuntat ca pretul modelului va incepe de la 6.750 de euro. Berlina va intra pe piata din Iran cu doua versiuni de motorizare, de 1,6 litri, respectiv 2.0 litri. Prin aceasta investitie Renault, Iranul va fi a doua piata de productie si desfacere a modelului Logan, dupa Romania.
  • BAX, luni, 29.01.2007 14:49
    2.0 l

    Pana si Iranul va avea automobilul de 2 l, numai romanii trebuie sa se multumeasca cu 1.4 ...

  • YMihai, luni, 29.01.2007 15:18
    dapz...

    ...si asta pentru ca romanii n-ar cumpara motoare asa de mari " k e mare impozitul ". Cu siguranta vor fi echipate in curand si cu motoare de 2 l...clienti sa fie !!!

  • Ion 2, luni, 29.01.2007 16:09
    of !

    Ne-ati innebunit cu Loganul asta. Logan in sus, Logan in jos... Se vinde oricum, e nr 1 in Romania la vinzari, asa ca ce bagati la greu reclama mascata??

  • robertg, luni, 29.01.2007 16:31
    Domnule Ion!

    Este o informatie, suntem o publicatie online de stiri. Supozitia dumneavoastra nu are niciun argument, ba mai mult, este jignitoare!

  • ufx, luni, 29.01.2007 18:49
    ;))

    are dreptate domnul ion k prea mult logan deja

  • mihai, luni, 29.01.2007 19:09
    asa e

    prea mult Logan...nu numai in sus si-n jos..ci si-n stanga si-n dreapta :P

  • Califul Khalil, luni, 29.01.2007 19:19
    Bitrol

    Ei isi permit motoare de 2 L pentru ca la ei curge benzina la cismea ! La noi , ar cumpaara dracu motor de 2L

  • coZ, luni, 29.01.2007 20:56
    2.0 L

    las ca iau io o skoda rs de 2.0 ca e pe motorina. si nu cred ca sunt :devil:

  • strider, luni, 29.01.2007 21:37
    ;)

    faza cu inflatia asta de logan pe site... eu shtiu ca un produs bun isi face reclama singur... PAREREA MEA... si apropo nenea care spune ca asta e un site de stiri... sa te uiti la stiri si sa vezi ca nu anunta ultimu' BMW etc iar daca o face pune un P micut in dreapta ecranului... asa ca lasa vraja pt altii.. vb cantecului

  • je, luni, 29.01.2007 21:44
    stiri

    acesta chiar este un p[ortal de stiri auto. cui nu-i place nu are decat sa citesca altceva sau sa mearga pe alte site-uri. lansarea loganului in iran este o stire. lansarea ultimului bmw este de asemenea o stire. acestea sunt STIRI din domeniul AUTO. pentru cine crede ca a nimerit pe un site cu stiri politice sau despre vreme, nu are decat sa se uite cum se numeste site-ul - AUTOMARKET.

  • Moasele, luni, 29.01.2007 21:54
    BA! LASATI IN PACE SAITU

    Nu am descoperit demult saitul asta dar mi se pare ca la stiri le da clasa la multi in romania. Eu chiar vreau sa aud si sa citesc despre logan, asa ca,...ciocu mic si jog de glezne.

  • barbu radu, luni, 29.01.2007 23:02
    se vede ca suntem romani

    aici se vede cum renault i si bate joc de romani. de ce?pai cand au scos prima data loganu pe piata,ne au dat motorizari de rahat.ne au bagat mototorizarea de 1,400 de cc,o motorizare super naspa,din multe puncte de vedere.eram o data cu un prieten in oras sa i mi cumpar ceva si am vazut un ;ogan cu motorizare de 1,400 de cc cum sa (impiedicat)sa urce o simpla bordura de doar 20 cm inaltime.pai de ce iranului le au dat de prima data motorizarea de 20 cc si noua nu? dar sincer va spun la roman daca i vinzi un rahat si ii faci un ambalaji superb,il cumpara cu ochii inchisi.decat sa dau 9900 pe un logan care e prastie de masina,mai bine ma duc la un reprezentant opel si i mi iau un opel cosa,care am dotari de mai multe si mai bune de cat intr un logan.i mi pare rau ca a oprit productia la solenta,ca daca o mai producea,cred ca nu mai vedeam loganuri pe strazi asa de multe.si inca ceva si am terminat.cand au vrut bmw ul si volkswagen au refuzat.au facut treaba pana n tinda cu renault.atat am avut de zis.i mi cer mii de scuze daca am jignit pe cineva cu mesajul meu.bafta tuturor,si celor care au logan.

