Studiu Goodyear: Tinerii sunt interesaţi în principal de siguranţa rutieră
Potrivit unui studiu realizat de Goodyear, şoferii tineri sunt mai interesaţi de siguranţa rutieră oferită de noile lor anvelope decât de reducerea consumului de carburant.
Goodyear a realizat un studiu de piaţă pentru a afla ce doresc şoferii tineri de la anvelopele lor. Potrivit studiului comandat de Goodyear, cel mai important lucru pentru tinerii şoferi este siguranţa rutieră, anvelopele care oferă acest lucru fiind mai bine văzute decât cele care sunt promovate pentru reducerea consumului de carburant sau pentru nivelul zgomotului exterior la rulare. Studiul comandat de Goodyear are rolul de a observa cerinţele clienţilor în raport cu noua etichetă europeană pentru anvelope, care a intrat în vigoare de la 1 noiembrie 2012 şi este valabilă pentru toate anvelopele produse începând cu 1 iulie 2012.
Studiul realizat de Goodyear a intervievat 6.500 de conducători auto cu vârsta de până la 25 de ani. Aceştia au fost selecţionaţi să reprezinte 16 pieţe (15 ţări europene şi Africa de Sud), pentru a afla ce dorinţe au şoferii tineri de la noile lor anvelope. Cele mai importante criterii pentru şoferii tineri sunt conducerea pe carosabil umed, aderenţa la viraje, frânarea pe carosabil umed, conducerea pe carosabil uscat şi frânarea pe carosabil uscat. Aceste criterii au fost cotate cu peste 80% din voturi.
Şoferii tineri au considerat că eficienţa consumului de carburant, nivelul zgomotului interior şi nivelul zgomotului exterior au fost mai puţin importante în alegerea noilor anvelope, arată studiul Goodyear. În ceea ce priveşte modul în care tinerii conducători auto sunt informaţi despre anvelope, nici măcar jumătate dintre ei nu se informează de pe internet înainte de a achiziţiona un nou set de anvelope, cu atât mai puţin să întrebe comerciantul în privinţa acestora.
Via Goodyear
Problema noii etichetari europene este ca nu reflecta nimic din realitate si asta se vede in testele ADAC de exemplu, unde cauciucuri cu D sau E la franare sunt peste unele etichetate cu C. E aceeasi poveste cu consumul declarat de producatorii de automobile.