Tesla depășește Mercedes-Benz în America și devine a treia cea mai vândută marcă premium în 2021
Tesla a depășit Mercedes-Benz ca număr de mașini vândute în primele trei trimestre din acest an pe piața americană. Marca lui Elon Musk este acum a treia cea mai bine vândută în segmentul premium din Statele Unite.
În primele trei trimestre ale lui 2021, adică în perioada ianuarie-septembrie, Tesla a reușit să depășească Mercedes-Benz în vânzări pe piața americană. Cu un total de 230.855 de exemplare vândute, Tesla a devenit a treia cea mai populară marcă premium de peste Ocean. Prin comparație Mercedes-Benz a vândut 213.708 mașini în aceeași perioadă.
În prezent, BMW este liderul clasamentului, cu 259.237 de vânzări. Bavarezii sunt urmați de Lexus, care a vândut nu mai puțin de 245.864 de mașini în acest interval.
De asemena, Tesla a înregistrat o creștere masivă de 76% față de aceeași perioadă a anului trecut. BMW a avut o creștere de 36%, iar Lexus a crescut cu 33% față de 2020.
Rezultatele celor de la Tesla sunt remarcabile, în special pe fondul crizei mondiale de semiconductori. Evident că au existat dezbateri cu privire la statutul de marcă premium al celor de la Tesla (vezi știrea: Șeful BMW: "Tesla nu prea face parte din segmentul premium"), dar chiar și așa, compania lui Elon Musk reușește să surclaseze și să concureze cu brand-urile premium consacrate de pe piața din SUA.
via Carscoops
-
eu, vineri, 12.11.2021 14:46
infiltrata printre BMW, Lexus, Mercedes si lasand la o parte controversele daca este sau nu premium, Tesla da o lectie dura marilor granguri care se credeau si inca se cred de neatins....mai vedem. ps: oare rularea in deplina liniste nu e premium?, zecile de dotari de tehnologie care fac viata mai usoara si care la alti producatori costa multe mii de euro nu sunt premium?
-
dan_grc, vineri, 12.11.2021 15:00
@eu Rularea silențioasa la o electrică are loc la viteze mici, la viteze mari se vede diferența de izolare, Tesla are meritele sale, apoi nu este anormal să crească în SUA. Tehnologiile oferite de Tesla nu sunt ieftine, cum sugerezi, dacă are în standard niște dotări, sunt incluse în prețul deloc mic, o Tesla S este scumpă, nu e la jumătate de preț. Cât despre premium sau nu, îți spun că un Hyundai de 45-50.000 dolari/euro este mai bine lucrat la interior decât orice Tesla.
Dutz, sâmbătă, 13.11.2021 06:32Foarte simplu explicat… corect și din punctul meu de vedere.
-
@dan_grc, vineri, 12.11.2021 16:25
Foarte bun exemplu cu Hyundai. Se aplica si la comparatia cu BMW Seria 1 sau 3, fata de Mercedes A, Audi A1, A3... Deci ar fi fost frumos ca aceste marci sa faca precum Toyota: masini de volum si Lexus marca premium.
-
@dan_grc, vineri, 12.11.2021 18:32
La Volvo conteaza calitatea, nu cantitatea. La alte marci se numara mult: peste 11 milioane de masini "softate" la VAG, Mercedes si BMW au cam aceeasi problema :)) Cica super luxury Mercedes S class are mari probleme deja la motor, rechemari in service :)) https://www.autoevolution.com/news/mercedes-recalls-new-s-class-for-stalling-engine-issue-173567.html
-
Acnopel, vineri, 12.11.2021 18:48
Pt dan_grc,daca nu STI nu comenta aiurea,am in familie mașini de volum dar și 2 Merc,unul B class 246,nici nu se compara cu ceva de volum,vorbind de calitate confort,fiabilitate,este chiar premium și mai puțin Glamour sa te facă sa guști dar sa vrei mai mult sa te saturi,restul sunt comentarii cu strugurii acrii și cu insatisfacția ta financiară.
