Subaru aşteaptă vânzări mai mari cu 50% pentru noul Impreza
Noua generaţie Impreza este văzută ca o soluţie de salvare pentru Subaru, care speră să vândă cu până la 50% mai multe unităţi decât în cazul vechii generaţii.
Subaru îşi pune mari speranţe în noua generaţie a modelului Impreza, dezvăluită în urmă cu o săptămână în cadrul Salonului Auto de la New York. Bazându-se pe îmbunătăţirile aduse modelului, constructorul japoneză speră să crească cu 50% vânzările noului Impreza, comparativ cu vechea generaţie. În condiţiile în care publicul cumpără 40.000 de unităţi ale vechiului Impreza, noul model ar trebui sa totalizeze 60.000 de unităţi vândute anual.
Tom Doll, preşedintele diviziei Subaru din Statele Unite, a declarat că noul model reprezintă un important pas înainte, comparativ cu vechiul Impreza, şi unul dintre pilonii de bază ai viitoarei gamei Subaru. Noul Impreza promite publicului o reducere a masei totale şi o nouă familie de propulsoare boxer, care reduc valoarea generală a emisiilor.
Dacă previziunile pentru noua generaţie Impreza se vor adeveri, Subaru poate spera să atingă un total de 300.000 de unităţi vândute anul acesta, sau cel mai târziu anul viitor. În 2010, constructorul japonez a vândut, la nivel mondial, 264.000 de maşini.
via | autoblog
asteapta....