SUA: Mercedes-Benz va plăti despăgubiri în valoare de 618.000 dolari proprietarului unui E-Klasse defect
Un om de afaceri din Wisconsin, Statele Unite ale Americii, va fi despăgubit cu 618.000 de dolari pentru că a cumpărat un E-Klasse care a manifestat defecţiuni repetate.
Marco Marquez, un om de afaceri din Wisconsin, a cumpărat un Mercedes-Benz E-Klasse în 2005, cu care a avut o serie de probleme tehnice. După mai multe vizite la service-ul reprezentanţei de la care l-a cumpărat şi în urma refuzului acestora de a-i da înapoi banii, acesta şi-a căutat dreptatea în sala de judecată. Încă din 2005, verdictul judecătorilor i-a fost favorabil, aceştia acordând despăgubiri de 482.000 de dolari, dar cei de la Mercedes-Benz au reuşit să amâne plata acestor datorii până în 2012, când Vince Megna, avocatul lui Marquez, a adus cazul în faţa Curţii Supreme din Wisconsin.
Curtea Supremă de Justiţie din Wisconsin a decis că Mercedes-Benz trebuie să plătească suma întreagă. Mai mult decât atât, cei de la Mercedes-Benz au fost nevoiţi să plătească încă 200.000 de dolari, constând în taxe de judecată acumulate în 2005 până în prezent. Deşi avocatul lui Marquez a ales mai multe reprezentanţe din Wisconsin pe postul de acuzat în acest proces, cei de la Mercedes-Benz au achitat ei înşişi despăgubirile.
Legea din Statele Unite ale Americii supranumită "Lemon Law" le permite clienţilor de automobile să-şi primească banii înapoi pentru un automobil nou cu defecţiuni mecanice dacă acestea nu pot fi rezolvate prin reparaţii. Dealerul are 30 de zile în care este obligat să răspundă, după care este obligat să acorde despăgubiri serioase. În caz că nu răspund în termen de 30 de zile, dealerul poate fi obligat să-i acorde clientului despăgubiri duble ca valoare faţă de preţul automobilului defect. În 2005, cei de la Mercedes-Benz au susţinut că Megna şi clientul său au întârziat procedurile pentru a putea primi despăgubirea dublă.
Via Autoblog
-
dan_grc, vineri, 03.08.2012 17:58
sunt buni de plata daca au fost probleme mari si cu asta basta, vezi sa nu te imbeti de bucurie, dar fiind minor este periculos.
-
real value, vineri, 03.08.2012 18:00
cele mai fiabile masini, si nu paradoxal, nu sunt cele premium, insa MB e muci la ora actuala, fiind vorba, imi mai vin in minte si alte marci germane printre care si cel mai mare constructor din europa. testele de fiabilitate facute de nemti nu mint, raporturile de fiabilitate din UK nu mint, este vorba de sute de mii de masini diagnosticate. puteti sa ziceti ce vreti, insa asa stau lucrurile. fiat da tonul la motoare in europa si cu cateva modele fiabile(autobild.de- dauertest) iar japonezii dau tonul la fiabilitate. insa multi constructori au probleme de coroziune la 100000 km- autobild.de daca e vorba de garantie apai coreenii si japonezii ii spulbera, si ca sa fie sare pe rana- si la preturi. asta e realitatea
-
Benz, vineri, 03.08.2012 18:05
Fiabilitate germana.....:)))))))))
-
Paul, vineri, 03.08.2012 18:12
Mai rar atata perseverenta in directia gresita, ca sa nu spun altceva. Stiti la cine ma refer.
-
Samba, vineri, 03.08.2012 20:15
Exact ce spuneam si eu in alte comentarii.Va place?Asta este Mercedes in prezent si la fel ca si in marea parte a europencelor.Mercedes nu mai este ce era odata asta sa fie clar.Exact modelele astea vin si la service ptr diferite reparatii mecanice.Pragul de fiabilitate al acestor masini este nul.Asa ca va rog sa il mai laudati acum,de fapt este marca voastra draga pe care o iubiti.Pe mine nu prea ma credeau unii ,cand spuneam aici pe site.Sareati toti pe mine si imi dadeati voturi negative fara sa fiti calculati macar.Dar este treaba voastra.Asa ca va rog da-tii drumul,sperati in continuare ca Mercedes produce masini extrem de bune.
