TiriacAuto, +65% in 2006
Desi analistii industriei auto din Romania prevedeau un an mai putin fast decat 2005, TiriacAuto a reusit sa creasca exponential in primele sase luni ale lui 2006.
TiriacAuto face fata cu succes provocarii previziunilor pesimiste legate de evolutia pietei auto in 2006. Astfel, dupa sase luni, grupul care reprezinta in Romania unsprezece marci (Mercedes, smart, Dodge, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda si Hyundai) a reusit sa vanda 12.207 unitati, in conditiile in care in aceeasi perioada a anului trecut cifrele au arata doar 7.386 de masini vandute.
Cresterea de 65% este explicata de oficialii TiriacAuto prin faptul ca unele dintre marcile pe care grupul le aduce pe piata romaneasca nu si-au atins inca maturitatea. Ba mai mult, cresterea ar putea continua, in conditiile in care potentialul acestor marci este mai ridicat decat cel al pietei in general.
In comunicat se arata si faptul ca la aceasta crestere a contribuit si strategia de vanzare si marketing orientata spre nevoile clientului.