  • barbu radu, luni, 29.01.2007 23:14
    cititil pe acesta.primul e gresit.i mi cer scuze.

    aici se vede cum renault i si bate joc de romani. de ce?pai cand au scos prima data loganu pe piata,ne au dat motorizari de rahat.ne au bagat mototorizarea de 1,400 de cc,o motorizare super naspa,din multe puncte de vedere. pai daca urca intr un logan 5 insi la vre 100 de kg cred ca moare motoru instant.eram o data cu un prieten in oras sa i mi cumpar ceva si am vazut un logan cu motorizare de 1,400 de cc cum sa (impiedicat)sa urce o simpla bordura de doar 20 cm inaltime.pai de ce iranului le au dat de prima data motorizarea de 2.0 litri si noua nu? dar sincer va spun la roman daca i vinzi un rahat si ii faci un ambalaj superb,il cumpara cu ochii inchisi.decat sa dau 9900 de euro pe un logan care e prastie de masina,mai bine ma duc la un reprezentant opel si cu 10000 de euro i mi iau un opel cosa ultimu model,care am dotari mai multe si mai bune de cat la logan.i mi pare rau ca a oprit productia la solenta,ca daca o mai producea,cred ca nu mai vedeam loganuri pe strazi asa de multe.si inca ceva si am terminat.cand au vrut bmw ul si volkswagen sa cumpere dacia au refuzat.au facut treaba pana n tinda cu renault.atat am avut de zis.i mi cer mii de scuze daca am jignit pe cineva cu mesajul meu.bafta tuturor,si celor care au logan.

  • iulian, marţi, 30.01.2007 01:14
    daca ar avea si o varianta mai puternica diesel .....

    si daca ar fi mai confortabila de condus, mai uman interiorul..mi-as cumpara .... de ce nu poate avea un motor dci de 1.5 la 100 cp ? de ce in interior iti da senzatia de carutza ? la exterior e chair simpatica ... una dintre cele mai sexy dintre compacte ... se pare ca e facuta pt majoritatea romanilor, fara fitze, cu buget pt combustibil redus, etc. chiar imi pare rauca trebuie sa cumpar cam la acelasi pretz altceva ...

  • Bogdan, marţi, 30.01.2007 01:30
    Mai lasa-ne cu Loganul

    Loganul este o masina sub nivelul celor fabricate sau montate in Occident! nici nu este ieftina cum vrea directorul ala de la Pitesti sa ne faca sa credem si ca performante este DOAR mai buna ca vechea Dacie! in rest NIMIC! Dacia Pitesti are datorii morale si financiare fata de multi romani pacalitit de ei ani in sir! "Loganul face senzatie in Maroc"! eu am fost in maroc si nu am vazut nici un Logan! dar am vazut tot masini frantuzesti ca de, fosta colonie...

  • BAX, marţi, 30.01.2007 03:18
    Maroc

    Si eu am fost in Maroc, dar sa mor daca vezi masini frantuzesti... Mercedes "Cobra" e la putere acolo, de la taxiuri si pana la omu' de rand.