-
@Samba, vineri, 03.08.2012 20:45
Masina asta a fost produsa in 2005 si tu vorbesti de Mercedes in zilele noastre, ia vezi nitel topul de satisfactie la ultimul model.
-
Samba, vineri, 03.08.2012 20:59
@@Samba.Poate vei avea si tu curajul sa tew autoidentifici.Nu de alta dar de acum incolo nu voi mai raspunde la userii fara identitate.Si nu ma intereseaza prietene,pe mine.Asa pot sa iti dau si eu tie un top de fiabilitate si ai sa vezi ca Mercedes este aproape ultimul.Eu v-am spus .Sperati in continuare ca Mercedes produce masini extrem de bune.
-
Mafia, vineri, 03.08.2012 21:28
Erau date de Toyota,presurile asa este.Si de fapt era numai de la presuri in caz ca nu ai citit.Si nu te mai referi la recalluri,ca astea nu se pun,eu ma refer la defectiuni.Unde ai vazut tu proprietar ca cel din stirea cu pricina sa aiba probleme cu o Toyota cum are sau a avut cel cu Mercedes?Asa ca ceva ''on topic'' nu ai?Sau nu mai aveti cuvinte voi astia.@zarnesteanu,@OMP,si altii,haideti fratilor,nu va mai ascundeti comentati stirea asta.
-
Haha, vineri, 03.08.2012 21:46
@Mafia - Stii tu ce probleme a avut masina de mai sus? Hai sa te salvez sa citesti articolul si sa-ti spun ca in America exista legea Lemon Law, care spune ca atunci cand cumperi o masina si ai probleme repetate cu ea in timpul perioadei de garantie, poti cere banii inapoi, intelegi? Ideea e ca dealerul a refuzat sa faca treaba asta si cum in America totul se rezolva prin a se da in judecata, s-a ajuns la plata de despagubiri. @Samba - Nu te duce capul asa-i? Ai scris un comentariu la un articol si tu vorbesti de identitate? Preferai sa scriu Victor Ponta la nume, te facea mai fericit?
-
LauCalin, vineri, 03.08.2012 21:48
Si cand te gandesti ca aparut ieri pe site o stire cum ca unu' a depasit 1 milion de km cu un Clasa E... Eu cred ca e vorba de niste defecte de fabricatie pe care Mercedes le stie, doar ca nu a vrut sa le recunoasca. Era un fel de joc de domino. Tipul avea influenta fiind om de afaceri, iar daca ar fi spus asta in presa si Mercedes si-ar fi recunoscut problema, posibil sa se fi ajuns la un recall. Din care un constructor pierde milioane de dolari, oricare ar fi numele lui. Lucrul asta e valabil pentru toate marcile. Cu siguranta ca inginerii care proiecteaza masinile le cunosc pana la ultima piulita si stiu cat poate reszista o piesa si cat nu, indiferent de modul de exploatare.
-
Samba, vineri, 03.08.2012 22:01
@Haha.Mai invata te rog sa vorbesti,si da dovada de om cizelat si cu buna purtate,pentru ca nu ai facut armata cu mine.Daca vrei sa fi respectat respecta omul de langa tine da?Pe mine nu ma duce capul?Inainte sa incepi sa comentezi ca un copil berechet de candriu,mai invata cate ceva,intra in service si ai sa inveti si despre motoare si cat de fiabile sunt ele si bineinteles marcile fiabile.Pana atunci,nu aveti decat sa va imbratisati marca voastra iubita,si sa sperati in continuare ca Mercedes produce cele mai fiabile masini.
-
BENZ, vineri, 03.08.2012 22:11
Unu merge un milion de km altul se strica :)) Acum poate cumpara SLR :))...mai bine schimba marca.
-
@Samba, vineri, 03.08.2012 22:14
Prietene, aici ai dat-o-n bara, eu chiar lucrez intr-un service, pe partea de diagnoza, deci stiu mai bine decat tine cum stau treburile. Cat despre restul comentariului, chiar n-ai inteles ca nu impresionezi pe nimeni dandu-te rotund din spatele unui calculator., dar hai ca m-ai distrat oricum, asa ca iti dau un +. Ciao.
-
Andrei, vineri, 03.08.2012 22:21
Da, era candva cand MBZ facea cele mai fiabile masini si pt asta firmele Japoneze cumparau inginerilor MBZ pt a se inspira. Dar cum elevul ajunge de multe ori mai bun decat profesorul cam asa e si acuma. Mai ales ca in acest caz o fi fost un MBZ Polonez.
