SUPERCONCURS: Faci poze la SIAB si castigi 202 premii!
Automarket lanseaza un superconcurs cu ocazia SIAB 2007. Pune 20 de poze la bataie si ne iei aparatele foto!
Te-ai gandit vreodata ca fotografiile pe care le faci la SIAB iti pot aduce premii interesante? Automarket s-a gandit la pozele pe care dupa SIAB le arunci intr-un folder si s-a gandit sa le valorifice intr-un superconcurs cu premii mai mult decat interesante.
Ce trebuie sa faci? Sa mergi la SIAB, sa faci fotografii masinilor expuse si fetelor care misuna printre acestea, sa alegi cele mai reusite 20 de poze (cate zece pentru fiecare categorie - masini si fete) si sa le pui pe site pe sectiunea speciala destinata concursului. De aici incolo, ele vor fi votate de ceilalti useri ai site-ului (fotografiile sunt generate aleatoriu in sectiunea de vot, cele mai putin vizionate avand prioritate) iar fotografiile care primesc cele mai multe voturi vor fi premiate. Evident, cei care intra in concurs mai repede vor avea sanse sa adune mai multe voturi si, deci, sa castige competitia fotografilor.
Cei cele vor reusi sa faca cele mai tari doua poze de la SIAB vor primi cate un aparat foto canon de ultima generatie. Urmatorii 100 de concurenti la fiecare categorie vor castiga cate un set de obiecte promotionale care iti dau dreptul sa te alaturi Automarket Team: tricou si sapca brodate cu insemnele celui mai vizitat portal auto din Romania.
Arata-ne SIAB-ul si iti dam superpremii!
-
Florin, vineri, 05.10.2007 15:08haha
2000e ?
-
Radu, vineri, 05.10.2007 15:25De sigur..
dar ce credeti ca o sa dea eos mark I eventual cu obiectiv tele?
-
melman, vineri, 05.10.2007 16:00deahhh
din poza e sigur un aparat foto digital canon cel mai probabil modelul ixus 70, un aparat bun ptr un incepator, are un mare dezavantaj (parerea mea) are acumulator doar ptr el, nu poti sa il schimbi in varf de munte si sa pui altu, trebuie sa-l incarci. toate bune
-
silvius, vineri, 05.10.2007 16:09
da, sa se spuna clar ce aparate dau. K pana la urma nu o sa pun 20 de poze gratis. Daca sunt alea de pe bannerul din stanga prefer sa stau acasa. Sincer, nu imi pot da un aparat sub cel pe care il am. Dragii nostri, spuneti-ne ce model de canon dati?
-
moa, vineri, 05.10.2007 16:12destepti mai sunteti
pai daca am aparat foto cu care va fac cele 20 de poze, atunci de ce sa ma mai zbat sa mai castig inca un aparat foto? mai bine puneti si voi la castig 4 anvelope de iarna... DAAAAA!!!!
-
Mircea Mester, vineri, 05.10.2007 16:14Premii
Asa cum este specificat in regulamentul concursului, pe care va invit sa il accesati inainte de a va inscrie, aparatele foto care se pot castiga sunt CANON DIGITAL IXUS 70. Asteptam fotografiile voastre si (evident) voturile pentru cele mai tari poze de la SIAB. Keep it up! Mircea Mester.
-
silvius, vineri, 05.10.2007 16:30foto profesional
mai oameni buni, voi vreti sa vin sa va fac poze cu un aparat de nshpe ori mai scump si mai performant pentru a castiga un aparat pentru fi-mea? Dati si voi alt premiu: un set de jante oz racing, ceva, sau uite, a spus omu' de dinainte, dati 4 anvelope de iarna BF sau ceva ca lumea si mai vb. Nu vb in van, va pot arata portofoliu de photo shooting de masini, nu vorbesc in van. Pai o fotografie de calitate inseamna un fotograf cu experienta, ori fotograful ala nu vine cu telefonul mobil sa fotografieze. IXUS 70 e bun pentru oameni care nu stiu cu ce se mananca o fotografie (ma refer la unghiuri, expunere, lumina, RAW si doua pagini de acu in colo) Nu mi-o luati in nume de rau, dar trebuia sa vb cu cineva inainte.
-
Marius, vineri, 05.10.2007 16:39... Premiu?
pai macar un S5IS ar fi meritat .... pentru asa un aparat (ixus 70) cahh.... nu merita efortul. eu folosesc un EOS400d si nu sunt motivat de acest premiu.
-
silvius, vineri, 05.10.2007 16:46
pai de aici apar si pozele deja inscrise.... nu au nimic de a face cu fotografierea unui automobil. Haideti scoateti un super aparat cu obiective si tot tacamul si o sa vedeti cum apar fotografiile in loc de poze :-) Evident sa fie SLR, nu din astea de buzunar.
