Suzuki va avea motoare diesel de la VW
Dupa ce Volkswagen a cumparat 19.9% din actiunile Suzuki, japonezii vor sa treaca de la actuala generatie de dieseluri, preluate de la Renault si Peugeot, la motoare TDI furnizate de VW.
Dupa ce VW a cumparat 19.9% din Suzuki iar cele doua parti au anuntat un parteneriat care consta mai ales in colaborari de ordin tehnologic, japonezii isi vor echipa unele modele cu motoare TDI. Osamu Suzuki, directorul general al Suzuki, a anuntat atat revizuirea parteneriatelor cu Renault si grupul PSA, cat si intentia de a cumpara motoare diesel de la VW.
Producatorul japonez de masini din clasa mica si SUV-uri de dimensiuni reduse are legaturi cu producatori japonezi si livreaza versiuni rebranduite ale propriilor modele si a altor modele, sub licenta OEM (Original Equipement Manufacturer). "Alianta dintre Suzuki si Volkswagen este foarte stransa. Vom efectua cercetari comune in toate domeniile, inclusiv in cel al masinilor hibride, diesel si electrice sau vom incerca sa invatam de la ei", declara directorul companiei japoneze. Cei doi producatori studiaza si posibilitatea folosirii unor platforme si piese comune.
In ciuda legaturilor stanse in cercetare si dezvoltare, cele doua branduri planuiesc sa-si pastreze retelele de vanzari separate. "Suzuki nu va folosi reateaua de distribuitori Volkswagen din America de Nord sau China si nici Volkswagen nu va face acelasi lucru in India", spune Osamu Suzuki. Maruti-Suzuki are cel mai mare numar de masini vandute in India, iar VW este cel bine vandut brand auto din China.
via | just-auto.com (inreg.)
-
slv83, sâmbătă, 16.01.2010 14:09bun asa
Decat sa imprumute de la mai multi producatori,Renault sau Fiat,mai bine se rezuma la VW!Cred ca un Kizashi cu dieselul de 170 CP de la VW va fi foarte atractiv,mai ales in Europa.
-
christian, sâmbătă, 16.01.2010 14:32logica..
Dupa ce VW a cumparat 19.9% din Suzuki iar cele doua parti au anuntat un parteneriat care consta mai ales in colaborari de ordin tehnologic,JAPONEZII ISI VOR TRECE PE TDI.
-
danieluu01, sâmbătă, 16.01.2010 14:49^_^
vor trece pe tdi sau isi vor trece motoarele pe tdi...articolul trebuie verificat de mai multe ori pana sa fie publicat...
-
EU, sâmbătă, 16.01.2010 17:45nu.....
Majoritatea modelelor Suzuki vandute sunt pe benzina deoarece sunt mult mai ieftine la cumparare fata de diesel, ieftin de intretinut, foarte fiabile si nu il ultimul rand japoneze (cel putin conceptia, ca fabricat din cate stiu doar Jimny este facut 100% in Japonia). Cota diesel-urilor la Suzuki nu este prea importanta. La mine conceptul de diesel la Suzuki nu va mai exista daca adopta TDI. Preferam un 1.5 de la Renault sa tragi de el cat vrei decat un TDI care sa consume ulei parca e in 2 timpi.
-
bulgaru, sâmbătă, 16.01.2010 17:56Doamne apara si pazeste
@EU Frate daca inca mai functioneaza mitul asta cu uleiul mancat doar la VW e lucru mare. Nici nu stiu cum sa pun problema dar tu realizezi ridicolul aberatiei afirmate de tine mai sus? Si masinile pe benzina "mananca" ulei depinde cum mergi cu ele si ce vechime si calitate are uleiul. Si bunica-mea intelege mai bine cum functioneaza un motor decat tine. PS HDI ul meu de 1.4 "mananca" si el proportional cu factorii de mai sus amintiti.