-
dan_grc, vineri, 03.08.2012 22:23
Mai Samba, dar ieri la stirea cu acelasi model dc nu ai aparut sa spui ca este o minune sau o facatorie sa ajunga la un milion cu motor si cutie originale intrucat acest model este f prost. Cat despre defectiunile modelului din stire, as putea sa speculez despre problemele pe care le-a avut acest model pana la face-lift, si anume a avut probleme la franele electro-hidraulice si dupa face-lift au renuntat la ele, in rest probleme repetate se intampa la multe marci, iar scrematorii de serviciu sa se tatueze pe frunte cu toyota, comportament de oameni frustrati care asteapta la cotitura, daca face un milion de km este facatura, marketing, daca sunt probleme dar nu stie ce este exact apar ca hienele dupa un hoit ( de fapt sunt 2, 3). Ce vreti fratilor, declaratii de dragoste pt japoneze? Nu e suficient ca le faceti voi, bucurati-va voi de fiabilitatea lor, si lasati "fraierii" , dar daca viitorul marcilor auto japoneze este cam in stilul ultimelor prezentari de modele sau de viitoare modele, vor ramane cu fiabilitatea in ...mana, au si pensionarii orgoliul lor, in special in privinta Toyotei, mai ramane Mazda, daca vor prefera si ei "superbitatile" stilistice pe viitor atunci e grav, evident pt fanii japonezelor dar si pt fanii auto in general.
-
Samba, vineri, 03.08.2012 22:38
@''No name'-Ti-am spus ca nu iti mai raspund daca nu te autoidentifici.Asa ca din partea poti vorbi pana maine.Numai bine! @Andrei-Chiar asa si este mercedes era foarte fiabil acum multi ani in urma.Dar de cand a fost la un pas de faliment cu modelele cobra (care nu aveau aproape deloc probleme mecanice si tehnice),de atunci ,au luat-o pe alta urma,cea cu profiturile ''ca sa manaca si gura lor ceva''. @dane-Ca sa sti si tu,eu am si alte treburi,nu sa stau sa o ''frec'' ca voi pe net zi de zi,ca un pustan de canci.As mai vrea eu,dar nu se poate.Si ca tot vorbesti de designuri si de matrite (modele,forme,etc),un om nu se mai uita la aceste aspecte cand vor fiabilitate.Adica un om nu toti,evident,se gandeste ca nu vrea sa dea banii pe reparatii in service,sau sa bage multi bani in masina,doar pt ca e frumoasa.Cam asta este gandirea unui om normal si chibzuit.Eu nu va oblig ce sa cumparati,si nici nu ma intereseaza dar o spun ca o bagare de seama.Dar,daca era o Kia?Ati sarit toti cu gurile rele si ati fi aratat cu degetul.Vad ca nici macar problema aceasta nu va deranaza.Bravo voua.Asa ca ,exact cum am zis.Sperati in continuare ca Mercedes produce cele mai bune masini.
-
dan_grc, vineri, 03.08.2012 22:56
F ciudat, ma faci sa-ti caut comentariile in care spuneai ca este important pt tine ca o masina si sa arate bine iar despre Kia...nu am nimic cu aceasta marca, adica chiar nimic, si este evident ca "trendul" actual este in aceasta zona de turma, iti spun si de ce...pai daca s-a ajuns sa se creada ca un om chibzuit trebuie sa-si cumpere orice cutie de masina, asteptand fiabilitatea "fara numar" dupa 200 de mii de km e chiar grav. Si stai linistit ca lumea nu-si cumpara masini dupa ce zici tu sau eu, dar iti spun ce as putea sa fac eu daca n-as mai putea sa intretin un Bmw...imi iau o masinuta draguta cu motor pe benzina, sa fie mai simplu asa sa nu fie nefiabil ca nemtoaicele, dar in care sa ma simt bine, sa-mi placa cum arata, sa aiba ceva care sa ma atraga, cutii de japoneze ( sunt si exceptii evident) n-o sa-mi cumpar in vecii vecilor, de alde Mirage, Avensis, Corolla, niciodata, mai bine un scuter sau o bicicleta, asta e, imi pare rau, unde dragoste nu e nimic nu e.