-
Manu, vineri, 05.10.2007 17:12
Eh, poate sunt eu motivata, pentru glorie. Folosesc Panasonic de 5 mega.Dar nu cred ca se vor multumi cu fotografiile mele. Si chiar asa, ce fac cu cate 20 fotografii de la fiecare? Scot un album pe care-l vand?
-
YMihai, vineri, 05.10.2007 17:24tipic Romanesc...
...mi-e sila din ce in ce mai mult de comentariile noastre. Probabil asa cum acesta va indispune pe urmatorii cititori...tot la fel cele precedente m-au indispus pe mine. Romanul tot nemultumit e. Ca daca ar fi dat un set de jante...daca ar fi dat un set de cauciucuri...fratilor ...e si-asa un efort destul de mare sa premiezi atata lume. Stati acasa daca nu va place sa va plimbati printre masini si sa aveti un motiv in + sa faceti poze. Parca v-a pus Automarket sa mergeti pe sarma la 2000 de metri ptr un Chupa-Chups... Ptr Silvius : cumetre ...invatz-o pe fi-ta sa scr-ie c-a sa nu devi-e analfab-eta si tzaranca . Nu contesta nimeni k nu te-ai pricepe la fotografii...dar de dragul cititorilor acestui site...si al celor kre nu sunt asa de experti...invatza sa apreciezi un premiu... in cotro ??? in colo !!!
-
makilex, vineri, 05.10.2007 17:25Dubios
Am adaugat circa 10 poze in total, dar mai am altele in alta locatie. Am incercat sa mai adaug, dar nu gasesc optiunea nicaieri :( Maybe I'm retarded, dar nu ar tb sa fie VIZIBILA si MARE: ADAUGA POZE Help?
-
alex, vineri, 05.10.2007 17:28
Manu da fraier esti astia isi fac vizitatori doar cu 4-5 poze cu tipe de la SIAB. Vrea unu sa caute poze cu tipe de la SIAB, unde crezi ca ajunge? Aici. Si asa face site-ul rost de reclama si implicit de bani.
-
Mircea Mester, vineri, 05.10.2007 17:28poze
Asa cum vezi si in text si in regulament, fiecare user al site-ului poate adauga cate 10 poze la fiecare categorie. Total: 20 de fotografii. Alegeti-va atent fotografiile :)
-
silvius, vineri, 05.10.2007 17:45
pentry YMihai: bai man, probabil ca ai ceva poze si tocmai alea proaste :) Ce sa iti fac, asta e, aici nu ai cum sa faci edit la comentarii si mam distrat imediat ce am vazut comentariul. Insa baiete, ai grija mare pe cine faci analfabet si pentru ce. Trecand peste asta eu am spus urmatorul lucru: vrei fotografii si nu poze, trebuie sa dai un imbold fotografilor, vrei doar niste trafic ... no comment. Am spus de anumite poze peste care m-am uitat: sunt facute ok, dar pe cuvantul meu de onoare daca scot in evidenta masina. Fotografia trebe' sa o simti cand apesi pe declansator. Nu spun ca ce e pe site e gunoi, in niciun caz. Despre premiu: daca pun la bataie un dslr cu obiective k lumea ar intra destui si ar fi show de fotografii, daca ar baga niste jante, tot asa. Dar cand pui un aparat micut scuze... Mai tari sunt unii la un post de radio de il ascultam intro dimineata in masina si dadea un premiu de 30 de RON. Cand ii spunea omului ca a castigat 30 de RON ala saracul spunea timid un multumesc, insa se citea din glas cat de bucuros e. Dar suntem in tara care ***este*** cu premiile care ***este*** Mult mai bine era un loc 1, un loc 2 si un loc 3, adik 3 premii care sa fie consistente decat doua aparate foto si nu stiu cate sute de tricouri. Insa nu e firma mea, nu e treaba mea. Daca inca nimeni care a citit ce am scris inca nu a adormit, va urez bafta la concurs :) (YMihai: concurs care ***este***)
-
Mircea, vineri, 05.10.2007 17:51Poze/Premii
Prieteni, nu va obliga absolut nimeni sa va inscrieti in concurs. Am incercat sa facem o sectiune utila pentru useri, sa vedem SIAB din cat mai multe puncte de vedere. Nu va convine ideea, site-ul e mare si gasitit multe alte lucruri interesante pe el. Sincer, daca mie nu imi convin premiile unui concurs trec peste, nu comentez premiile. Sau ar fi trebuit sa facem inainte un sondaj in care sa facem media pretului aparatelor userilor nostri si sa luam un aparat de cateva ori mai bun ca sa le convina acestora? Priviti acest concurs ca pe un SIAB vazut prin mai multi ochi. Premiile sunt pentru ca locul 1 sa aiba o multumire legata de munca sa. Care altfel nu era apreciata decat de cativa vecini de bloc, eventual.
