Tesla Model S va primi o actualizare în septembrie: sedanul va împrumuta interiorul lui Model 3 și va avea o autonomie mai mare

Publicat miercuri, 29.05.2019 17:45 de Daniel Popescu

Tesla Model S va primi o actualizare începând din luna septembrie. Sedanul va împrumuta interiorul lui Model 3 și va avea o autonomie mai mare decât în prezent, potrivit unor informații neoficiale.

Tesla intenționează să-și actualizeze gama de modele în perioada următoare cu o îmbunătățire pentru Model S, potrivit unor surse din interiorul companiei citate de postul de televiziune CNBC.

Astfel, Tesla Model S va împrumuta numeroase elemente de la Model 3, printre care se numără interiorul minimalist, scaunele și sistemul electric de propulsie. În plus, sursele citate afirmă că Model S va avea o autonomie maximă de aproximativ 645 de kilometri conform standardului american EPA, mai dur decât standardul european WLTP.

În prezent, Model S oferă o autonomie de cel mult 595 de kilometri (EPA), corespunzător unei autonomii de 610 kilometri în standardul european WLTP. Prin urmare, pentru versiunea actualizată a lui Model S ne putem aștepta la o autonomie de circa 660 de kilometri pentru versiunile comercializate în Europa.

Producția noului Model S este programată să înceapă în luna septembrie, însă nu este clar când vor putea clienții să facă primele comenzi.

În același timp, CNBC susține că Tesla a decis ca SUV-ul electric Model Y să fie produs tot la uzina de la Fremont (California), în detrimentul uzinei Gigafactory 1 din Nevada. Primele livrări ale lui Model Y sunt așteptate în toamna anului 2020, iar până atunci constructorul american va efectua o serie de modificări la uzina de la Freemont.

Principala schimbare va fi că Model S și Model X vor fi produse pe aceeași linie de asamblare. Tesla va fi nevoită să investească în reorganizarea uzinei, în ciuda faptului că Elon Musk a atras recent atenția că producătorul riscă să rămână fără bani în următoarele 10 luni. De altfel, după ultimele concedieri de personal din luna ianuarie, Tesla produce mașini într-un singur schimb și a eliminat turele de noapte și de weekend.

Via CNBC

  • dan_grc, miercuri, 29.05.2019 17:54

    Reducerea de costuri va fi agresivă înseamnă, să strici interiorul modelului de vârf, facandu-l " minimalist ", este un pas înapoi.

  • ACE - Craiova, miercuri, 29.05.2019 18:17

    Pana la urma conteaza foarte mult mixtul: confort - autonomie - pret.... Sa nu uitam insa de partea privind service-urile ( care in Ro - din pacate - nu exista...

  • someone, miercuri, 29.05.2019 21:05

    oare cum au reusit sa ridice autonomia? au gasit alte solutii in afara de baterii mai mari?

  • andrei, joi, 30.05.2019 19:25

    pai depinde ce ii fac, poate o fac mai usoara, sigur ajuta. poate si bateriile au devenit ceva mai eficiente. poate au umblat la eficienta motorului electric. e posibil sa fie un ansamblu de factori. oricum mi se pare aiurea cand lumea cere autonomie, i se da autonomie mai mare, dar apoi se vaita de altele, nene, vrei autonomie mai mare sau nu? la aceaiasi bani (aici doar speculez ca va fi la acelasi pret)

  • Edikkk, vineri, 31.05.2019 02:25

    Interior minimalist... reducere de cost în detrimentul clientului pentru a mări autonomia. Asta cu să rămână fără bani e trasă de păr...