-
Samba, vineri, 03.08.2012 23:16
Atunci m-am referit la Kia vs BMW( in speta k9 sau quoeris) cum se numea.Iar Kia chiar arata bine si la preturi corecte,nu pune pret pe badge-ul de pe caroserie.Un om chibzuit are foarte multe modele ale marcilor de masini ''fiabile'',la alegere.Poate alege o Honda Accord,O Mazda 6,(la lexus nici nu ma gandesc ,ca nu are preturi pt om chibzuit,ci pt oameni de afaceri,chirurgi plasticineni,etc,si la fel si Infiniti,Acura).Dar sunt multe modele,la preturi bune si frumusele,mai este Mazda 3 care este delicat de frumoasa,Hyundai Elantra,iar Toyota are cateva modele frumoase in gama,de exemplu noul Yaris HSD,GT56,Land Cruiser,Avensis,Corolla,si multe altele.Bravo tie daca nu o sa ajungi sa iti cumperi niciodata,ti-am mai spus sa nu imi spui ca nu ma intereseaza pe mine,spuneti in sinea ta.Felicitari si sa o stapanesti cu placere masina ta,fara evenimente neplacute.Ti-am spus ca nu am nimic cu nimeni,nici cu tine nici cu masina ta.Eu zic asta doar ca o bagare de seama.Iar problema asta cu Mercedes,nu mi se pare ceva impresionat,pt ca la fel cum am mai spus sunt multe care vin in service,pt reparatii.Dar daca asta este stilul europenilor de a gandi,asta este.Japonezii,in special asiaticii tin foarte mult la imagine.La fel si zicala de la Toyota : ( Noi tratăm fiecare autoturism ca şi cum ar fi autoturismul nostru personal. De aceea noi toţi spunem: „Toyota dumneavoastră este Toyota mea”.)
-
LauCalin, sâmbătă, 04.08.2012 00:00
Samba , iti urmaresc mesajele de ceva timp si inclin sa-ti dau dreptate: daca vrei o masina in primul rand fiabila, alegi o japoneza. Sunt total de acord cu tine. Sunt masini rezistente, am cunostinte carora le-a recomandat Corolla si Mazda 3 acum 5-6 si niciodata nu au regretat. Inca le mai au, merg perfect, au depasit 100000 de km, nicio problema... vechea poveste. :)) DAAAR cu toate astea exista o problema: unii nu vor doar fiabilitate. Poate te vei supara pe mine, insa in privinta tinutei de drum, confortului, spatiului interior, ergonomiei, antifonarii, finisajelor, poate si a sigurantei (sa ma leg si de intretinere?)... imi pare rau, dar aici se vad diferentele (clare) dintre masinile japoneze si nemtesti mai ales. Uite, eu conduc o masina nemteasca si recunosc ca mereu mi-a placut Mitsu Colt. O consider si acum o oferta foarte buna. Dar la drum intins Beetle-ul meu de care unii pe aici fac misto... imi pare rau, dar prefer sa fac un drum 3-400 de km cu el dacat cu un Colt (si am condus Colt cam 200 de km si cand am ajuns la destinatie ma durea gatul si "posteriorul" din cauza scaunului). Ideea e ca, sa cum am mai zis, nemtii pluseaza la capitole care se vad si se simt. Ori daca eu imi cumpar o masina noua si am de ales intre un Golf si un Auris, crezi tu ca ar avea vreun rost sa aleg Auris daca il vand dupa 100000 de km? Unde mai pui ca si valoarea la revanzare e muuult mai buna ca la un Auris. Si refer la fiabilitatea Mercedes care, zici tu ca a fost pana la Cobra. Eu as spun fals! La Mercedes s-a rupt ceva o data cu prima generatie Clasa A, despre cre unii proprietari si acum spun ca nu prea e un Mercedes. In privinta Clasei A m-am documentat destul e mult acum cativa ani cand mi-am cumparat masina. Asa cum s-a rupt si la VW cand a trecut de la Golf IV la V, iar Passat nu a mai fost facut pe platforma de Audi A4 si pe cea de masina compacta. Iar asta se simtea. De-asta in privinta tinutei de drum Ford Focus 1 a fost campion pana a iesit din fabricatie. Respect!