-
silvius, vineri, 05.10.2007 18:13
Mircea: aveti un site super, imi place. Voi insa nu puteti trai doar din faptul ca unuia si altuia ii place. Automat aveti nevoie de reclama. Reclama nu este platita decat daca aveti trafic. Traficul bineinteles ca trebuie targetat. Voi incercati sa aveti un varf de trafic, e normal. Dati niste premii, bravo. Insa aveti si ceva vizitatori cu pretentii, deh, asta e. Pana la urma astia cu pretentii vor accesa anumite linkuri de pe la voi (ma refer la bannere). Nu e vb de pretul unui aparat foto, ci de ce iti ofera, dar nevermind, discutia a deviat deja de nu se poate. Ai spus foarte ok urmatorul lucru, care trebuia sa fie de fapt ideea de baza a concursului 'Priviti acest concurs ca pe un SIAB vazut prin mai multi ochi. ' Apoi ai dat cu stangu' in dreptu' si ai spus "Premiile sunt pentru ca locul 1 sa aiba o multumire legata de munca sa. Care altfel nu era apreciata decat de cativa vecini de bloc, eventual." Asta e locul in care nu faci decat sa jignesti. Chestia asta duce fara indoiala la pierderea acelor 'jmecheri' (scris cu j ca sa nu mai fiu comentat) Eu unul am fotografii publicate, si nu una, doua sau trei. Evident ma apuca rasul la ce ai spus. Insa gandeste-te la ala cu Q7-le facut la comanda, cu lantu' de doua kile la gat care o sa spuna 'ia uite bai si la asta cum ma ia, auzi aici, cica cu baietii de la bloc'. Eh il pierzi si pe ala ca vizitator, cu toate ca acel individ dadea click pe toate reclamele voastre sa fie la moda. BTW exemplul cu Q7 este luat la intamplare. Eu in afacerea mea lucrez cu oameni, destul de multi, fiecare cu pasarica lui. Insa intotdeauna incerc sa nu jignesc pe nimeni. Arunca o privire fugara peste tot ce am scris aici la voi, ca am acelasi nick la toate mesajele. Prin urmare te rog frumos sa imi dai un singur motiv pentru care sa mai intru pe site-ul vostru dupa ce mi-ai spus ca pozele mele sunt apreciate de cativa vecini de bloc (eu oricum nu stau la bloc, dar ma rog, extrapolam la cativa vecini de strada)
-
TIHUANA, vineri, 05.10.2007 18:48CONCURS
Cat se mai agita romanul pentru niste lucruri banale ! Silvius daca esti foto profi iti bati capul cu un concurs care e in mod clar pentru amatori ? [zic amatori nu ca pe o jignire adusa concurentilor ci ca o realitate care se vede. In definitiv de-aia exista distinctia amatori -profesionisti] Mi se pare clar ca nu esti intre cei vizati asa ca lasa oamenii sa se simta bine... Imi pari genul de party crasher care se crede prea meserias si se baga pe site-uri cu amatori ca sa vada aia cat e el de ciumec. Ba mai mult ii mai si face de ras. TU trimite FOTOGRAFIILE la concurs la Venetia daca esti asa bun, si lasa oamenii astia sa se bucure de POZELE lor facute la distractie.
-
silvius, vineri, 05.10.2007 21:17
TIHUANA: in niciun caz nu spun ca ce e postat aici e aiurea. Pai crezi cumva ca m-am nascut cu aparatul foto in mana? :-) Discutia a pornit la un moment dat referitor la aparat cand am intrebat mai multi ce aparat este. Nu o sa mai repet ce aparat este. Hai sa iti spun ceva: la inceput cand am trecut pe digital aveam un aparat vai de capul lui, oricum pe vremea aia nu erau aparate adevarate sau erau la niste preturi de nu mai stiai cum te cheama. Apoi tot la clasa compacta mi-am luat un aparat peste ce se ofera aici ca premiu. Evident la inceput am lucrat pe modul auto. Nu iti inchipui ce poze au iesit si cum aratau, era complet altceva. Acum sincer vorbind, cei care trimit poze, din ce m-am uitat, sunt facute cu aparate foto, nu telefoane. Pai cel care a facut fotografia are un aparat cel putin la fel de performant ca cel din concurs. Nu are de castigat ca si performante din pacate. Crede-ma ca am invatat destui prieteni sau amici cum sa priveasca o fotografie, ca de la asta vine totul. La auto de exemplu: intri pe site-uri de stock photo si te uiti la astfel de fotografii, intri pe site-uri de specialitate. In felul asta descoperi unghiurile. Ca si lumina am vazut deja postate fotografii excelente, insa unghiurile au fost aproape de ok sau departe de ok. Este relativ simplu pentru cineva caruia ii place fotografia sa ajunga la un nivel mai ridicat. Totul e sa nu faci foto aiurea si sa incerci de fiecare data sa pui obiectivul sa surprinda din unghiul cel mai favorabil. Ar trebui sa scriu vreo doua pagini si crede-ma ca ai vedea maine ceva foto de spui ca sunt din reviste. La auto e simplu, nu e greu, nu e vb de portret sau mai stiu eu ce chestie. Cred ca putem continua si cosntructiv, nu?
