Subaru Forester facelift, dedicat pieței europene: disponibil doar cu sistem de propulsie hibrid
Versiunea europeană a lui Subaru Forester facelift a debutat oficial. Aceasta poate fi comandată numai în versiune e-boxer, altfel spus cu sistem de propulsie full-hybrid.
Subaru a lansat, în Japonia, noul Forester facelift în vara anului trecut. Acum a venit momentul să facem cunoștință și cu versiunea dedicată publicului european. Pe această piață, în ultimii 25 de ani, au fost comercializate peste 357.000 de exemplare.
Dezvoltat pe arhitectura Subaru Global Platform (SGP), noul Forester facelift vine cu un design exterior revizuit, mai multă tehnologie, iar producătorul nipon susține că direcția și ținuta de drum au fost mult îmbunătățite. În plus, suspensia a fost recalibrată pentru un plus de confort.
În Europa, noul Subaru Forester facelift este disponibil doar în versiune e-boxer. Asta înseamnă că sistemul de propulsie full-hybrid este format dintr-o unitate boxer de 2.0 litri cu 150 CP și un motor electric de 17 CP și 66 Nm. Tracțiunea integrală S-AWD completează pachetul.
Pornirea de pe loc se face 100% electric și, în funcție de starea bateriei, mașina poate parcurge până la 1.6 kilometri în acest mod. Și până la viteze de 40 km/h.
În off-road, Subaru Forester facelift se bazează (pe lângă tracțiunea integrală permanentă) pe garda la sol de 220 milimetri și pe sistemul X-Mode îmbunătățit. Capacitatea de tractare este de 1.870 kilograme.
Cu scaunele din spate în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 509 litri. Cu ele rabatate, volumul crește la 1.779 de litri.
Pasagerii vor găsi la interior, printre altele, un display central de 8 inch și un sistem multimedia compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.
Noile nuanțe Verde Cascade Silica, Brilliant Bronze Metallic și Verde Autumn Metallic au fost adăugate în paleta de culori exterioare a acestui model.
În ceea ce privește sistemele de siguranță, Subaru Forester facelift este echipat cu pachetul EyeSight, ajuns la a patra generație. Printre altele, acesta include funcții precum Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise Control și Lane Departure Prevention.
via Subaru
La cum arata farurile alea, nu as zice ca e dedicata pietelor europene :-) Sunt modele de Subaru care dau bine pe strada, cu tractiunea lor integrala si design-ul serios, cu conditia sa nu exagereze cu stilizarea. Subaru XV imi vine acum in minte. Din pacate masina din poza e mult prea incarcata.