-
Samba, sâmbătă, 04.08.2012 00:20
@LauCalin.Sa stapanesti cu placere Beetle-ul,e o masina produsa cu mult bun simt,si ii cunosc si istoria.Beetle-lul,este o masina care chiar imi place (imi place mai mult de istorie,aduce aminte de trecut). Dar ca tot veni vorba de tinuta de drum,spatiul interior,antifonari,finisaje,etc.Sa sti ca gasesti si masini japoneze care chiar au aceste abilitati,mai mult cele pe benzina.Daca se ajunge ca odata sa iti cumperi o masina japoneza,sa iti cumperi pe benzina,sa ti minte lucrul asta de la mine.Japonezii se pricep mult mai bine la motoare pe benzina si hybrizi,dar nu ii bagam,si daca vrei intr-adevar o masina care sa simti toate lucrurile astea enumerate de tine poti foarte bine sa alegi un Lexus,Infiniti,Acura (orice model).Iar la Toyota,modelul avensis 2007,am mers cu el,si mi s-a parut excelent de insonorizat si de comfortabil,la fel si tinuta de drum,foarte bine asezat pe sosea.Si sunt multe alte enumerari,eu zic ca nu mai are rost sa dau nume.Numai bine!
-
LauCalin, sâmbătă, 04.08.2012 01:10
Samba, referitor la Lexus, Infiniti sau Acura... incearca sa faci o comparatie cu Clasa S, A8 sau Seria 7. Astea 3 sunt niste masini care au personaliate, sunt construite intr-o anumita directie. Sti ca daca vrei confort suprem si fiabilitate de exceptie alegi Clasa S (considerata a fi cea mai buna masina din lume), daca vrei un aspect mai sportiv si calitate de top alegi Seria 7 sau, pentru ca nu s-a inventat masina buna la toate si vrei cumva un compromis, alegi A8. Vezi, cam asta e deosebirea in mare dintre BMW, Mercedes, Audi si restul concurentei. Nu contest nicio clipa ca Lexus ar face masini slabe (repet, nici vorba de asa ceva), dar de multe ori cand cumperi o masina nu te gandesti doar ca ai cumparat un fier care arata misto si e foarte fiabil. Cand vorbim de marci premium, masina nu e mereu o simpla bucata de metal. Uneori o masina inseamna mai mult... iti transmite un mesaj, spune ceva despre tine si nu in ultimul rand, uite, la Clasa S... un pasionat auto cand il conduce, o face cu mandrie si ii trezeste nostalgia pe care ti-o trezeste un 600SEL din anii '70. Sa mai zic de Clasa G sau SL? Sau de BMW Seria 5? Iar asa ceva nu o poate face niciun Lexus, pentru ca este o marca ce a aparut artificial. Lexus nu este o marca cu traditie, iar la asemenea nivel radacinile conteaza. Si referitor la Avensis... culmea l-am condus. Da, o masina confortabila si in banca ei. Insignia si mai ales Mondeo mi se par mai incisive. Nu am sportivitatea in sange, de-asta 75 CP de pe "Porsche" de cele mai multe ori imi sunt sufiienti. Dar chiar si asa, Avensis mi se parea ca se misca greori, desi viteza crestea. Intelegi? E exact ce ti-am spus in comentariul anterior, masina nu prea iti transmite niciun "mesaj" Nu stiu daca ai inteles ceva din ce am scris... sper ca m-am facut cat de cat inteles. Japonezii nu au acel "vino aici" pe care il au nemtii. Asta e marea problema la japonezi.:)
-
Samba, sâmbătă, 04.08.2012 12:44
@LauCalin, Am inteles foarte bine ce vrei tu sa zici.Dar la unele fraze,cam gresesti putin.Sa nu te superi pe mine ca iti zic.Sa nu crezi ca par insistent,dar si Lexus,Infiniti au personalitate,adica chiar au modele foarte frumoase,iar motoarele de pe infiniti nu numai ca se aud excelent ,dar sunt foarte fiabile,la fel si vvt-i urile de pe Lexus.Lexus este o marca foarte indrazneata,si eu zic ca este un rival foarte bun ,sau poate chiar mai bun pentru cei 3 (avand in vedere ca produc masini fiabile dar si economice,cele hybrid).Si ca tot veni vorba de Lexus.Ce vrei sa spui cand zici '' Lexus este o marca aparuta artificial''?Adica ca nu are traditie,vrei sa spui nu?E aici este buba mare,unde cred eu ca gresesti,dar de ce i-ar trebui traditie,cand este o Toyota?Lexus de fapt este o Toyota de lux,iar Toyota are foarte multa traditie.Si am inteles perfect ce vrei sa spui despre Avensis.Chiar asa si este si iti respect opinia.Avensisul nu este o masina de demaraj,poate ca nici nu s-au gandit la asa ceva japonezii cand l-au proiectat,Avensis este o masina grea,limuzina eleganta,de statut,de nivelul unui mic manager,inginer,etc.Am mers si eu cu el bineinteles nu a mea,ci la un prieten,si mi-a dat-o si mie sa merg cu ea,sa vad cum se comporta) si chiar asa este cum ai spus tu,am incercat cateva demaraje,am chinuito putin,dar degeaba,ca sa obtii demaraje trebuie mult turata,se tureaza f mult.Dar la drum lung,este excelent, se duce lin si frumos ,la 140 de km/h nici macar nu se simte pe autostrada,drept ca este o masina foarte insonorizata.Totusi, modelele anterioare Toyota nu erau asa urate,cum sunt unele din gama de acum.Mult noroc !