-
@eu, sâmbătă, 16.01.2010 19:48
consumau ulei ceva mai mult decat era normal, tdi-urile pd , noile motoare tdi sunt c-r , cand vw scotea din 1.9 tdi pd de 150 hp si manca ulei, nici un motor 1.9 cr nu ajunsese la asemenea performante! renault avea martoage, fiat-ul nu depasea 120 la motorizari de 1.9 samd
-
adn opel, sâmbătă, 16.01.2010 23:24TOTUL ESTE MARKETING
Nu va mai agitati, Wv nu a mai scos ceva original demult,aceeasi poveste ba umflata ba intrata la apa,consuma ulei in draci si c-r,sa cada catalizatoarele, ce vrei sa moara de foame VW,am avut Polo la serviciu manca ulei pe paine,am vaut Golf manca ulei ca dracu,si cam toate, e facut motorul cu schepsis,plus ca la piese erau crima de scumpe,Suzuki vroiau tehnologia de diesel,cum o fura cum le dau papucii,la bezinare au luat de la Opel dar surpriza, nu vor sa renunte la proiectel in comun gen Agila,oare de ce?la benzinare Opel este tatic,sa auzim de bine si MOARTE OREZARILOR HOTI SI PERVERSI CU MASINI CALCULATE LA MM SI PRETURI DE DIAMANT LA INTRETINERE.
-
EU, sâmbătă, 16.01.2010 23:344C2D
Daca ai inceput cu "frate" nici nu mai trebuie sa citesc restul frazei sa imi dau seama cum esti. Curios ca iti atarna limba dupa VW si conduci un HDI, cel putin asa zici. Sincer, plimba ursul. Nu mai vorbiti aiurea. Mai umblati prin service-uri sa vedeti si voi cum stau treburile si mai lasati tastaturile. La mai mult ulei consumat simpaticilor!
-
EU, sâmbătă, 16.01.2010 23:41Ratoni
P.S. Imi plac gusterasii care sar de dos imediat desi nu ii bagi in seama si nu au nici o treaba cu realitatea. :*
-
bulgaru, duminică, 17.01.2010 00:42pt adolescentul tupeist
Copilas linisteste-te ca nu sunt vreu putoi iubitor de nustiu ce marca auto. Personal apreciez 99% din firmele de pe glob pt ca fiecare are ceva de spus pe felia sa. Dar sunt unii, fara permis care aberaza ce au auzit si ei la o bere cu "tovarasii" in fata blocului. Crezi ca mor eu de grija imaginii firemi VW? Crezi tu ca vreau eu TDI? Ca idee generala HDI e vazut mai bine decat TDI. In schimb ma enerveaza cand vorbesc unii complet aiurea. Ia intra pe forum la Renault/VW/Opel etc. sa vezi pustani ca tine ( la prima masina ) cum se dau de ceasul mortii ca le consuma ulei masina, unu 30ml/1000km altu 50ml. Toti fac in pantalonasi de frica ca mama ce chestie grava e asta. Coboara copilas cu picioarele pe pamant si nu mai crede toate tampeniile. Si mai presus de toate nu vorbi fara sa stii macar un ABC de bun simt in acel domeniu.
-
EU, duminică, 17.01.2010 01:04Cum ziceam....
Desi te chinui sa pari inteligent, nu esti, cel putin prin vocabular in nici un caz. E de apreciat ca nu esti obsedat de TDI, e de apreciat partea cu majoritatea firmelor, dar hai sa lamurim cateva chestii: 1. Pustan, in nici un caz mai ales ca am terminat o facultate de specialitate, anume Transporturi, la a.r.-uri daca stii ce inseamna. 2. Prima masina, iar nu ai nimerit-o. Bere nu beau. 3. Orice masina consuma, intr-adevar, dar insesizabil sau sa nu fie nevoie sa completezi pana la revizie. Nu cum este cazul la TDI (da, este pump duse stiu povestea...) cum in cazuri speciale sa umblii cu bidonasul dupa tine. 4. Partea cu HDI trebuie sa recunosc ca esti primul care il aud (si da, ai dreptate) ca spune despre TDI ca este vazut mai prost fata de HDI. Uite ca se poate. Deci comentezi aiurea prin porumb. ABC stiu ca am. Daca ai fi fost intr-adevar cum te crezi ai fi comentat scurt, eficient si la obiect dar cum am spus incerci sa pari ceva ce nu esti. P.S. Ceea ce vroiam sa spun de la inceput, fara replici din partea "inteleptilor". Imi pare rau ca Suzuki a ajuns la TDI, dar cum am mai spus cota diesel la suzuki nu este prea mare. Deci sa se ramana la benzinele lor de capacitate mica, ieftin de intretinut, cu distributie pe lant si consum bun. Numai bine si mai usor cu replicile de sus, ca nu impresioneaza pe absolut nimeni. Adevarul nu a bucurat pe nimeni, sper sa intelegi si sa ne auzim in tonuri bune.
