Tesla Model S, peste limuzinele de lux germane: electrica lui Musk a învins în vânzări Mercedes Clasa S şi BMW Seria 7
Tesla Model S are cele mai mari vânzări în Vestul Europei în 2015 în zona sedanurilor de +100.000 de euro, după ce a reuşit să învingă la "mustaţă" Mercedes Clasa S, dar şi BMW Seria 7 sau Audi A8.
Maşinile electrice ocupă în prezent o cotă de piaţă aproape nesemnificativă la nivelul industriei auto, însă vânzările continuă să crească într-un ritm susţinut în fiecare an.
Acest lucru este evidenţiat în special în ţările din Vestul Europei, care acordă o serie de bonusuri atractive la achiziţionarea unei maşini ecologice.
Cea mai bună dovadă vine din partea Automotive Industry Data (AID), care a dezvăluit că Tesla Model S a reușit să bată la vânzări limuzinele premium germane Mercedes Clasa S, BMW Seria 7 și Audi A8, cu care se luptă la nivel de prețuri.
Astfel, în ţările din această regiune, din care fac parte şi Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia şi Spania, Tesla Model S a înregistrat vânzări de 15.787 unităţi, depăşind la "mustaţă" Mercedes Clasa S, care s-a mulţumit cu numai 14.990 de comenzi. Implicit, Tesla Model S a învins şi alţi rivali mult mai bine poziţionaţi pe piaţă, precum BMW Seria 7 sau Audi A8.
Evident, comparația dintre Model S și limuzinele premium germane se face mai ales la nivel de preț, acolo unde mașinile concurează pe același palier. La nivel de segment, Tesla Model S se concentrează pe segment E (mare), acolo unde volumele reușite de reprezentanții mărcilor premium sunt net superioare modelului american.
Este important de remarcat că o bună parte din vânzările Tesla din Europa sunt generate de Norvegia, care care asigură cele mai mari beneficii la achiziţionarea unui model electric. În acest stat, americanii au reuşit să comercializeze peste 4.000 de unităţi, adică mai mult de un sfert din vânzările înregistrate în Vestul Europei.
Via Autoplus
aceeasi strategie folosita si de personajul principal din volumul fluviu "Dieselgate"....asocierea produsului propriu cu ale concurentei pentru justificarea pretului si formarea unei imagini mult peste realitate. Personal (indiferent de ce se spune) pe Model S nu il vad ca pe un produs de lux si in nici un caz rival direct pentru S, serie 7, etc. Are caracteristici deosebite dar asta nu il face de lux. Ma intreb...daca modelul asta n-ar fi profitat de bonusurile guvernamentale ce volum de vanzari ar fi inregistrat?