-
Mariusdg, vineri, 05.10.2007 21:29da muieti is posmeti ....
Ca asai romanul ....si cind i dai de pomana el tot mai mult vrea ...asa e facuta ca o chestie de marketing ...la o tara unde venitul pe an este la citeva mii voi va aruncati sa va dea camera de citeva sute ...la munca nu la intins mina putorilor ;@
-
silvius, vineri, 05.10.2007 21:36
Mariusdg: vezi tu, un obiectiv adevarat pe canon ajunge si la 2-3 mii de euro, prin urmare... Aici nu e vb de venit pentru ca eu nu stiu cat ai tu, iar tu habar nu ai cat am eu. Chestia am expus-o cred ca mai corect in mesajul de mai sus. Nu spun ca nu mi-ar place un mclaren ca premiu :) si nici tu nu cred ca ai refuza Dar nu admit chestia cu blocul si cei cativa vecini de bloc. Din pacate Mircea nu a mai intrat pe net sa aud o parere oficiala
-
Mircea Mester, vineri, 05.10.2007 21:47Blocul
Mircea e online tot timpul :) Cand am spus vecini de bloc nu ma refeream textual la oamenii care stau in fata, stanga, dreapta sau deasupra ta. Ci la prieteni, rude, apropiati, parteneri, whatever. Ideea e ca majoritatea celor care merg sa fotografieze SIAB-ul nu fac decat as isi uite pozele intr-un folder pe care il deschid eventual doar in trecere peste ceva timp si atat. Cel mai bun lucru care s-ar putea intampla cu acel folder este ca el sa nu fie sters. Ei, acei useri vor posta fotografiile aici si vor reusi sa faca din asta chiar un titlu de mandrie. Pentru ei, concursul va fi senzational. Imi dai exemplul celui cu Q7 si o mie de kile de lanturi din aur la gat. Nu ma intereseaza ca acest tip de useri sa intre pe site. Si nici nu cred ca o fac. In unele contexte ai nevoie de mai mult decat de aur si cai. Nu o sa incerc sa te fac sa ramai sau sa pleci. Este optiunea ta si singurul lucru pe care vreau sa il apreciezi (si tu, si toti ceilalti care ne citesc in fiecare zi) este faptul ca Automarket sta de vorba cu voi asa cum nu o face nimeni nicaieri in presa din Romania. Am transformat acest site intr-o Agora si vom duce transformarea pana la capat, pentru ca stiu ca dialogul deschide multe porti. Tocmai de asta iti zic: aceste premii sunt facute pentru ca era normal ca la un concurs de fotografie sa primesti un aparat foto, nu o janta, etriere, placute de frana sau orice altceva. Atunci cand va fi cazul, premiile vor fi mult mai mari. Cred ca daca va ofeream in schimb un sistem GPS l-ati fi primit cu mare drag. Pretul e relativ acelasi. Oricum, cu el sau fara el, site-ul ar fi mers la fel, pentru ca SIAB este in sinea sa un eveniment care atrage. mai mult am reusit sa prezentam standurile constructorilor intr-un ritm care ne impune pe piata. Acestea sunt avantajele noastre. pana la urma, premiile nici nu conteaza. Dar te asigur ca ti-ar placea sapca si tricoul Automarket team. Sunt frumoase rau. le port pana si eu fara a-mi fi rusine ca umblu pe strada cu "haine de la firma", cum le place unora sa spuna ;) Bafta la concurs.
