Suzuki Jimny primește o nouă ediție specială de adio pentru piața din Franța

Publicat joi, 19.06.2025 10:38 de Tiberiu Safta

Suzuki a lansat o ultimă ediție specială de adio pentru modelul de teren Jimny. Noua ediție este disponibilă doar în Franța și aduce un omagiu vechiului model LJ10, primul model cu tracțiune integrală produs de Suzuki.

Constructorul japonez a dezvăluit o nouă ediție specială de adio pentru Jimny. Modelul de teren de dimensiuni mici primește o asemenea ediție doar pe piața din Franța și se numește 55th Anniversary. Această ediție marchează 55 de ani de la debutul lui Suzuki LJ10, primul model cu tracțiune integrală produs de Suzuki.

Noua ediție specială de adio este asemănătoare cu Jimny Horizon, o altă ediție de adio pentru piața din Germania. Printre noutățile aduse de Suzuki Jimny 55th Anniversary se numără: o grilă nouă cu design retro, abțibilduri laterale în stil retro, o husă pentru roata de rezervă cu un desen cu un rinocer, covoare de cauciuc pentru pasageri și portbagaj, apărători de noroi roșii, un jurnal de bord cu copertă din piele și un breloc în culorile mașinii.

Suzuki Jimny 55th Anniversary poate fi vopsit în 4 culori diferite. Ca parte a ediției speciale, clienții francezi vor putea primi și cursuri de condus pe teren accidentat. Lista dotărilor în standard include: scaune încălzite, avertizare părăsire și schimbare bandă, radio cu Bluetooth, faruri cu fază lungă automată și recunoașterea semnelor de circulație.

Doar 55 de exemplare ale noii ediții speciale pentru Jimny vor fi produse. Toate au fost deja vândute.

via Suzuki

  • ///COR/// 33', joi, 19.06.2025 14:09

    G class -ul de buget. Foarte reusit de altfel.

  • Catalin, vineri, 20.06.2025 18:01

    Jimny este un model apreciat, chiar daca si in alte tari precum Grecia, ajunge sa fie vandut pe la 26.000 euro. Pacat ca nu s-a gasit o posibilitate sa se vanda si varianta in 5 usi, la un pret acceptabil. Normele de emisii pentru Europa nu lasa loc decat la putine variante de motorizare, cele mai multe turbo si in 3 cilindri. La altii inca se poate, ca de exemplu Hyundai Venue ce se vinde in Macedonia de Nord, cu motor de 1.6 benzina natural aspirat in 4 cilindri. Cateodata poate este mai bine ca o tara sa nu fie in UE. Suzuki nu au momentan un model intre Swift si Vitara. Poate sa mai fie pe stoc ceva Ignis, insa pe viitor modelul nu va avea un succesor. Ar fi bine ca Suzuki sa aduca Fronx, echipat cu motorul fiabil in 4 cilindri de 1.5 benzina, care se gaseste si pe Jimny. Fronx cred ca ar avea succes si cerere pe multe piete.