Toată lumea se înghesuie în segmentul premium: Ford se gândește la Vignale ca la o marcă independentă
Ford a lansat de curând linia Vignale și în România, pe actualul Mondeo. Dacă publicul reacționează bine, Vignale ar putea deveni o marcă premium independentă.
Așa cum s-a întâmplat și cu DS, Vignale ar putea deveni un brand de sine stătător, rupt de Ford, în următorii ani. Americanii analizează momentan modul în care sunt primite versiunile de echipare superioare pe piața din Europa și nu numai. Linia premium Vignale este disponibilă deja pe Ford Mondeo chiar și în România.
Sedanului i se vor alătura în anul care urmează și modelele S-Max și Edge, acesta din urmă fiind programat să se lanseze oficial și pe piața europeană în primăvara lui 2016.
Orientat către clienții Ford care își doreau o experiență superioară, linia Vignale ar putea deveni un brand premium dacă interesul publicului o cere. Kevin Griffin, directorul de vânzări Ford în Marea Britanie, a declarat că ”încă se fac evaluări ale direcției în care se va îndrepta Vignale. Chiar și așa, nu cred că ne putem transforma într-un brand premium de talia Audi, BMW sau Mercedes. Prețurile noastre vor fi întotdeauna mai mici decât ale lor, dar numai pentru că vrem să oferim un lux abordabil”.
Același Griffin susține că transformarea luiVignale într-un brand independent, așa cum a făcut Citroen cu DS, este în prezent luată în discuție: ”În Europa nu intenționăm să introducem o linie de lux ca Lincoln în Statele Unite, dar este loc pentru o marcă gata să stea în topul gamei noastre de modele.”
Actualmente, în țara noastră există doar cinci showroom-uri Ford Store care pot comercializa marca Vignale. Dintre acestea, două sunt în București, unul la Iași, unul la Cluj și unul la Timișoara. Anul viitor, rețeaua va fi extinsă cu alte două showroom-uri Ford Store.
via justauto (înreg.)
Ok, sa ignoram Lincoln, dar au vandut marci premium superbe precum Jaguar, Volvo, acum sa inghita in sec.