Studiu: Un Volkswagen Golf din 2010 consumă mai mult și are emisii mai mari după ce a fost în service din cauza Dieselgate

Publicat marţi, 13.03.2018 11:05 de Petre Barac

Un studiu realizat în Australia pe un Volkswagen Golf din 2010 arată că mașina consumă cu 14% mai mult combustibil decât înainte să fie chemată în service din cauza scandalului Dieselgate.

Cercetătorii de la Australian Automobile Association au efectuat mai multe teste pe mașinile diesel de la Volkswagen după ce acestea au trecut prin service în urma Dieselgate.

Datele obținute de AAA au arătat, de exemplu, că un model Volkswagen Golf diesel din 2010 a avut un consum mediu mai mare cu 7%, iar creșterea a fost de 14% când mașina a rulat în regim extra-urban.

În plus, australienii susțin că mașina a avut emisii de patru ori mari. Ei au spus că, desi nivelul emisiilor a scăzut față de nivelul dinaintea rechemării, acestea rămân mult peste limitele legale.

Asociația australiană spune că rezultatele testelor din laborator nu ar mai trebui luate în calcul, fiindcă nu au relevanță și nu pot fi comparate cu situația din trafic.

Volkswagen a respins vehement rezultatele testelor din Australia, spunând că modificările software au fost aprobate de autoritățile germane și că testele din Germania, Austria și Elveția au arătat că mașinile modificate sunt conforme cu standardele de emisii.

Via Autoexpress

  • Aussie, marţi, 13.03.2018 11:11

    a respins vehement rezultatele testelor din Australia, spunând că modificările software au fost aprobate de autoritățile germane Australia inca e colonie?

  • octav71, marţi, 13.03.2018 11:36

    Da, autoritatile ne-au aprobat normele! Excelent. Ah, consuma mai mult si emite mai multe noxe? Asta este, va descurcati si voi cum puteti. Pentru orice autovehicul, ar trebui ca la inspectia tehnica sa se faca pe bune o verificare a noxelor. Daca nu ies, se suspenda dreptul de circulatie, posesorul este nemultumit si abia apoi poate vor face ceva pentru asta, Dar depinde cine spune cum si care sunt normele, daca spune VW e degeaba. Pana la urma, unde e Australia asta si ce face ea?

  • marian, marţi, 13.03.2018 12:47

    era o stire pe aici despre numarul de posesori de masina VAG din Romania care au facut update la noul soft si idea principala era ca sunt destul de putini si ca romanilor nu le-ar pasa de mediu. Cu astfel de stiri tind sa le dau dreptate celor care nu se duc la update.

  • Seat, marţi, 13.03.2018 17:49

    titlul e inselator. masinile polueaza mai putin dupa update. si probabl si dpf-ul va functiona mai mult timp fara probleme. deci..rusine celor care nu se duc sa-si faca update-ul.

  • erf, marţi, 13.03.2018 17:53

    cum ma ??!!eu am un pretenar ,care sustine ca racheta lui vw ia 3.8%....14%in plus la cosumul asta de perpetuum mobile e vax albina

  • vw, marţi, 13.03.2018 20:26

    Am discutat cu cei care si-au facut update de soft,pe motoarele de 1.6 tdi sunt imbunatatiri la functionarea motorul si consum mai mic,la 2.0 tdi nu s-au sezitat dezavantaje sau avantaje.Astea sunt din spusele celor care ultizeaza masina,nu din auzite. Oricum toate masinile polueaza mai mult in realitate decat pe stand

  • @vw, marţi, 13.03.2018 21:37

    bai lasa-ma in puii mei cu inbunatatitiri si consum mai mic. Va prostesc astia pe fata. Parca sunteti copii de gradinitita nu altceva. Asta e placebo... intrebare: de ce nu au implementat "inbunatatirile" PANA la scandal? Dece nu au beneficiat masinile lor de tehnologie pana sa fie prinsi cu minciuna? incep sa cred ca clientul tipic de vag e usor "dezinformat"