  • XEON feat. MOSHI KARACIUNYI, marţi, 30.01.2007 09:25
    ..care este..

    dupa atata frig si ceata a venit inghetu'. Ala mental.. adica ingheata si menta.. Aflam ca in Iran, carele este si Republica Islamica, se vorveste limba iraniana. domnului scriitor si manuitor de condeiu ii atragem atentia ca se numeste limba farsi... ce ar fi sa zica si harabetii aeia ca in Romunia sa vohrbeste limba romaniana sau romulana? Alt aspect care se egzista pa (chesca tu egzista pa, adeca)... In tara noastra amarata de avaramu care este, unii oameni are bani, altii mai putin si altii deloc. Dupa principiul unii elevi sunt sportivi dar unii sportivi nu sunt neaparat e;evi, pricipiu sanatos invatat in scoala gimnaziala clasa a 7-a materia de Pisihologie, avem de precizat: -pagina care este cu articole de o masina se vrea a fi pro si contra la marca sau modelu respectiv. Nu ii inteleg pe unii care vorbeste cu "care este", doar ca sa-si dea cu parerea.. ca Logan asa si pe dincolo.. -daca iti place alt model, fa lobby in alta parte.. lasa pe amaratul care nu are bani nici sa treaca strada sa se bucure ca are si el ceva.. nu stiu cati din cei care se lauda aici de bemeve si audi si mertane au cu adevarat asemenea masini de le pute loganu.. fata de rasnita aia de dacie 1300, loganul inseamna ceva... si skoda a inceput cu forman si felicia, modele care nu prea se comparau cu lumea buna...altfel, ce sa zic, lasa-ne, vere, cu bemeveu si mertzanu, ca e stifturi, are toti lautarii si manelisti.. mie imi plac Jaguar, Bentley, Aston Martin, Maseratti, Bugatti, Oldsmobile, Acura, Burundi si Toronto (cum au cei de la Vacanta Mare)? Hai sa nu fim rai. Scrieti parerile in mod oneros, nu jignind un spirit national, totusi, care reflecta starea natiunii. Astia suntem, atat putem, dar vrem mai mult. suna bine. Pe cand concretizarea?

  • barbu radu, marţi, 30.01.2007 09:27
    asta este .

    asta este fratilor, cumparati logan ca. nu e altceva decat o caruta fara cai. mai si spunea sloganu:(pe drumul cel bun)sau i ti schimba viata)pai daca am o viteza mai mare si fac un accident, cred ca sunt pe drumul cel rau.

  • Cris14, marţi, 30.01.2007 12:17
    Tot Logan

    Bai carutasilor care vb loganul de rau. Cati dintre voi ati mers cu unul si il criticati. Eu am avut un logan (prastie de masina cum zicea careva mai sus) si a mers excelent, singura lui meteahna era tot romanu nostru de la service. Nu ca e masina proasta sau altceva. Cati dintre voi ati incercat sa suiti masina pe o bordura mai inalta fara sa va spargeti bara, cati dintre voi vati luat bmw-uri si mertane si stati prin service ca amaratii si le reparati ca nu stiti ce are. Asa ca ciocu mic si lasati garagara. Eu am dat de prost loganul si mi-am luat Volkswagen si am bagat de-a mai bani in el ca de am vrut masina nervoasa. Pentru noi romanii e bun loganul, ca de mertane, bmw si audi e plina romania.

  • nickhope, miercuri, 31.01.2007 13:07
    ce sa faci cu 2l in Romania ?

    Mie mi se pare ca motorizarea de 1.4l e cea mai potrivita cu structura rutiera din Romania. Ce sa faci cu 2l in Romania ? Pentru micile portiuni de autostrada de la noi nu cred ca merita sa cheltui in plus. Singurii care s-ar bucura ar fi cei de la fisc, pentru ca ar fi mai mari impozitele si taxele de drum. In rest, pacat de masinile cu motorizari mari. E ca si cum ti-ai lua un computer ultimul racnet pentru a face pe el calcule aritmetice ... Dar daca vreti sa-i imbogatiti pe benzinari si pe cei de la impozite ... E o tara libera.

  • Alex, joi, 01.02.2007 14:26
    de parca motorul de 1.4 ar fi econonic

    In Ro nu este nevoie de motorul de 2.0 l comercializat in Iran pt ca exista deja cel de 1,4 care haleste de rupe, asa ca macar consum de motor adevarat are...o problema este deja rezolvata. Nu voi putea intelege niciodata cum poate un Logan sa-ti faca o gaura atat de mare in buget, fiindca daca il folosesti mult in oras iar pe sosea il calci putin mai tare (as fi spus mai sportiv - da' la Logan nu poti spune asa), in afara de faptul ca-l calci degeaba, doar consuma si iar consuma, si tot pe la mijlocul depasirii te prinde cu pantalonii in vine... Incerc sa ma abtin de la alte comentarii legate de stabilitate, calitatea fabricatiei, fiabilitate - cine a condus masini poate foarte bine sa vada diferenta, dar daca ai si esti obisnuit cu un Logan e ok asa... ramai asa!! Nu sunt sofer de duminica, da, am condus Logan, da, chiar mi-a placut, dar nu, sper ca nu voi fi prea curand constrans sa trebuiasca sa am unul... si da, am condus destule masini cu care sa pot sa il compar...