-
GreeN, duminică, 17.01.2010 01:31Diferente @
@Eu Scuza-ma ce facultate ai terminat ? AR-uri ? CUm adik? poate A.R. (autovehicule rutiere) nu "rutieruri"... Ma rog...In ce oras ? @adn Opel. Dupa cum zicea si bulgaru...Pariez ca opelul este prima ta masina,este ? Apreciam mai degraba daca ziceai de diesel de opel DTI, CDTI ? De cuplu la turatie mica...etc...etc..nu de benzinare :)) pariez ca ai Opel Astra Hatchback 99-01 1.6 16v NU SUNT FAN WV,dar MANAGERUL de acolo,este un ZEU... Voi realizati cati bani fac cei de la grupul WV? ▲ 6,333 miliarde € (2008)
-
Dan, duminică, 17.01.2010 10:21Ferdinand Piech - Car Executive of the Century
Ferdinand Piech a castigat acest prestigios titlu de cel mai influent manager din industria auto in sec XX pe data de 18.12.1999 intr-o gala gazduita de orasul Las Vegas . Premiul a fost acordat de Global Automotive Elections Foundation . Pe langa faptul ca este un manager de exceptie, Ferdinand Piech este si un inginer de geniu fiind cel putin la nivelul celebrului sau bunic Ferdinand Porsche . Doritorii pot afla foarte usor toate realizarile tehnice ale lui Ferdinand Piech dand un search pe orice motor de cautare . Revenind la Suzuki, atat presa nipona cat si cea germana de profil sunt de acord ca integrarea Suzuki in VW Group se va realiza mult mai repede decat anticipa presa, dandu-se un termen de maxim 5 ani in care Suzuki va fi 100 % proprietate a VW Group . In ultima luna actiunile Suzuki disponibile pe piata au fost cumparate masiv de institutii financiare din Germania, fiind evident ca in spatele lor se afla VW Group .
-
wow, duminică, 17.01.2010 12:18
1)amice "eu" si eu am terminat AR insa probabil ca programa s-a schimbat intre timp si tu ai invatat despre proasta fiabilitatea si consumul crescut de ulei al motoarelor vw - esti penibil sa aduci ca argumet care sa sustina spusele tale faptul ca tu ai terminat AR cand stim cu totii in ce mediocritate se zbat universitatile din bucuresti si din orice alt oras universitar din tara (personal cred ca ai terminat material rulant de cale ferata din cadrul aceleiasi facultati) 2) faptul ca am terminat ar-u' nu m-a impiedicat sa imi iau un audi :)) in ciuda faptului ca auzisem de aceste "zvonuri" la cursuri :D ( mituri romanesti: frantuzoaicele sunt f proaste, japonezele sunt fiabile, nemtoiacele sunt no 1 si bineinteles VW CONSUMA ULEI s.a.m.d) 3)de cati litri de ulei este nevoie la o revizie pt un motor 1.9 tdi pd si cat consuma pana la urmatorea revize? pun acesta intrebare pt ca ma gandesc ca daca ai terminat ar-ul trebuie sa fi invatat la vreun curs asta! teorie stim toti ...practica ne omoara! 4) intra pe vwforum si cauta topicul " masina imi consuma 2 bidoane de ulei pana al urmatorul schimb, ce sa fac?" DACA EXISTA ;) 5) de la ce provine acel zgomot de tractor la pd si de ce el nu apare la c-r (o explicatie scurta dc se poate ca doar ai terminat AR) 6) bafta!
-
EU, duminică, 17.01.2010 12:47....
Deja devine obositor. Mi-am spus parerea. Poate nu vreti sa intelegeti unele chestii, sau nu vreti, cum o fi. Va las sa imi dezbateti in continuare post-urile de la acest articol, se pare ca asa va umpleti timpul. Va doresc sincer, toate cele bune.
-
@eu, duminică, 17.01.2010 12:52
pana acum ai facut pe inteligentul si acum ne parasesti asa fara nici macar un raspuns ? o sa iti ducem dorul ,adio!
