Teste Barcelona, ziua 2: Vettel rămâne cel mai rapid. Mercedes introduce inovaţii la podea
Sebastian Vettel şi-a păstrat prima poziţie în clasament şi în a doua zi de teste de la Barcelona, în timp ce Mercedes a ieşit în evidenţă printr-o inovaţie "neobişnuită" introdusă la podea.
Cea de-a doua zi de teste din cadrul sesiunii de la Barcelona s-a desfăşurat în bună măsură după tiparul de luni. Sebastian Vettel a continuat să fie cel mai rapid pe circuitul spaniol după ce a fost cronometrat cu 1:22.810 la capătul a 125 de tururi, însă performanţa a fost obţinută cu noile pneuri ultrasoft introduse de Pirelli pentru acest sezon. Totuşi, pilotul Scuderiei Ferrari a provocat un steag roşu în finalul sesiunii după ce a optit monopostul pe circuit în zona virajului trei.
Daniel Ricciardo a propulsat Red Bull pe locul doi datorită pneurilor ultrasoft, în timp ce Sergio Perez (Force India) a terminat pe trei cu cauciucuri supersoft, în timp ce Nico Rosberg a mizat pe medium pentru a ocupa locul patru. Germanul a impresionat însă prin numărul de tururi parcurse (172), iar Mercedes a introdus o inovaţie la podea. În plus, echipa germană a confirmat deja că miercuri, în a treia zi de teste, va utiliza un nou tip de nas pentru monopost.
Clasamentul a fost completat de Marcus Ericsson (Sauber), Esteban Gutierrez (Haas), Valtteri Bottas (Williams) şi Pascal Wehrlein (Manor), în timp ce Fernando Alonso a debutat doar cu un loc nouă la volanul noului monopost McLaren. Spaniolul a parcurs 119 tururi şi s-a declarat mulţumit de parcursul sau, spre deosebire de Jolyon Palmer, care a avut din nou o zi grea la Renault. Constructorul francez a încheiat sesiunea prematur din cauza unei defecţiuni la motor, după ce Palmer a reuşit să parcurgă doar 37 de tururi pe parcursul zilei.
Ultimul loc a fost ocupat de Max Verstappen, a cărui echipă Toro Rosso a anunţat că la a doua sesiune de teste de la Barcelona va introduce un aşa-numit monopost B.
Teste Barcelona - Ziua 2:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m22.810s | - | 126 |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull/TAG Heuer | 1m23.525s | 0.715s | 112 |
3 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m23.650s | 0.840s | 101 |
4 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m24.867s | 2.057s | 172 |
5 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m25.237s | 2.427s | 108 |
6 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 1m25.524s | 2.714s | 79 |
7 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m25.648s | 2.838s | 134 |
8 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m25.925s | 3.115s | 71 |
9 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m26.082s | 3.272s | 119 |
10 | Jolyon Palmer | Renault | 1m26.189s | 3.379s | 42 |
11 | Max Verstappen | Toro Rosso/Ferrari | 1m26.539s | 3.729s | 121 |
Mercedes isi ascunde forma sau nu-i intereseaza deocamdata sa vada cat de rapizi pot fi. Sunt cu timpii cam unde erau si anul trecut, ori dupa Barcelona au mai imbunatatit ca oricare alta echipa.