  • barbu radu, vineri, 02.02.2007 22:53
    e focu lu ardei de buna

    aici se vede cat de prost e romanu.si va spun de ce.fratilor,masinut asta in afara de faptu ca e loc destul in ea, eu nu vad nimica bun la masina asta.pai in primul rand tabla la ea e varza,in al 2 rand cum pui tu motorizare de 1.4 cc pe o gardughie de masina.pai pe o caroserie ca loganu,trebuie o motorizare de cel putin 1,6 cc ca sa traga cu adevarat motoru caroseria.pai de aceea ne intrebam de ce consuma mult?pentru ca motoru nu e destul de puternic sa faca fata caroseriei.si de aceea consuna loganu 10,11 litri.pai 10 11 litri consuna un motor de 2.0 cc daca are o caroserie care sa se potriveasca 'perfect' cu motoru.atata timp cat caroseria e mare si motoru e mai mic ca, caroseria se stie ca va exista consum peste cel anuntat de catre firma care a facut masina. dar romanu nostru care inca zace cominismu in el sa invatat cu dacia,ii mai da 2 ciocane si mai da de cateva ori cu peria de sarma pe buji si mai merge cateva luni.cand 10 insi vine si spune ca e alba se trezeste cate unu 2 sa spuna ca e neagra.pei ce fac dau 9900 de euro pe un logan cu toate obtiunile:))),cand un opel corsa nou nout la zero km e 10000 de euro si am optiuni mai bune si mai calitative,si e opel,cu dotari standard foarte bune care la logan e mai greu. asa ca loganu nu e altceva decat o caruta fara cai.cineva zicea mai sus caca si a luat Volkswagen,pai se stie ca in ori ce masina la mana 2 bagi bani in ea,cad ele de noi da pei mite alea folosite.of of of,loganu asta,cred ca l as putea folosi ca ,cotet pentru un ciobanesc mioritic,sigur ar sta comfostabil in el,ca doar asta e bun la logan,spatiu. daca aveti bani sa va luati o masina mai buna,sa nu va luati ca o bagati in servis luativa logan ca e excelenta ca masina.acum ma duc si eu sa mi iau una,dar sa caut sa vad daca gasesc vre o macheta.bafta

  • radu, vineri, 02.02.2007 22:56
    rectific

    am vrut sa spun 1,6cc pe motorina,e buna si benzina.dar mie unu i mi place motorina mai mult.

  • tribepaul, sâmbătă, 03.02.2007 13:02
    fiecare cu cel doare

    bah da voi nu va auziti ce ziceti ?...traim in romania deocamdata si masina i ca si tara ce vreti bmw si mertzane alea s pt tari cu drumuri si dc noi nu am fost in stare sau nu am avut puterea financiara si mintea sa facem o masina k lumea sa i lasam pe altii deocamdata ii buna pt noi, la cine nu i place sa nu si ia ....simplu!, si apropo nemtii nu si suie masinile pe borduri ca n bucuresti.

