Tesla Model S a ajuns în oferta de maşini exotice a celor de la Hertz

Publicat joi, 26.09.2013 12:17 de Sebastian Toma

Hertz, companie specializată în închirierea autovehiculelor, oferă în unele state din SUA posibilitatea închirierii unui Tesla Model S ca parte a ofertei sale de maşini exotice.

Tesla Model S a ajuns în flota de maşini exotice a celor de la Hertz. Din păcate pentru fanii modelului electric american, clienţii Hertz vor putea închiria un Tesla Model S doar din San Francisco şi din Los Angeles. Reprezentanţii Hertz spun că vor oferi modelul electric şi în alte oraşe, în măsura în care acest lucru va fi dorit de suficienţi clienţi. Spre deosebire de o afacere convenţională privind introducerea unui automobil noi în flota de vehicule de închiriat ale unei companii specializate, Hertz îl oferă pe Model S în cadrul portofoliului său de "maşini de vis", modelul electric american fiind amplasat în ofertă cot la cot cu modele Aston Martin şi Ferrari.

Purtătorul de cuvânt al Tesla Motors spune că Model S a atras atenţia mai multor companii, inclusiv cele specializate în închirierea de automobile, partenerii de discuţie ai constructorului din California fiind interesaţi să achiziţioneze flote ale modelului respectiv. Cei de la Tesla explică atracţia faţă de Model S prin faptul că "se doreşte accesul la o berlină de performanţă, care este întâmplător propulsată de motoare electrice". Unii clienţi ar putea să aibă o viziune diferită asupra acestei dorinţe, fiind implicaţi şi factori precum curiozitatea faţă de noua marcă auto a Statelor Unite ale Americii şi accesul la cea mai bună maşină testată vreodată de publicaţia independentă Consumer Reports.

Tesla Model S a reuşit să-i surprindă puternic pe cei de la Consumer Reports, care i-au acordat cel mai mare punctaj din istoria publicaţiei. Jake Fisher, şeful departamentului de teste auto de la Consumer Reports, spune că Model S ar fi primit un punctaj de 110 dacă putea fi încărcat în 2-3 minute la o benzinărie. Potrivit publicaţiei americane, modelul livrează un nivel de performanţă nemaiîntâlnit. Consumer Reports este văzută drept cea mai influentă publicaţie în rândul clienţilor de automobile noi din Statele Unite ale Americii, aceasta fiind publicată de grupul non-profit Consumer's Union, care achiziţionează toate maşinile testate şi nu acceptă reclame plătite.

Via CNN

  • FreeMan, joi, 26.09.2013 14:48

    Ei si mare branza! Masini electrice de inchiriat exista mai demult in Europa! Hertz e o companie americana pana la urma. E normal ca o companie americana sa sprijine o alta in schema lor cu intentii imperialiste.

  • gelu, joi, 26.09.2013 21:08

    "in schema cu intentii imperialiste"....de unde naiba mai rasariti? anyway...Tesla isi face o reclama acum ca intr-un an de publicitate la CNN. ciudata totusi asocierea cu Aston si Ferrari. Nu cred ca in sufletul sau Elon Musk si-ar dori asta. Pana la urma Tesla trebuie vazuta ca o masina normala cu performante deosebite

  • AndreiRN, joi, 26.09.2013 22:09

    La prima inchiriere in interes de servici o sa vad ce pot face. La cata munca facem pt Tesla ar trebui sa ne dea una macar pt reclama.

  • Paul, joi, 26.09.2013 22:26

    La aproape 100.000 de euro ar face bine sa fie speciala !! Pana acum a avut doar comparative care o avantajau. Aston Martin produce masini greoiae, iar BMW M5 nu-i un supercar.... Ferrari e insa altceva. La fel si Nissan GT-R. Tesla n-ar avea niciodata tupeul sa se puna langa asa ceva. Strica la imagine. O imagine din greu construita.

  • @AndreiRN, vineri, 27.09.2013 09:14

    La cat te lauzi ca "muncesti" la Tesla si cu fusul orar luat in calcul, pentru orice om normal, rational, tu esti un mincinos. Imi imaginez un baietel ghemuit la calculator si pandind orice articol pe Automarket. Probabil gasesti ca-i amuzant si foarte antrenant. In realitate ai o problema psihica baietel, iti spun...

  • toma, vineri, 27.09.2013 19:24

    Mult marketing in spatele cernelei curse pentru Tesla. As vrea in schimb sa vad si eu ce spune un client multumit... aaaa ups..! NU EXISTA ASA CEVA!

  • AndreiRN, vineri, 27.09.2013 21:22

    Hahahahaha ........ Frustrarea face din om ..... ne-om.

  • gelu, vineri, 27.09.2013 21:43

    @toma..tot respectul. Putini oameni vin cu argumente atat de solide si cu dovezi atat de clare aduc si eu un link in "sprijinul" celor spuse de tine. Cred ca ti-a scapat "http://www.automarket.ro/stiri/seful-tesla-cererea-pentru-model-s-depaseste-capacitatile-noastre-de-52612.html" BRAVO!

  • @gelu, luni, 30.09.2013 17:06

    Marketingul Tesla nu-ti ajuta deloc cauza. Denota doar ca discutam de o companie mica, fara putere financiara prea mare ca pt a veni in intampinarea clientilor, ce considera ca pot transforma o bila alba, intr-una neagra intr-un act de "magie" al departamentului de marketing. Deasemenea discutam de o bruma de clienti noi, acei "early adopters" care habar n-au in ce se baga. Problemele legate de baterii devin insa din ce in ce mai cunoscute. http://www.businessinsider.com/the-tesla-roadster-can-become-a-100000-brick-2012-2

  • AndreiRN, luni, 30.09.2013 20:20

    Si o masina cu motor clasic este o arma de ucidere permanent si de producere a cancerului in randul populatiei asa ca ......... Ieri am vazut o Tesla alba depasindu-ma pe autostrada.