-
Uranus, vineri, 05.10.2007 21:58referitor ;a concurs
Am parcurs cu stupoare toate comentariile voastre si am ajuns la o singura concluzie: se pare ca va cam lipseste spiritul de competitie. In mod cert, pentru unul care are ultimul tip de DSLR si fotografii (a se citi "nu poze") publicate in mii de exemplare in reviste tari de gen, acest concurs nu inseamna nimic. Oameni buni, de cate ori v-ati bucurat pentru un lucru de nimic pentru altii, dar care a fost facut de mana voastra cu efortul care pentru voi a fost important? De cate ori v-ati bucurat de un lucru banal pentru care "meseriasii" au strambat din nas dar care pentru voi a insemnat ceva pentru simplul motiv ca a fost facut de mana voastra? Credeti ca toti "meseriasii" s-au nascut cu aparatu' in mana? Pai ei tot asa au inceput si s-au bucurat de fiecare poza proasta pe care au facut-o, pentru simplul motiv ca a fost facuta de mana lor! Va imbatati cu apa rece daca credeti ca numai dupa ce ajungeti "mari specialisti" va puteti permite sa participati la un concurs. Nu va inhibati creativitatea si nu va luati dupa "mesariasii" in domeni care cred ca le stiu pe toate si ca nu mai e loc si pentru voi! Cine nu incearca nu o sa reuseasca niciodata! Pentru Silvius: stimate domn, sa inteleg ca nu castigi suficient din fotografiile pe care le faci si speri ca cei de la automarket sa iti dea un premiu pe care tu nu ti-l poti permite? Sau poate iti este teama ca cel care va face "poze" acum mai tarziu te va concura ajungand mai "meserias" ca tine? Cred ca te-ai fi bucurat ca, atunci cand incepeai sa descifrezi tainele fotografiei, sa-ti premieze cineva "capodoperele" (de data asta sunt ironic de-a dreptul!) tale de incepator! Sunt ferm convins ca te-ai fi simtit altfel si poate mai incurajat, nu crezi? Lasa-i asadar pe cei care nu se pricep asa ca tine sa invete. La inceput si tu ai avut o groaza de poze in loc de "fotografii". Cat despre premiul la care tanjesti ti-as spune mai multe legate despre ce inseamna un un buget si ce-i aia "public tinta" dar sunt ferm convis ca, fiind foarte preocupat cu forografiile tale, nu vei intelege nimic. Tie cred ca nu iti place tortul decat daca e haxagonal, are un cerc inscris in el, o piramida patrulatera regulata in mijloc si servit intr-o tava patrata cu manere aurii. Pentru cei de la automarket: va felicit pentru initiativa voastra. Am convingerea, ca si voi de altfel, ca veti descoperi aspecte inedite surprinse de cei care va vor trimite fotgrafii. Eu imi voi trimite "pozele" dupa ce voi merge la SIAB pentru simplul motiv de a arata celor care va viziteaza site-ul ce am vazut EU acolo. Si sper ca o sa si castig ... oricare ar fi premiul pus de voi in joc.
-
silvius, vineri, 05.10.2007 22:24
Mircea: 10 puncte din 10. Asta cu haine de firma lasa-i daca unii spun ce si cum. Crede-ma ca intentia mea nu a fost nicidecum sa spun de voi ca suntenti nu stiu cum. Cred ca de fapt doar in ultimul mesaj am zis exact ce si cum si probabil ca mai bine il scriam doar pe ala. La celalate am scris pe fuga, intre telefoane si alergaturi :)Despre target oricum nu e locul unde sa se discute, asta clar. De tricouri si sepci habar nu am cum vi le-ati facut, dar sigur sunt super. Daca e vb altele pe mail direct ca nu am nicio chestie sa trimit direct, nu stau in spatele nickului. Evident ca o sa deschid pagina voastra zilnic (chestia asta te faci ca nu o citesti) :) Uranus: salut. Incearca sa inspiri adanc, sa te opresti trei secunde si apoi sa expiri.In primul rand: indiferent cate poze ai publicate sau indiferent la ce proiecte ai lucrat/lucrezi un concurs e un concurs. Bineinteles ca nu e fairplay sa intri intr-un concurs atunci cand el se adreseaza unei mase care nu are experienta ta, in speta la noi, se afla fotograful experimentat cu ditamai aparatul care si ala in sine iti da alta imagine, cu un fotograf care este inca la inceputul experientei in materie si trage niste fotografii cu un aparat normal. Oricum cea mai mare placere o sa o aibe cel care e la inceput cu fotografia, e o emotie, o chestie care pe parcurs se pierde si vezi totul cu alti ochi din pacate. Eu am spus clar ca nimeni nu are in burta la mama lui/ei aparatul foto. E relativ simplu sa ajungi un fotograf bun si am si spus chiar pentru concursul asta ce si cum. Normal ca trebe sa te iei dupa 'meseriasii din domenii', in sensul sa asculti ce au de spus. De la ei inveti, insa mai departe, in orice domeniu, este c r e a t i v i t a t e a ! Referitor la ce ai scris 'Pentru Silvius' 1. M-am retras din fotografia comerciala complet intrucat am o afacere care nu imi mai lasa timp si petru asa ceva. Recunosc, am un proiect, dar ala nu e pentru vanzare 2. Am spus de ce ar fi fost mai bine ca premiul 1 sa fie un singur aparat mai performant. Exemplele cu jantele si 'gumele' le-am dat pentru ca suntem pe un ditamai site auto, asa ca hello! La inceput ce poze am tras? Pai le am si acum si rad de ele de nu mai pot, cu ce greseli tehnice faceam :) Nu-mi spune ca tu din prima ai facut poze de national geographics (am spus cu ironie) Mie imi place orice fel de tort, de ciocolata sa fie. Nu ridica piatra primul oricum si citeste atent tot ce am scris, mai ales in mesajul de dinainte