-
@eu, duminică, 17.01.2010 12:55
astept totusi un raspuns pt ca tu ai umblat prin service-uri si nu ai avut treaba cu tastaturile ca altii dupa cum spuneai mai sus!
-
bulgaru, duminică, 17.01.2010 15:19Intrebari pentru EU specialistul
Tu te plimbi regulat prin serviceuri? Si daca da te lasa oamenii sa intrii chiar daca nu ai venit cu masina? Te duci la serviceurile reprezentantelor sau si la cele private? E o rutina la tine plimbatul asta prin service? Te limitezi la orasul/judetul/tara din care provii sau ai orizonturi mai largi si asa iti petreci concediile? Intrebare : Oare cu ulei de ricin TDIul cat consuma? :)) Esti de zahar si te salut. Mersi inca odata pentru momentele vesele.
-
vento&sx4, duminică, 17.01.2010 22:522
Am un Vento din 1995 si un Suzuki SX4 din 2008 amandoua pe benzina. Am avut o singura masina diesel si nu o sa-mi mai cumpar niciodata.
-
adn opel, luni, 18.01.2010 01:11PT GREEN
STIMATE DOMN GREEN Am avut multe masini pana acum,de la Dacia ,aici toata gama ,pana la straine,am 37 de ani ,am facut studii de specilitate in auto,chiar Opel este marca buna,si nemtii stiu asta desii este considerata populara dar respectata,americanii nu au renuntat la Opel ca este un brand in lume si un varf de tehnologie,pacat ca Suzuki ajunge la motoare de VW o sa cada in derizoriu si se va scufunda odata cu VW IN CEL MAI RASUNATOR FALIMENT,acest Vw a preluat de OPEL SINTAGMA DAS AUTO SI MULTE ALTE SUCCESE OPEL,nu uita domnule ca OPEL ESTE DETINUT DE SOLDATUL PLANETEI SI NU CADE CURAND ,ESTE VORBA DE IMAGINE GLOBALA,ai fi vrut ca VW sa fie la americani dar ciu ciu ,nu vor americanii rahaturi in tara lor ca TUAREG SI POLO,sa auzim de bine.
-
bbb, luni, 18.01.2010 06:42:)) lol adn opel
Opel are motoare diesel CUMPARATE de la Isuzu si Fiat. Asa ca atentie, varful asta tehnologic provine de la 2 motoristi diesel cu renume. Opel face cumparaturi de la altii pune totul la un loc si vinde mai scump, mai e mult pana departe. Daca tu crezi ca Renault, VW sau Fiat o sa dea faliment si Opel o sa rasune pe culmile gloriei esti hazliu rau.
-
bbb, luni, 18.01.2010 06:45mama mama
Auoleu dar tu aberezi rau baiete... unde ai vazut/auzit tu de Opel in USA? VW e prezent de ani buni CATEVA ZECI pe piata americana cu multe modele. Ia cauta tu pe net sa vezi cat de tare urasc americanii jetta si golful. :)
-
Ion cu Tractoru, luni, 18.01.2010 11:03Dedicatie detractorilor VW
"Si asa tractoarele TDI mai umilesc odata in plus avioanele super performante BMW, dupa rusinea din WTCC." Carlos Sainz - castigator al raliului Dakar 2010
-
thenuts, luni, 18.01.2010 12:10morileeee de vant =))
Fratilor degeaba incercati sa demonstrati fanilor TDI ca acesta nu e cel mai bun cum cred ei. DEGEABA . Traim in Romania - tara TDI in care intotdeauna TDI va rula si va fi cel mai bun. Acu s-a trecut de la moda 1.9 la 2.0 TDI. Pt ei nu exista HDI JTD. TDI E BEST . E un fel de tatal-nostru pt ei.
-
Dan, luni, 18.01.2010 12:412010 Ward's 10 Best Engines
Pentru al doilea an la rand, motorul VW 2.0 TDI-CR a castigat titlul de cel mai bun motor diesel in patru cilindri . Acest motor va face din Suzuki Kizashi un best seller in Europa si nu numai . Ceilalti castigatori ai 2010 Ward's 10 Best Engines sunt : Audi ( 2 premii ), BMW (1 premiu ), Ford ( 2 premii ), Fuji Heavy Ind ( 1 premiu ), GM ( 1 premiu ), Hyundai ( 1 premiu ), Toyota ( 1 premiu ) . Mai multe detalii gasiti pe http://wardsauto.com/reports/2010/tenbest/
-
bbb, luni, 18.01.2010 15:42aa
A vorbit si thenus ca sa se afle in treaba. Tipic roman frustrat.