  • bogdanel, sâmbătă, 03.02.2007 22:38
    pt dl barbu radu

    daca tot sustineti ca un opel corsa este mult mai rentabil decat un logan lasati-ma sa fac cateva mici precizari: 1.un corsa apropiat ca pret de logan este 1.2 twinport 80cp ,echiparea esentia al carui pret este de 10.200 iepuroi ddp un logan 1.6 16v, full cu garantie extinsa ,vopsea metalizata si aibag-uri laterale este 10.550 iepuroi 2 si acum vin diferentele de "optiuni mai bune si mai calitative" si "dotari standard foarte bune care la logan e mai greu" : -pe logan am 105 cp nu 80cp -pe corsa opt. aer cond+radio cd este 811 IEPUROI Cip -opt. geamuri faţă cu acţionare electrică, închidere centralizată cu telecomandă cu blocare face 211 euro pe corsa -oglinzi exterioare reglabile electric cu încălzire =75 euro optiunea pe corsa -Jante din aliaj uşor 15x6, 5 spiţe cu pneuri 185/65 R 15-88T =416 euro Trgem linie si obs ca mai punem 1800(cu tva) pt a aduce un corsa aproape de dotarile unui logan cu toate ca nu vom avea pe corsa geamuri electrice spate,airbag-urile laterale, proiectoarele ceata,scut motor,volan si schimbator imbracate in piele.Nu contest ca un corsa nu este net superior dpdv calitativ unui logan dar acest lucru pentru ceva mai multi bani in plus (peste 20%)si tocmai aici este lucrul fantastic cu logan, este o masina corecta si la banii si dotarile ei nu are adversar(nu o spun numai eu au mai zis acest lucru si niste redactori de pe la cateva reviste auto consacrate)

  • radu, duminică, 04.02.2007 16:01
    fiecare cu parerea lui

    nu spun ca nu aveti dreptate,dar pe un corsa gasesc o tabla mai buna si un sasiu mai bun.prefer sa dau un 2000 de euro mai mult dar stiu ca am o masina mai buna. stim toti ca loganu are o tabla subtire .despre sasiu va spun ca am auzit ca e naspa,sau plans chiar cei care detin un logan. inca nu ne intrat in cap o chestie,decat sa dau 500.000 de lei vechi pe o pereche de adidasi care ma tin 5 luni,mai bine mai pun inca 500.000 si i mi iau o pereche care ma tin mai mult de 5 luni,poate chiar 1 an. nu degeaba se spune dai un ban dar stai in fata.parerea me e ca la logan mai trebuie umblat foarte mult.

  • RELU, joi, 31.05.2007 08:54
    LOGAN=TONDAR90

    MAI OAMENI BUNI , INCERCATI SA FITI REALISTI CAND LUATI DE BUNA O STIRE: DE EXEMPLU MOTORIZAREA . ESTE DE NUMAI , REPET NUMAI 1,6 L 16VALVE, CEEA CE S A LANSAT SI IN ROMANIA. APOI CALITATEA SI FIABILITATEA = INTREBATI OPRICE DEALER DACIA SI O SA VA SPUNA CA IN AFARA DE PIESELE NORMALE CARE SE SCHIMBA LA REVIZII NU AU AVUT PROBLEME CU LOGANUL. APOI CA NATIUNE SUNTEM DE KKO DE CE SPUN ASTA PTR CA AM REUSIT SA FACEM CEVA COMPETITIV , ESTE DREPT DUPA CE RANCEZII DE LA RENAULT AU DAT MILITARIA JOS DIN POD DAR NE AU FACUT PE NOI ROMANII SA NE SIMTIM IMPORTANTI ASA CA ... FITI REALISTI! CAND ATI MAI AVUT UN MOTIV DE MANDRIE DUPA REVOLUTIE CA SUNTETI ROMANI?

  • bogda, vineri, 15.06.2007 13:53
    cea mai proasta masina

    bha vere ia lasatzi vrajeala ca un logan desta se rastoarna la prima curba....io pana acum am vazut 5 accidente "logan rasturnat in curba"asha ca ciocu mik....

  • radu, vineri, 15.06.2007 15:08
    logan cu toba sparta dupa 500km

    am un logan akasa shi dupa 500km mam pomenit cu toba infiptan cur:))

  • bobokelu lu tata, vineri, 15.06.2007 15:14
    logan fara motor

    am un logan....shi la o petrecere am parkat intro balta(iarna)iar knd am plekat mam trezit ca mashina scotea un zgomot infernal,,,iar dupa ce am parasit lokul am constatat ca toba ramasese inghetata in balta...asta da mashina buna tata iatzi uin logan shi motoru-=i mort din primu kilometru=))