-
Uranus, vineri, 05.10.2007 23:22Pentru silvius
Nu am intentia sa incep un adevarat "razboi" cu tine dar cred ca prea ai luat-o in serios. Cred ca nu ai inteles cui se adreseaza concursul. Oricum din sfaturile pe care le-ai dat aici nu cred ca un neavizat a inteles ceva. Mai ales ca, din punctul de vedere a ceea ce inseamna o fotografie, nu cred ca castigatorului (scuze pentru cacofonie) i se va explica de ce a castigat sau ce mai trebuie sa invete ca sa se perfectioneze. Ceea ce m-a frapat este ca tot timpul suntem carcotasi. Dar pun si eu o intrebare fireasca: avand in vedere ca juriul este format din vizitatorii site-ului cu mai multa sau mai putina pricepere intr-ale fotografiei (si e clar astfel ca se va vota emotional si nu pe criterii de specialitate) si ca publicul tinta este format din "amatori" in domeniul fotografiei (a se intelege cuvantul amator in sensul lui adevarat, adica acea persoana care face ocazional fotografii, asta pentru ca am observat ca unii sunt sensibili la cuvinte), ce ar face ei cu un DSLR adevarat? Cred ca nici nu ar putea sa-i desluseasca utilitatea si valoarea. Ce premiu ti s-ar parea mai potrivit la un concurs de fotografie daca nu ceva ceva din domeniu? In concluzie cred ca nu avem dreptul sa comentam premiile, ci sa alegem daca participam sau nu. Nu vreau sa crezi ca am ceva cu tine, doar ca prea te-ai inflacarat... ;) Mai usor, lasa-i si pe altii sa invete si sa traiasca bucuria de a castiga un concurs. Bucura-te ca li se ofera oportunitatea de a castiga unora pentru care, poate, in urma acestui concurs o sa descopere ce inseamna o fotografie si ce talente latente are. Sunt ferm convins ca ai intentii bune, dar modul ostentativ in care ai prezentat lucrurile (cel putin la inceput)... dar probabil ca a fost asa cum ai spus: din graba. Bafta in proiectele tale! Apropos: nu cred ca e simplu sa ajungi un fotograf bun. Cu unele lucruri trebuie sa te nasti. Un fotograf adevarat nu e unul care aplica "scheme" invatate. Dar oricum trebuie sa cunoasca "tehnicile", insa asta nu e tot. Cei care apreciaza la o fotografie lumina, unghiul sau culorile sunt mediocri in domeniu, care cred ca daca stapanesti aceste lucruri o sa faci fotografie de calitate. O fotografie buna este cea ca iti transmite un mesaj, care isi spune povestea si te scoate din relaitate introducandu-te in atmosfera ei. Asta face diferenta intre un fotograf profesionist si unul care stie cum e cu lumina sau unghirile. E o poveste lunga si poate am avea destule sa discutam, dar totusi aceste lucruri sunt departe de intentiile organizatorilor. Te salut si iti urez bafta tie si tuturor participantilor la concurs.
-
YMihai, vineri, 05.10.2007 23:33ptr Uranus & Silvius
...deci nenea Uranus ...subscriu la tot ceea ce ai scris. Consider k esti prea domn. Silvius ...ai dreptate ...am fost cam deplasat. Ideea e k prin ceea ce scrii ...ai stricat spiritul ala competitional. Imi doresc sa trimita cel putin 102 participanti poze ...k sa castige toata lumea...k se pare k asa iti doresti. Eu nu fac nici o diferenta intre majoritatea aparatelor foto ptr k nu castig bani din asta. Fac poze k sa am amintiri...fac poze daca mi-a placut ceva in mod special ...si / sau daca am avut norocul sa fiu martorul vreunui eveniment neobisnuit. Imi doresc sa castigi un aparat foto pentru fetitza ta. La cat ai postat aici sunt sigur k afacerea iti merge k pe roate. Momentan sunt somer si am o gramada de timp...sa postez aici si sa citesc toate articolele Automarket. e ceva totusi ce te-as intreba...si as aprecia un raspuns sincer...iar ca sa ma intelegi mai bine ...tre sa-ti zic urmatoarele : conduc un Trabant 601...si ma simt privit pe strada...e chiar funny ...am avut grija sa-l fac asa Conduc un Yamaha Fazer de 98 cp ...si simt ceva special la o anumita viteza ...ceva de ma face sa uit de tot ...de riscul de a ramane fara permis ...nust ...e o stare de nedescris U ce simti cand apesi pe declansator ...si mai ales unde ??? Trebuie sa fie si asta o pasiune ...dar de acest fenomen n-am mai auzit. Deci acum chiar vorbesc serios. Ce simti ...si unde ...atunci cand apesi pe declansator ???