-
octav71, duminică, 05.08.2012 09:15
Pe cand o astfel de lege in Europa? In Romania nu cred ca mai prind in viata asta vreo lege care sa imi protejeze interesele. La ei (USA) pot folosi o hotarare jud ca si exemplu intr-un alt proces! @LauCalin: no offence, dar pune un VW Passat langa Mazda 6, versiuni obisnuite. Apoi cheama pe cineva si da-i sa aleaga. Crezi ca Passatul are mai mult "vino aici" decat Mazda? Hm...
-
LauCalin, duminică, 05.08.2012 13:43
Samba, Lexus este o marca a carei aparitie s-a hotarat intr-un an de zile, o perioada foarte scurta. Lucrurile s-au intamplat destul de repede la inceput cu Lexus. Si asta pentru ca Toyota a speculat foarte bine ca pot concura cu Mercedes, pentru ca in America anilor '80 singura marca europeana pe care o stiau cei mai multi era Mercedes. Evident si vanzarile pentru o marca premium europeana erau destul de bune. Practic Lexus a fost gandit in primul rand drept concurent direct pentru Mercedes in State. Poate din cauza asta Lexus mai este numit si "Mercedesul japonez". Primul LS s-a inspirat foarte mult din limuzinele Mercedes din anii '80 (vezi legatura cu ce am zis mai sus- perioada scurta de timp de cand Toyota s-a hotarat sa existe Lexus si pana a iesit prima masina pe poarta fabricii). Este vorba de o companie care si-a dorit sa fie comparata in primul rand cu o singura marca, adica Mercedes. Pentru ca in anii '80 Mercedes era apreciata mai mult decat in prezent. Motiv pentru care, lasand designul la o parte, Lexus este in primul rand un "atac" la Mercedes. Octav, dupa o tura cu fiecare cred ca totusi ar alege Passat. Passat arata cel mai banal, mai ales fata de Mazda 6. Designul conservator este unul tipic pentru VW. Si atata timp cat pe piata este cautat si asa ceva va vinde, nu va schimba prea mult. Comparativ cu Mazda, de ce nu. E o diferenta enorma de design intre 626 de acum 15 ani si Mazda 6 din prezent.
-
Samba, duminică, 05.08.2012 17:25
@LauCalin,nu imi place sa o spun dar iar gresesti,la unele fraze.Gresesti,Lexus nu poate fi numit 'Mercedesul japonezilor'',Lexus poate fi numit poate concernul de lux al japonezilor.Japonezii de la Lexus (sau de la toyota,ca de Toyota este produs),nu se va injosi niciodata sa ajunga la nivelul lui Mercedes,adica la acest nivel problematic pe care Mercedes il insumeaza mai des.Acest proprietar nu va mai cumpara in viata lui Mercedes,pt ca eu zic ca ia ajuns aceste probleme.Acest proprietar va fi dornic sa cumpere de la alti producatori,cum ar fi Jaguar,Cadillac (marca lor nationala),poate Lincoln,sau poate chiar Lexus (marca favorita a americanilor).Si nu ma mira de aceste probleme,pt ca nu este prima data cand Mercedes are probleme la motoare.Fiabilitatea motoarelor Mercedes s-a cam limpezit la nivelul pietei.Si iti respect opinia ta din ultima fraza de la sfarsit ''in anii '80 Mercedes era apreciata mai mult decat in prezent'',si chiar asa si este.Mercedes nu mai este in prezent cum era acum 30 de ani,adica o masina a carei fiabilitate era mult peste ce produce in prezent.Asa ca exact cum am mai spus,nu ai cum sa compari Mercedes cu Lexus,pt ca Lexus produce motoare diferite,masini diferite,este foarte diferit de Mercees.Lexus nu se va injosi niciodata la nivelul unui Mercedes de a avea probleme mecanice si tehnice.II cunosc foarte bine pe japonezi si stiu cata seriozitate au la acest capitol.Sper sa nu te superi pe mine,ca te contrazic putin,dar astea sunt lucrurile.Mult noroc!
