Tesla recheamă 700.000 de modele din cauza unei probleme la sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor.
Producătorul american de vehicule electrice recheamă anumite modele, precum Cybertruck, Model 3 fabricat în perioada 2017-2024 și Model Y din perioada 2020-2024. Acestea au fost rechemate deoarece sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope nu menține aprins indicatorul de avertizare.
Prin urmare, sistemul nu reușește să avertizeze șoferul cu privire la presiunea scăzută a anvelopelor, a declarat Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA).
NHTSA a publicat raportul de siguranță, menționând faptul că șoferii care conduc cu anvelope umflate incorect, se supun unui risc mai mare de a face accident. Această rechemare afectează aproximativ 694.000 de vehicule.
Tesla a declarat că pentru a repara problema, a lansat o actualizare software over-the-air gratuită. Scrisorile de notificare pentru proprietari sunt așteptate să fie trimise pe 15 februarie 2025.
Aceasta nu este prima rechemare cu care se confruntă producătorul de mașini. Doar modelul Cybertruck a înregistrat 7 rechemări anul acesta. Totodată, În vară, Tesla a emis o rechemare în service pentru 1.8 milioane de vehicule, deoarece capota se deschidea accidental în mers.
via Reuters
-
Matei_cel_nou, sâmbătă, 21.12.2024 16:34
Exista și reversul medaliei. Văd din ce în ce mai multe comentarii pe site-urile auto din vest cum ca sunt prea multe sisteme de siguranță și sunt enervante. Ca ei au condus 30 de ani fără sa le sune ceva în mașină dacă nu țin mana pe volan sau nu se uita la drum. Desigur, nu realizează ca cei care au sfârșit într-un pom sau tirul de pe contrasens nu mai sunt prin preajmă sa comenteze ce bine ar fi fost sa îi atenționeze ceva că se uita la telefon în loc să se uite la drum.
-
Banditos, sâmbătă, 21.12.2024 18:12
E de inteles si reversul medaliei. Unele sisteme pot deveni enervante fiind putin prea intruzive. Posibilitatea de anulare (permanenta) a lor sau macar setarea mai laxa este o solutie pe care unii producatori o abordeaza. Adevarat ca alte sisteme se autoactiveaza la repornirea motorului dar (la unii dintre constructori) trei miscari de butoane si esti, din nou, stapanul inelului.
-
@Banditos, duminică, 22.12.2024 09:25
Problema cu sistemele astea de siguranta e ca "apar" datorita cresterii numarului de accidente rutiere si datorita prostilor. Urmeaza sa mai avem cateva pentru ca avem handicapati care isi filmeaza copilul de 11 ani cum conduce BMW-ul cu 150 km/h. Deci urmatorul sistem va fi sa se vada daca la volan e un adult sau un copil. Apoi mai trebuie un sistem pentru ca o mamica tine in brate un copil de 9 luni in timp ce conduce. Asa ca apare nevoia unui sistem sa se vada daca pe scaunul soferului este doar o persoana. Asa apar si sistemele de franare automata, ca avem handicapati care isi fac selfie in timp ce conduc si nu pot ei pune frana. Vezi tu, sistemele astea apar datorita prostilor ca voi care va credeti super soferi si a idiotilor. Sper sa apar si sistem de parcare automata pentru handicapatii cu BMW-uri care nu stiu cum si unde sa parcheze.
-
Elektrikkk, duminică, 22.12.2024 10:11
FAPTE: NHTSA este plin de foşti angajaţi ale companiilor auto americane vechi. Ei au mentalităţi învechite şi plus sunt foarte anti Tesla. Vedeţi cei care trebuiau să controleze Boeing şi erau foşti şefi în Boeing. Adică NHTSA nu au văzut deloc ditamai diesel gate dar se leagă de un pixel pe ecran că stă aprins 10 secunde şi nu 60 de secunde. Apoi partea cu jurnalismul plătit unde sunt tone de oameni plătiţi să scrie contra Tesla. Orice dar repede, dacă e de rău să scrie cât mai repede de rău despre Tesla. FAPTE: Nimeni nu a scris că Tesla construieşte o giga factory batery de 15 GW şi în timpul construcţiei şi-au dat seama că pot face procesul cu 30% mai ieftin şi mai ecologic !!?? https://youtu.be/5UGFTuow6Qw În timp ce Tesla inovează clar tehnologii mai bune mai verzi, germanii visează "e" fuel din ulei de floarea soarelui sau ulei de palmier şi hidrogen negru din gaz metan. INCREDIBIL
-
Elektrikkk, duminică, 22.12.2024 10:27
Şi după toţi germanii plâng că de ce disponibilizări colective, că de ce firmele dau faliment, că de ce economia e în recesiune.... Că visează cai verzi pe pereţi !!! Pentru că închid prematur centrale nucleare perfect funcţionale pe care Polonia România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria şi le-ar dori mâine să le aibă şi pe care plătim miliarde de euro.... Pentru că visează orice dar numai maşini electrice pe baterii nu. Nu tu super charger networks ca să dai un preţ bun pe curent clienţilor, nu tu fabrică baterii să reduci costurile, nu tu motoare electrice mai bune (vezi Lucid) nu tu nimic. Şi când, tu Germania şi restul producătorilor europeni că de ce au probleme au ochelari de cal.