-
silvius, sâmbătă, 06.10.2007 00:01
Hai ca raspund la repezeala la amandoi :) Da, eu am intrat strict cu intentii bune si am spus si o mai spun, nu particip la concurs. O sa fi surprins de faptul ca amatorii de fotografii vor fi atrasi in primul rand de cele bune din punct de vedere tehnic. Si chiar un amator, dar care are inclinatie spre fotografie si un aparat mai performant, poate scoate fotografii invidiate de multi. Cu trabantul super :) mai ales daca l-ai aranjat si intretinut. E greu sa iti spun ce simt atunci cand fotografiez din placere, insa incerc sa transpun in primul rand o anumita idee pe fotografia aia. Nu e acelasi lucru cu a goni cu 250 la ora, aia e adrenalina. De ce scriu mult? Pentru ca scriu repede, de unde apar si zece mii de greseli. Pur si simplu, dupa ce ca scriu repejor mai apas si imediat pe 'trimite'. Seara o rezerv timpului liber pana pe la 12.30 dupa care mai imi fac treburile si pe la 3 ma culc. La 8-9 trebe sa fiu fresh. Crede-ma ca atunci cand lucrezi cu multi ai nevoie de pauze :) Hai bafta la concurs ca pana duminica nu stiu cand mai intru pe aici ca pur si simplu sunt numai pe drumuri
-
Bogdan, sâmbătă, 06.10.2007 00:02Pentru cei trei copi ai lui Prigoana
Silvius , Uranus si celalt martian . Draga Silvius , daca esti atat de valoros pe cat spui ar trebui sa iti permiti niste saracii de cauciucuri de iarna pentru puscaria de masina pe care o detii ( Nu ca nu ti-ai permite altceva , insa pari un om fara nici un gust) caz in care toata gargara ta suna a ''sedinta comitetului de locatari din blocul Av 14'' si iti recomand o parere autorizata de pe site-ul http://manelist.uni.cc/eroare . A , si apropo , cine isi doreste premiul doi pe lumea asta ? Si tu ai fost al 14-lea la desene pe asfalt cand erai mic ? Uranus .... multumim pentru concursul cu premii , poate iti canalizezi energia spre noi concursuri cu tema SIAB in loc sa ti-o irosesti explicand o axioma = regulament si premii . YMihai .... Get a life dude Sugestii si reclamatii : nu se primesc , am treminat cu tema asta pe tot restul vietii , asa ca nu va obositi .
-
Lion4, sâmbătă, 06.10.2007 08:46Bafta la concurs
Ca in orice competitie important este sa participi. Sunt din provincie si nu am cum sa ajung la SIAB, asa ca nu am sa trimit fotografii, dar nici nu am cum sa inteleg pe unii care cer un aparat sau altul. Premiile ar trebui sa fie simbolice, cine vrea premii consistente sa joace la 6 din 49, asta ar fi ca si cum la un concurs atletic participantii ar conditiona participarea de calitatea aurului din medalii. Adica particip da' sa fie aurul, macar, de 18 K... Am inceput sa fac fotografii din clasa a cincea, cu un aparat de 70 de lei (nu ron), si placerea a fost mereu aceeasi, fie ca in mina aveam un SMENA, ZENIT,OLYMPUS sau CANNON. Cred ca emotia developarii filmului in tava, nu in tanc, nu poate fi egalata nici de 10 photo shopuri. Stiu, diferenta este cam de la Dacia 1100 la BMW dar, una este placerea de a conduce si alta este sa dai o "tura" cu masina, asa, sa te vada lumea... S'auzim de bine !
-
Mihai 2, sâmbătă, 06.10.2007 09:47Automarket dezamagitor
Aceasta este o incercare penibila de a obtine cat mai multe imagini pe spinarea cititorilor vostrii. Angajati-va un fotograf profesionist pe care sa-l platiti cu bani nu cu banane."Priviti acest concurs ca pe un SIAB vazut prin mai multi ochi"!!! Pentru asta puteti sa puneti oamenii sa scrie impresiile lor despre SIAB, nu sa cersiti fotografii.
-
..., sâmbătă, 06.10.2007 11:20
cutia Pandorei a fost deschisa :)) Pazea !!!
-
Lion4, sâmbătă, 06.10.2007 15:26No coment .
Aooooleuuuuu!!!! Ce gradina mare are Dumnezeu!!!