-
LauCalin, luni, 06.08.2012 10:45
Samba, nici nu iti cer sa ai aceleasi pareri ca mine. Si tu ai dreptate, nu pot sa zic ca nu. Dar pe de alta parte mai gandeste-te la un lucru: cei care au cele mai putine probleme de fiabilitate sunt japonezii. In conditiile in care nemtii vand foarte bine si ei. Uite, eu am un VW... ma crezi sau nu eu sunt multumit de el. Si eu am avut ceva reticente cand l-am cumparat, dar a fost o oferta prea buna sa o refuz. Iar cu timpul m-am mai linistit. Da, VW de exemplu are probleme cu fiabilitatea. Insa cu toate astea Golf sau Passat inca sunt considerate referintele segmentului. Culmea, nu neaparat in privinta fiabilitatii. Am zis in comentariile anterioare de ce. Si inca o chestie: cand zici ca Mercedes nu mai face masini ca acum 30 ani (eu as adauga aici si VW) asa e, dar pe de alta parte nici concurenta nu mai e atat de slaba ca acum 30 de ani. Adica atunci cand comparai pe Mercedes o faceai cu BMW de pe la mijlocul anilor '70, Volvo si SAAB. Lexus nici nu exista atunci. Deci asta cu fiabilitatea din trecut nu prea are rost sa compari. In plus politica marcilor era foarte diferita fata de cea de azi. Dar asa cum am zis Mercedes vinde bine si are probabil cea mai buna imagine de marca din lume si din alte considerente. Si hai sa fim sinceri, Mercedes a adus foarte multe inovatii domeniului auto, fie ca e vorba de siguranta, confort, eleganta etc. Mai mult (desi poate crezi ca nu are importanta), Mercedes este singurul constructor care a castigat cam tot in toate competitiile sportive. Si apropo, o chestie pe care putini o stiu: cati dintre voi stiu ca fostele generaii de Clasa E si SL au avut probleme serioase cu sistemele de franare, lucru pe care Mercedes nu l-a recunsocut niciodata si din mers a imbunatatit sistemele. Daca vei compara un SL fabricat prin 2002 cu unul de prin 2004-2005 vei vedea ca sistemele de franare sunt modificate. Initial am auzit asta ca un zvon. Intamplarea face insa sa am norocul sa vorbesc cu cineva care lucreaza la un dealer Mercedes in Lyon si mi-a confirmat asta. Mercedes ar fi dat presei franceze cateva milioane de euro sa nu spuna nimic, pentru ca vanzarile lui BMW ar fi "explodat". Ideea e ca Mercedes lansase de doar cativa ani Clasa E si SL si avea o gaura in buget de cateva sute de milioane de euro si trebuiau sa-i recupereze cat mai repede. Oricum daca veti cauta statisticile de vanzari din perioada aia veti vedea ca BMW a cam rupt" la vanzari. PS: chiar daca avem opinii diferite ma bucur ca avem o discutie frumoasa :)
-
dan_grc, luni, 06.08.2012 13:15
Mai precis probleme la franele electro-hidraulice, au vrut sa fie o chestie inovatoare dar nu a mers, eu stiam asta inca de cand au fost aceste probleme, chestia e cand vrei sa aduci ceva nou si revolutionar se mai intampla si din astea, dar e mai usor sa faca altii, sa testeze, si cand sunt suficiente de testate vin altii si le prezinta ca "fiabile", ma refer in general, nu la acest sistem neaparat. Cu tampenia ca"Lexus nu se va injosi sa ajunga la nivelul Mercedes" , care initial de la Mercedes a pornit si de la primele schite pe foaie, nu doar declarativ, nu poate decat sa ma amuze, si repet pt a nu stiu cata oara, japonezii cumpara de ani buni mai mult S-uri decat LS-uri, la clasele care conteaza cel mai mult pt Mercedes la imagine, la modelele S si CL, Mercedes nu are mari probleme.
