Subaru aşteaptă vânzări mai mari cu 50% pentru noul Impreza

Publicat vineri, 29.04.2011 16:46 de Bogdan Mirică

Noua generaţie Impreza este văzută ca o soluţie de salvare pentru Subaru, care speră să vândă cu până la 50% mai multe unităţi decât în cazul vechii generaţii.

Subaru îşi pune mari speranţe în noua generaţie a modelului Impreza, dezvăluită în urmă cu o săptămână în cadrul Salonului Auto de la New York. Bazându-se pe îmbunătăţirile aduse modelului, constructorul japoneză speră să crească cu 50% vânzările noului Impreza, comparativ cu vechea generaţie. În condiţiile în care  publicul cumpără 40.000 de unităţi ale vechiului Impreza, noul model ar trebui sa totalizeze 60.000 de unităţi vândute anual.

Tom Doll, preşedintele diviziei Subaru din Statele Unite, a declarat că noul model reprezintă un important pas înainte, comparativ cu vechiul Impreza, şi unul dintre pilonii de bază ai viitoarei gamei Subaru. Noul Impreza promite publicului o reducere a masei totale şi o nouă familie de propulsoare boxer, care reduc valoarea generală a emisiilor.

Dacă previziunile pentru noua generaţie Impreza se vor adeveri, Subaru poate spera să atingă un total de 300.000 de unităţi vândute anul acesta, sau cel mai târziu anul viitor. În 2010, constructorul japonez a vândut, la nivel mondial, 264.000 de maşini. 

via | autoblog

  • rs, vineri, 29.04.2011 17:29
    impreza

    asteapta....

  • zarnesteanu, vineri, 29.04.2011 17:59
    Si eu ma astept

    Sa plece cat mai curand din Europa si pe termen lung din America de Nord.

  • coty, vineri, 29.04.2011 18:14
    in nici un caz pt impreza

    deja are aspect de masina ieftina dar nu si un pret pe masura,poate daca-l vand la pret de Hyunday ca la design oricum seamana

  • B4ms3, vineri, 29.04.2011 18:26
    Prima poza!

    In prima poza pot spune ca arata chiar foarte bine masina!

  • drg, vineri, 29.04.2011 20:35
    :(((

    si ce bine arata conceptul...

  • dan, vineri, 29.04.2011 21:56
    ....

    Astia-s nebuni la cap? Versiunea precedenta e de zece ori mai aratoasa decat asta! Trebuie sa fii chiar chior sa cumperi masina asta....

  • gelu, sâmbătă, 30.04.2011 08:38
    si daca asta ar fi designul castigator?

    mai degraba liniile modelului anterior erau prea putin digerabile pentru masa mare de clienti; iar aceasta "normalizare" a designului il vor face mai pe gustul majoritatii clientilor. Vechiul model poate ca era prea de exceptie prea venit direct de pe traseele de raliu.. Nu cumva chiar aceasta reteta prea rough a fost cauza insuccesului? Dar nici noua aparitie nu e chiar de ignorat. Eu vad o masina musculoasa destul de masiva cu multe muchii drepte acolo unde este necesar. Si chiar daca aduce prea mult a coreeana macar aduce a masina de strada mai pe gustul oricui. Iar banii vorbesc.

  • BaditzaEx, duminică, 01.05.2011 02:54
    Dezamagitor

    Conceptul arata f bine, dar ce a iesit e PRAF !!!, doar Sedanul arata bine-binisor si asta din fata ... in rest are un aspect fad, de Volkswagen / Hyundai iar pretul Clar ar tre sa scada, adica pt asa ceva, un pret corect , mi s-ar parea undeva, pornind de la un 14k-15k ( gen VW Jetta, ca oricum e cam in acelasi trend )

  • gelu, duminică, 01.05.2011 08:38
    de ce sa scada pretul?

    pentru ca designul numai este in aceeasi filosofie? se stiu date despre motorizari, siguranta, comportament, materiale interioare...etc? sau designul e primoridial in alegerea masinii si a disponibilitatii de a plati mai mult? filosofie romaneasca?

  • Adi, duminică, 01.05.2011 19:38
    La cum arata, slabe sanse ! Eu cred ca le va scadea vanzarile la el.

    Cel vechi avea stopuri asemanatoare cu cele ale lui Maserati Granturismo. Asta nou aduce a ceva chinezesc. Cei care au unul il va pastra iar cei care vor unul va cumpara modelul vechi second sau se va reprofila la o alta marca mai frumoasa. ps. astia angajaza orbi sa le deseneze masinile de la un timp. Pacat.....Subaru e o masina buna dar hidoasa acum....

  • BaditzaEx, luni, 02.05.2011 03:11
    @gelu

    bai asta, tu sti ce vb, dupa ce ca arunci numai ineptii gen : CAND VREODATA S-A ADRESAT SUBARU CA MARCA MASA MASEI MARI DE CLIENTI ?, sau cum o marca de performanta s-ar putea adresa unei mase mari de oameni ?!, mai si jignesti. 2 la mana, la o marca gen Subaru EXACT la asta ma astept un design , pe linga performantele motorului , de nu este Volkswagen ( People's Car ) , ca sa aibe acea de care indrugai , ca altfel imi iau simplu VW sau Renault sau Toyota , dar la micuti ca tine, n-ai ce sa le explici. Sforaie in continuare cu ineptiile tale !