-
dCi, vineri, 12.11.2021 20:21
Tesla nu are cum sa fie un brand premium...e doar un intrus in lumea buna
-
@dan_grc, vineri, 12.11.2021 21:47
Volvo sta pe strazi si pe 4 roti. BMW sta prin santuri rupte in doua ca sunt facute din bucati. Daca nu te satisface raspunsul, poti urmari aceste articole: https://www.motor1.com/news/181176/angry-bmw-owner-sets-car-fire/ https://gtspirit.com/2013/09/16/angry-man-destroys-his-bmw-m6-with-sledge-hammer-outside-iaa-2013/
Dutz, vineri, 12.11.2021 22:06Ajunge in șanțuri și se “rupe” din cauza dobitocilor care cred ca sunt pe PlayStation. Nu mai vorbiți prostii cu mașini făcute din bucății. Va place sau nu, BMW-urile au o foarte buna dinamica și predictibilitate, chiar știi unde este mașina… lucru care nu-l simt de exemplu la Volvo (in aceeași măsură). In rest este vorba de cum sunt folosite… atenție sunt mașini și nu drone!!!
-
dCi, vineri, 12.11.2021 22:09
@14:46... nu
-
inexorabil, sâmbătă, 13.11.2021 00:01
@Dutz, sper că te-ai deprins cu tactica de bază (prin definiţie: perpetuu invariabilă!) a ferocei Propagande eco-milenariste şi anume: insistenţa şablonardă! Concret, ei îşi aleg ori o minciună sfruntată (care le place cum sună şi pe care vor neapărat s-o impună în mentalul colectiv ca adevăr incontestabil, instant digerabil şi universal valabil), ori o realitate, dar numai una condiţionată de importanţă minoră, de frecvenţă redusă sau de cazuri izolate (de exemplu: “infractorii”), şi pedalează febril/frenetic pe respectivul laitmotiv până ţi se apleacă ţie, nu lor! Nici măcar nu-i interesează că depăşesc deseori sfera simţului ridicolului, alunecând în grotesc pur (iarăşi dau un exemplu grăitor: BMW-urile constituite “din bucăţi”, încolăcite pe stâlpi/copaci şi/sau hazardate pe pârtii/plaje). Nu că m-aş pretinde omniscient sau că aş plesni de trufie, dar chiar nu văd cu ce m-ar putea surprinde vreodată…EMOL (implicit, sclavii ei juraţi).
-
@Dutz, sâmbătă, 13.11.2021 20:49
Daca ai vedea mai multe articole cu BMW rupte in doua, ai si intelege ca ele sunt efectiv sudate din mai multe bucati si la impact se rup. Nu vorbesc de masinile noi, sunt foarte multe troace importate de "meseriasi" cocalari care cred inca in mitul ca germanii fac masini. In realitate, germanii au facut masini in trecut, dar de vreo 10 ani fac combinatii. https://autolatest.ro/stiri/bmw-ul-rupt-in-doua-la-iasi-era-sudat-din-alte-doua-masini-romanii-cumpara-epave-imposibil-de-reparat/ Sper ca mai lasati gargara si va treziti odata. Volvo nu e la fel de stabil ca BMW, dar cel mai important e ca nici nu face reclama care sa dea impresia asta. De aceea, cei ce cumpara Volvo sunt ei mai stabili mintal si inteleg ca masina e important sa fie sigura si nu cea mai rapida sau buna pentru drifting si liniute. Cam asta e diferenta intre oameni normali si cocalarii obositi care nu pricep ca BMW-urile alea care le vad ei la drifting, sunt masini deosebite, nu toate jafurile de 520D vai mama lor si cu anvelope la care vezi deja sarmele. Probabil ca de asta si toate glumele despre cocalari pe site-urile de caterinca gen kmkz.ro, timesnewroman, etc. Toate au o baza reala: multi posesori de BMW sunt COCALARI!