-
dan_grc, duminică, 22.12.2024 11:52
Germania si-a închis nuclearele tocmai din motive ecologice și cai verzi pe pereți, acum au probleme pentru ca s-a terminat gazul ieftin, cine a închis nuclearele, nu verzii ? Lovește toată lumea în Tesla ? Nu toată lumea, dar nici nu poți lauda o companie care a mai crescut pe bursă cu 570 miliarde doar pentru ca a câștigat Trump. Eram îngrijorat, de abia la al patrulea comentariu a apărut și Bmw, ai uitat sa spui de carnagiul de la târgul de Crăciun din Germania, dar aici intram în alte subiecte, este specializarea lui Matei, care pupa în dos musulmanii pe care i-ar prefera oricând în locul romanilor și englezilor țărănoi, la asta s-a ajuns, când și un medic face asta trebuie sa fii redus tare sa nu-ti dai seama de labilitatea psihica a comunităților de musulmani, mare parte radicali, dar ascund foarte bine acest lucru, tocmai ăsta este pericolul, posibil unii sa se trezească când vor fi și ei afectați.
-
Matei_cel_nou, duminică, 22.12.2024 16:23
@dan_grc Cam ce legătură au centralele nucleare cu articolul asta? Ai văzut și tu ceva pe net și te-ai apucat sa comentezi? In Germania se discuta închiderea centralelor de zeci de ani. Accidentul de la Fukushima doar a înclinat decisiv balanța. Accidentele nucleare nu țin de ecologie (dar sa nu trecem cu vederea ca pentru tine ecologia nu e buna, de parcă tu trăiești pe altă planeta, ca de altfel orice nesimțit ignorant) și de siguranța și sănătatea națională. A mai fost un accident și mai aproape de noi: Cernobil. Și azi e radioactiva o zona foarte mare iar epicentrul va rămâne nelocuibil pentru 20.000 de ani. Cantitatea de material radioactiv eliberat în aer a fost de 700 de ori mai mare decât bomba de la Hiroshima. Mii de copiii au făcut cancer la tiroida și se estimează ca 3.5 milioane de oameni au fost afectați de radiații, marea majoritate fiind cei stramutați din zonele afectate. Marele noroc al României a fost ca a bătut vântul în direcția bună, altfel poate și tu erai afectat.
-
Elektrikkk, duminică, 22.12.2024 22:21
Mai uşor cu jignirile... Centralele nucleare nu au nicio problemă de siguranţă. Cutremur de 9 grade de a mişcat planeta şi un mega tsunami care a distrus trafu de curent care alimenta centrala. La Fukushima au fost o serie întreagă de factori, bateriile şi-au făcut treaba şi au răcit centrala, dar tsunami a distrus linia de curent externă şi intervenţia celor care au vrut să o refacă datorită apei de 2 metri şi mâl peste tot. Oricum centrala nu a explodat, nu se compară cu Cernobâl, iar acum japonezii lucrează să nu se întâmple niciodată. Dar în Europa, nu este cercul de foc al Pacificului, nu avem cutremure de 9 grade şi nici tsunami.
-
Matei_cel_nou, luni, 23.12.2024 01:53
Bolnavul cu voturi multiple s-a c...votat împrăștiat :))
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 17 ianuarieChrylser oprește dezvoltarea primului său model electricChrylser a anunțat că va pune pauză dezvoltării primului său model electric. Acesta este un crossover care trebuia să fie lansat în 2026. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 16 ianuarieLexus RC va fi retras din producție la finalul lui 2025Lexus a anunțat că va retrage din fabricație modelul RC spre finalul acestui an. Producția va înceta în noiembrie, iar până atunci a fost lansată o ediție specială de adio. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 16 ianuarieVolkswagen amenință că nu va mai investi în uzinele din Germania cu productivitate scăzutăArno Antlitz, directorul financiar al Grupului Volkswagen, a declarat că uzinele sale din Germania trebuie să-și îmbunătățească nivelul de productivitate. În caz contrar, acestea riscă să fie închise. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 16 ianuarieNissan: noua fabrică din Sunderland va produce motoare pentru viitoarele modele electriceO nouă uzină care va produce sisteme de propulsie pentru viitoarele vehicule electrice Nissan va fi construită la uzina companiei din Sunderland. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 16 ianuarieToyota a avut cele mai bune vânzări în anul 2024Pentru al cincilea an consecutiv, Toyota a ajuns pe cea mai înaltă treaptă a podiumului când vine vorba de vânzări. Citeste tot
Inca o dovada ca soferachii de masini cu sisteme de asistenta prea avansate devin legume bipede incapabile sa se adapteze mediului si incepe sa le li astrofieze instinctul de supravietuire. Nu ma mira deloc ca accidentele in care sunt implicate modelele Tesla au, in foarte multe cazuri, ca si caracteristica comuna soferi care dorm la volan. Pentru ca...."auto-pilot". Dar da, sistemele de siguranta sunt necesare.