-
Samba, luni, 06.08.2012 13:38
MDA.Iti dau dreptate la opinie ,in privinta a ce ai spus mai mult.Ai dreptate,pe la mijlocul anilor 70',Lexus nu exista.Insa exista Toyota.Iar dupa informatiile mele,nu stiu daca sti,dar inainte sa se infinteze Lexus,Toyota vindea unele modele Lexus sub numele de proprietate Toyota.Adica: LexusLS (Toyota Celsior ),Lexus GS (Toyota Aristo),Lexus is (Toyota Atezza),si tot asa.Nu stiu daca si modelele noi actuale de Lexus se mai vand sub aceste denuimiri in Japonia,dar marog.Si sa nu uit.......ca tot spuneau unii pe aici cum ca Lexus gs (300 probabil) semana la faruri cu vechiul mercedes e class (desi eu nu vad ca ar semana,dar infine).In caz ca nu stiati inainte sa apara GS 300 si modelul E class,Toyota vindea acest model (gs 300)sub denumirea de Aristo,exact cum am precizat si eu mai sus.Deci exista o mare confuzie.Si mai spuneau unii cum ca ar semana si un model LS ,probabil 430 ca altul nu vad.In afara de forma portbagajului,nu vad ce ar semana,dar exact cum am spus si mai sus,acest model inainte sa se lanseze se videa tot sub denumirea Toyota '' Celsior.Sper ca am fost destul de inteles explicand altfel de chestii.Cine nu ma crede are tot dreptul sa caute,ca sa nu creada ca sunt ticnit.Dar @LauCalin,mi-a placut si mie dialogul,se insumeaza ca un dialog civilizat si ma face sa cred ca se poate.Sa stapanesti cu placere Beetle-ul,si fara evenimente neplacute.Numai bine!
-
Andy, luni, 06.08.2012 13:53
Fiabilitatea ar trebui sa fie pe primul loc pentru toti producatorii: de la Dacia sau Tata la Rolls Royce. Atata timp cat majoritatea producatorilor prefera sa ia fata clientilor cu zeci sau sute de dotari care acum 30 de ani erau de domeniul SF, cu materiale din ce in ce mai bune (astfel incat masinile de acum 15-20 de ani par niste carute ca interioare) si nu le pasa de fiabilitate e o problema. Inseamna ca ori nu sunt capabili sa ofere lucrurile de mai sus impreuna cu o fiabilitate sporita sau pur si simplu nu le pasa (varianta mai plauzibila daca ne uitam la vanzarile VW, Renault sau alti producatori de volum care nu stau grozav la capitolul fiabilitate).
-
Samba, luni, 06.08.2012 23:04
@Dan,Ai foarte mare dreptate.Cand un lucru este destul de testat atunci isi baga si altii coada si il produce.Exact asa s-a intamplat si in cazul hybrizilor de la Toyota.Cand Europenii,au vazut ca sunt eficiente si ca merg vanzarile.Hop si ei.Acelasi lucru s-a intamplat cu multe dintre sistemele inventate de japonezi.Si nu stiu daca sti,dar tot japonezii de la Toyota inventase un geam lateral interactiv,pe care il testase,iar cei de la GM,le-au furat imediat ideea.Si mie mi se pare aiurea ca cineva sa munceasca sa se chinuie sa inventeze ceva apoi sa fure ideea si ceiilalt.Dar asta este marketing.Si spui ca la s nu are probleme?Cel putin poate.In service vin S-uri cu probleme de pornire a motorului.
Citeste si
-
GENERAL | vineri, 22 noiembrieNorthvolt, producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice, a cerut intrarea în falimentProducătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 20 noiembrieAston Martin Valkyrie, record la Silverstone pentru cea mai rapidă mașină de serieAston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 19 noiembrieHyundai va avea un CEO nou: Jose Munoz este șeful filialei Hyundai din America de NordHyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. Citeste tot
-
GENERAL | luni, 18 noiembrieUE și China, aproape de un acord asupra taxelor pentru mașinile electrice, potrivit presei chinezeUniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. Citeste tot
-
GENERAL | joi, 14 noiembrieRecord mondial: Bugatti W16 Mistral, cea mai rapidă decapotabilă din lumeBugatti a stabilit un nou record mondial cu modelul său decapotabil W16 Mistral. Noul model este oficial cea mai rapidă decapotabilă de serie din lume, după ce a atins o viteză maximă de 453 km/h. Citeste tot
...sincer mi-as dori si eu unul....oare unde se poate gasi?...numa ca poate la noi inRO ....pana la dumnezeu te mananca sfintii......