Toate reclamele auto de la Superbowl: miza au fost mașinile electrice și hibrid
Și anul acesta, SuperBowl a atras mai mulți producători auto care au încercat să se promoveze cu spoturi spectaculoase. Numărul brandurilor auto a fost, însă, mai mic decât în alți ani.
Și am avut SuperBowl, cel mai urmărit eveniment sportiv la nivel mondial, cu o audiență de aproximativ 120 de milioane de oameni. Ca în fiecare an, terenul de la Superbowl devine o scenă pentru artiști de renume internațional și un uriaș ecran de proiecție al celor mai noi reclame. Constructorii auto nu-și permit să lipsească. Deși, anul acesta observăm o prezență mai mică în rândul lor. Să fie, oare, cele 7 milioane de dolari cerute de organizatori pentru 30 de secunde de reclamă?
Brandurile care au decis să își facă reclamă în timpul finalei sunt Jeep, GM, Ram și Kia. Putem să includem și Porsche, dacă luăm în calcul trailerul celui mai nou film din seria Transformers.
GENERAL MOTORS
General Motors a apelat la Will Farrell, starul filmelor de comedie. Reclamele sunt un joint-venture cu Netflix, încercând să promoveze atât platforma de streaming, cât și mașinile electrice ale producătorului american. Pentru că, potrivit motto-ului, mașinile electrice merită mai multă expunere la TV.
KIA
Kia a căutat să se adreseze familiștilor, care încă nutresc un spirit de aventură. Reclama urmărește povestea „Tatălui Suzetă”. Abia ajuns în vacanță, el uită suzeta copilului acasă. Întreg procesul de recuperare a suzetei este un bun prilej pentru a supune Kia Telluride la un adevărat test de rezistență.
JEEP
Americanii au avut două reclame, cu decoruri diferite, centrate, însă, în jurul modelelor plug-in hybrid. Primul spot ne dovedește că noua gamă de modele electrificate continuă să se descurce bine printre troiene de zăpadă. Al doilea clip publicitar vorbește despre modul în care Jeep se împletește acum și mai bine cu natura.
RAM
Ram tocmai ce a lansat primul său pick-up electric din istorie, adică RAM 1500 REV, un adversar direct pentru Ford F-150 Lightning. Prin urmare, nu putea lipsi de la SuperBowl cu o reclamă dedicată mașinii. Spotul este construit asemeni celor pentru medicamente și caută să înlăture frica de autonomie. De fapt, să o spunem direct: frica de electrificare prematură. De aici și analogia cu medicamentele. Prindeți voi ideea.
PORSCHE
Constructorul german ajunge pe ecranele de la SuperBowl prin intermediul trailerului pentru un nou film din seria Transformers: Rise of the Beasts. Actorul Anthony Ramos conduce în film un Porsche 911 Carrera RS 3.8, de serie 964. Bineînțeles, coupe-ul se transformă într-un nou robot, denumit Mirage.
Nu în ultimul rând, tot cu ocazia evenimentului, fanii Fast and Furious au avut ocazia de a vedea cel mai nou trailer al seriei, condimentat și el cu multe mașini spectaculoase. Dar despre asta puteți citi într-un articol dedicat.
Bravo AM pentru articol :) Când te gândeşti că în trecut zicea lumea, nu sunt bune maşinile (full) electrice.... Apoi au apărut ! Apoi că nu vor fi şi camioane ci doar autoturisme.... Apoi au apărut ! https://youtu.be/l-BVM673pDs Totul şi vapoare şi avioane, vor fi electrice