-
Mircea Mester, sâmbătă, 06.10.2007 23:35game over
O sa va rog sa incetati atacurile personale care nu numai ca nu dau bine la imagine, dar nu sunt deloc constructive. Si in plus nu au nimic de a face cu concursul de fotografie. Orice postare offtopic va fi stearsa de acum inainte. Multumesc. Mircea Mester
-
Uranus, duminică, 07.10.2007 00:06Pt. Mircea Master
Bine faci. Unii nu pot fi educati, dar macar nu le mai apar ineptiile.
-
Billy, duminică, 07.10.2007 00:07Halal comentarii
zilnic ma minunez cand citesc mirificele commenturi...lasate de "inteligenta" unora...Locul vostru e pe camp..la cules capsuni sau la dat cu sapa...nu sunteti in stare sa apreciati nimic.Lasati oameni sa isi faca treaba , cititi ce e de citit si taceti in pana mea din gura daca nu intelegeti ceva ce e foarte clar... P.S.: Admin ... de ce nu stergeti commenturile fara sens lasate de unii? imi cer scuze ca interventia mea a fost pe langa subiect,dar nu m`am putut abtine knd am vazut asemenea comentarii
-
Alex, miercuri, 10.10.2007 19:24mofturosi enervanti
Voi in loc sa fiti bucurosi ca acesti oameni incearca sa faca ceva frumos pt noi, voi aruncati cu pietre in primul responsabil de concurs pe care`l prindeti! nu e frumos. nu fiti rai, pt ca suntem cu totii oameni si nu asa se face. dupa cum a spus si d-nul mircea, cu-i nu-i place premiul nu are decat sa nu se inscrie in concurs si sa caute altceva pe site pt ca e destul de mare si isi poate ocupa timpul cu alte articole interesante. pt unii care se dau mai "oameni de afaceri" si care au aparate de "nspe mii" de ori mai scumpe ca cele date in premiu, nu sunt mare lucru, dar pt un om de rand, care saracul are si el un aparat foto digital luat la inceputul anului 2000, inseamna mult. si eu detin un aparat foto mai performant, nu dau nume, dar nu m-ar deranja sa-l castig si pe acesta. la urma urmei il vand, mai pun niste bani, si imi iau niste lentile mai bune. vorba aia....the best things in life are free (cele mai bune lucruri in viata sunt gratis). asa ca incetati cu comentariile si lasati concursul sa se desfasoare normal, pentru ca este o initiativa frumoasa. Felicitari.
-
Florian, miercuri, 10.10.2007 22:49incep sa ma gandesc de doua ori daca sa mai postez...
la inceputul cand am vazut concursul ma bucuram crezand ca o sa fie un aparat prof. eu am un HP (deci e praf) asta(premiul) merge vandut pus o diferenta si cumparat un ap.prof. SH ptr incepatori este bun.vad ca sunt si profesionisti pe aici am ceva intrebari despre alegerea unui aparat foto profesional id floryan19. Multam bafta la tragerii !
-
Cristina Elena Vinteanu, sâmbătă, 03.11.2007 09:54vreau mai multe jucarii etc
vreau mai multe jucarii deoarece este mai frumos cand sunt mai multe jucarii
-
dobrot crina, sâmbătă, 19.07.2008 15:14CONCURS TARE FRUMOS
ACEST CONCURS IMI PLACE LANEBUNIE.
Citeste si
-
SIAB 2007 | joi, 11 octombrieVanzari spectaculoase la SIABAudi a ingrosat conturile importatorului Porsche Romania la SIAB prin succesul inregistrat de Q7 sau A8. Citeste tot
-
SIAB 2007 | luni, 8 octombrieToate premierele de la SIABAutomarket va prezinta o galerie foto cu toate modelele aflate in premiera nationala la SIAB 2007. Citeste tot
-
SIAB 2007 | luni, 8 octombrieMercedes blindat la SIAB: S-Klasse GuardMercedes a prezentat la SIAB limuzina blindata S600-Guard, care ajunge la aproape 400.000 de euro. Citeste tot
-
SIAB 2007 | sâmbătă, 6 octombrieHyundai, refresh de design cu i30Daca vi se parea ca gama coreenilor de la Hyudai este lipsita de substanta, noul i30 va va schimba radical opinia. Citeste tot
-
SIAB 2007 | sâmbătă, 6 octombrieCee'd SW, premiera la SIABKia nu a fost atat de sus pe val niciodata. Coreenii continua seria cee'd cu al doilea membru al familiei: SW Citeste tot
Puteti va rog sa fiti mai specifici de atat "aparat foto canon de ultima generatie" ? Am impresia ca obliga legea sa specificati care vor fi exact premiile in cazul desfasuratii unui concurs de gen. Sau vreti sa dati 2 point&shot -ere de 150 eur ca sa nu platiti 2000 eur un fotograf profesionist pt eveniment ?