Subaru Legacy - noua generaţie revine oficial în zona premium
Subaru a dezvăluit astăzi, în cadrul salonului de la Chicago, noua generaţie a sedanului de clasă medie Legacy. Modelul reaprinde lupta cu trioul german în zona premium.
Subaru caută să îşi apropie clienţii din Statele Unite şi se foloseşte de Salonul Auto de la Chicago, aflat în plină desfăşurare, pentru a dezvălui noua generaţie a modelului Legacy. Sedanul de clasă medie încearcă să îşi facă simţită prezenţa în zona premium, acolo unde activează trioul german C-Klasse, A4 şi Seria 3.
Noul model adoptă un design ceva mai digerabil decât generaţia anterioară, mizând pe o grilă frontală nouă, pe faruri ceva mai cuminţi şi o capotă cu linii pronunţate. Parbrizul a devenit mai înclinat, pasajele aripilor au crescut în dimensiuni şi luminile clasice au fost înlocuite de LED-uri.
Pentru versiunile echipate cu motorul pe benzină de 2.5 litri, Subaru oferă şi o grilă activă, care se închide la viteze mari, din raţiuni aerodinamice. Pachetul estetic este completat de jante din aliaj, cu dimensiuni cuprinse între 17 şi 18 inch.
Interiorul a fost redesenat şi echipat cu materiale noi, care aduc aminte tuturor că ne aflăm în segmentul premium. Plasticul moale, inserţiile metalice şi chiar lemnul sunt însoţite de un nou sistem multimedia, proiectat pe un ecran de 6.2 inch. Potrivit comunicatului oficial, noul Legacy oferă şi mai mult spaţiu interior, la nivelul picioarelor, al capului şi al umerilor.
Gama de motorizări, expusă la Salonul Auto de la Chicago şi destinată pieţei americane, are un singur corespondent european. Este vorba despre motorul pe benzină de 2.5 litri, capabil să producă 175 de cai şi 235 de Nm, asistat de o transmisie CVT Lineartronic şi de celebrul sistem de tracţiune integrală Symmetrical All Wheel Drive.
La Chicago, Legacy a venit însoţit şi de un motor cu şase cilindri, de 3.6 litri, care dezvoltă 256 de cai putere şi 334 de Nm, conectat şi el la tracţiunea integrală şi la cutia CVT. Pe piaţa din Europa, Subaru va aduce probabil şi dieselul său boxer, cu patru cilindri şi o capacitate de 2.0 litri.
Noua generaţie propune clienţilor săi şi o nouă direcţie asistată electric, dar şi un sistem Active Torque Vectoring, capabil să eficientizeze abordarea unor trasee virajate.
buna evolutie dar........conceptul promitea o...revolutie