-
thenuts, luni, 18.01.2010 21:58@bbb
Sunt cel mai frustrat din cauza ca, conduc un JTD. Asta e cea mai mare frustare. Si aia ca nu umblu cu bidonu de ulei in portbagaj dupa mine; faptul ca va ascundeti dupa capota cand completati cu ulei si apoi veniti pe forum sa laudati TDI-ul; faptul ca JTD trage pana in 4200 si tdi nu. Astea is cele mai mari frustrari ale mele.
-
Tyty, luni, 18.01.2010 22:34pt bbb
Prietene stai rau de tot la capitolul cunostinte, se vede ca ai invatat despre masini de la baietasii din spatele blocului intre o samanta si o bere. GM si Fiat au acele motoare comune pentru ca sunt dezvoltate impreuna. Suzuki nu are treaba cu motoarele, ei au/(au avut) incheiat doar niste parteneriate atat cu GM cat si cu Fiat. CE NU INTELEG EU, de unde naiba au adus astia vorba de motoarele HDI cand nu exista asa ceva pe Suzuki. 1.3 diesel de pe modele mai mici e GM/Fiat. 2.0 diesel de pe SX4 este Fiat. Iar 1.9 diesel de pe Grand Vittara este Renault
-
Dan, marţi, 19.01.2010 00:45@ Tyty
Salut ! Si eu eram nedumerit cand am auzit de PSA , stiind ca doar fosta generatie de Grand Vitara avea motoare diesel PSA . Dupa ceva cautari am aflat ca motorul diesel 1.6 (90CP) de pe SX4 este de provenienta Peugeot (1.6 HDI) .
-
bbb, marţi, 19.01.2010 09:29de unde pana unde concluzia ta Thenus?
Thenus vezi ca esti pripit ca fata mare la maritis. Nu am VW si nu am masina diesel, dar asta nu ma opreste sa sa nu recunosc meritele lor. Trebuie sa fii redus tare sa continui cliseele romanesti 1) VW TDI sunt praf. 2)Masinile nemtesti sunt nr.1 3) Fiat se strica repede etc. Daca eu am un VVTi sub capota asta nu inseamna ca o sa arunc cu rahat in multiair sau in TSI doar pt ca e de la alt producator. Pentru ca cine stie poate urmatoarea masina o sa fie una din ele. Revenind la subiect am luat apararea VW pt ca la firma nu avem 1 masina ci 4, toate cu TDI PD. Iar cele care au fost conduse de soferi seriosi (mai purii ce'i drept) au sarit de 200k si nu dau semne de moarte. Recunosc ca suna urat si daca ar fi sa aleg un diesel european as alege prima data un JTD apoi un HDI si de'abia dupa asta un TDI. Dar asta nu inseamna ca nu sunt ok. Pace voua.