-
@inexorabil, duminică, 14.11.2021 09:09
Se pare ca nu intelegi un aspect esential: toata lumea e libera sa isi cumpere ce vrea ATAT TIMP cat nu pune in pericol! Daca un retard isi ia BMW ai se da el smecher pe drum cu troaca lui omorand alte persoane sau punand in pericol pentru ca el vede drumul public ca pe un circuit personal pe care poate face ce vrea, atunci avem probleme la mansarda. Daca vrei drift si liniute, du-te pe circuit, e special amenajat pentru asa ceva. Al doilea aspect: daca tu retardel, consideri ca e normal ca VAG sa puna softuri ilegale pe masini si acele rebuturi sa ramana in circulatie si sa polueze de 40 de ori mai mult decat in certificatul de conformitate, atunci ceva e putred tare in capusorul tau cu un neuron ratacit. Adica poti sa iti iei ce masina vrei, atat timp cat nu aduci daune altora voit. Daca esti asa inteligent precum vrei sa pari cand scrii, nu ai mai lua apararea cocalarilor si nici firmelor care sunt amendate pentru ilegalitati! Doar prostii fac asta: vezi in ce categorie vrei sa fii.
-
inexorabil, duminică, 14.11.2021 10:34
Nu uita că au rămas suspendate (în eter) destule întrebări de-ale mele pe care ori le-ai ignorat, ori le-ai tratat cu răspunsuri evazive. Ani de zile (subliniez: ani) am condus Diesel-uri vechi (unul chiar non-euro!) şi tocmai eu n-am păţit absolut nimic cu aparatul respirator şi, în general, cu corpul meu. Cât despre demenţii fără leac (exact aşa!) care confundă străzile cu pistele de curse, eu, unul, nu mă alarmez niciodată! De pildă, îi văd în spatele meu apropiindu-se “ameninţător” ? O rezolv simplu: dacă banda din dreapta este liberă, semnalizez (mare minune să se preteze şi ei – în orice ipostază din trafic – la o asemenea “asiduă” operaţie) şi mă încadrez calm. Dacă mă aflu deja în depăşire (mai ales în cazul drumurilor cu o singură bandă pe sens), nici nu mă sinchisesc că răbdarea nu este atuul lor de caracter şi că, de aceea, dânşii dau flash-uri în disperare – dacă ar putea, te-ar depăşi pe câmpul din stânga, în afara carosabilului. Când vine vorba despre două benzi pe sens, oricum ei nu se sfiiesc să mizeze pe “triplare”, chiar şi dacă nu s-au asigurat suficient în sens opus. Riscă, fiindcă le saltă oxiurii. Şi poate că n-au încredere în femei, dar în frâne da! Chiar oarbă. Pe lângă impresia emfatică de şoferii Universului. Nu ştiu de ce ţi se pare că nu cunosc marfa! O cumpăr însă numai la preţul cuvenit :) PS. Să nu mă mai erijez în avocatul “bandiţilor” germani? Păi cum ai vrea să mă comport? Să-i stigmatizez non-stop ca tine, adică mult mai mult decât ar fi cazul?! Ţi-am (re)amintit care sunt sursa şi explicaţia germanofobiei…voastre. Trebuie coborât pe fir istoric… PPS. Să nu mă mai pretind inteligent? Da’ tu cum te pretinzi? Pe dos? Ah, da: “un om oarecare, din popor”. Pentru cine nu vă “adulmecă”, da, chiar ţine figura. PPPS (sic!). Era cât pe ce să ajung şi eu printre gagiii cu ochi albaştri. În ultimul an de liceu, au venit în recrutare nişte inşi despre care, după înfăţişare, ai fi zis că sunt de la Gestapo. S-au uitat cu interes la mine, sesizând că eram cel mai înalt şi cel mai solid din clasă. Promisiunile lor de ordin profesional sunau foarte tentant, dar am avut teribila inspiraţie să-i refuz categoric…Ulterior, ofiţerul de contrainformaţii militare cu care am dezbătut tărăşenia m-a asigurat că am luat una dintre cele mai bune hotărâri din viaţa mea :P
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Ca să " mai ne râdem ", că prea sunt înverșunați, Volvo cum stă ?