-
thenuts, marţi, 19.01.2010 11:42@bbb
Tu nu intelegi ...eu nu arunc cu noroi in ele. Incerc sa le dovedesc unora ca nu sunt cele mai bune cum pretind si am adus argumente in privinta asta. Imi cer scuze daca s-a inteles altceva.Pace
-
@thenuts, marţi, 19.01.2010 14:00
tu defapt thenuts apari la orice topic care include cuvantul vw si incerci sa ne luminezi ! dar defapt acest gest "binevoitor" al tau se rezuma la faptul ca urasti marca vw PUNCT!(te urmaresc de ceva timp)
-
thenuts, marţi, 19.01.2010 14:10@ oricine ai fi
In primul rand cred ca exagerezi. Am scris acolo unde am crezut eu de cuviinta si nu a fost la orice topic despre vw. Si da urasc VW dar nu din cauza lor ci din cauza cocalarilor din romania pentru care exista doar VW si nimic altceva. La fel si cu TDI-ul. Te-am pupat
-
bbb, marţi, 19.01.2010 15:19sa fim corecti
Exagerezi putin, ...... sunt in toate marcile auto. Inclusiv Fiat ;)
-
@bbb, marţi, 19.01.2010 16:09
el asta nu poate sa inteleaga si mai mult de atat : nu poate sa inteleaga ca anumit curent din care face si el parte (FANII! ), dupa el, daca am fi toti "consumatori" de jtd si am aprecia precum apreciaza el fiatul, am fi OK
-
@bbb, marţi, 19.01.2010 16:09
ca=un
-
GreeN, joi, 21.01.2010 01:17Completare
@ Domnule ADN OPEL... nu ma intelege gresit...am contrazis numai partea in care spui ca Opel are cele mai reusite motoare pe benzina.... Nu zic ca sunt proaste....dar nici cele mai bune nu sunt..Asta e o opinia mea. ( TOT AR am terminat si eu - UNIT BV)...dupa ce am facut cateva diagrame de uzura la diferite masini,consider ca un motor Renault benzina,daca este intretinut corespunzator este cel mai fiabil.. Nu vreau sa-mi sara nimeni in cap..Renault=low cost,etc,etc...Asta e parerea mea... Personal daca as vrea sa-mi iau Opel mi-as cumpara fie noul Astra( asta visand) ,fie Astra Clasic. Fiindca este pe piata cam de vreo 11 ani (corecteaza-ma daca gresesc) si presupun ca si-au remediat probleme de proiectare (bucsarie,plastice,izolatie,partea electrica,etc...etc..) @ 4 all = Nu voi spune niciodata ca TDI este cel mai tare motor diesel...Spun doar ca este cel mai vandut motor de piata mondiala. CORECT ?? Curand am condus un JTD de 120 cp...tot respectul... Despre HDI....ma abtin de la comantarii. Am un Peugeot 207 ,1.4 HDI....Ideal in ORAS...COSMAR pe drumuri extraurbane. @bbb= Nu poti ura un brand ca Vw doar pentru ca audiofilii de manele au asa ceva...(sau bmw) . Sincer da-mi un VW/ BMW (masinile "cocalarilor") si crede-ma pe cuvant,ca nu ma voi simtii stanjenit deloc ca o alta persoana asculta manele la 2 pasi de mine,cu acelasi tip de masina de masina..chiar si motor :)).... P.S. : EXCLUS PISICUTE 316,cu M pe ele . __STIMA___
-
GreeN, joi, 21.01.2010 01:43p.s.
Poate nu ma pricep eu bine la istorie..dar din cate imi amintesc in anul 1949, Vw a apartinut Marii Britanie. Fiindca se indrepta spre faliment ,aceasta a fost inapoiata germaniei cu tot datorii. Atunci pentru prima si ultima data si-a facut aparitia in istoria brandului ,staff-ul de la opel . Au adus managerii de la Opel..uite unde sa afla acum VW (ma refer la incasarii..strict la bani..nu masini,deci nu sariti )... ZIC bine domnule "Acid DezoxiriboNucleic" OPEL???
-
Dan, joi, 21.01.2010 11:26Osamu Suzuki : "Probabil" vom respinge oferta VW de asi mari pachetul de actiuni la Suzuki
Miercuri, 20.01.2010 Osamu Suzuki a declarat ca in cazul in care VW Group va dori sa-si mareasca pachetul detinut in Suzuki, ''probabil'' va respinge oferta germanilor . El a declarat ca este posibil ca VW sa doreasca sa-si mareasca pachetul de actiuni in Suzuki daca constructorul nipon va creste in dimensiuni si va deveni si mai profitabil . Daca se va intampla acest lucru, raspunsul lui Osamu Suzuki PROBABIL va fi : " Hai sa continuam asa cum suntem in prezent " . Sarcina celor de la VW de a cumpara si mai multe actiuni Suzuki este inlesnita de faptul ca restul de 80 % din actiunile Suzuki sunt tranzactionate liber la Bursa din Tokio, VW Group fiind in momentul de fata cu 19.90 % cel mai mare actionar al Suzuki Motor Corporation . In ultima luna foarte multe actiuni Suzuki au fost cumparate de institutii financiare din Germania, foarte probabil fiind cumparate la comanda unor domni din Wolfsburg .
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Vor fi niste masini mult mai bune cu noile TDI. Buna alegere